BMW F 800 ST (2007)

Vlastník elvis78
Vloženo 21.10.2014
Aktualizováno 25.4.2023

Vloženo: 24.05.2016, Uskutečněno: 24.05.2016, Stav tachometru: 65000 km, Zhlédnuto: 8x

Vstávat jsem musel po noční poměrně brzo a na to, že celo noc se to v práci jen sypalo a já byl propocenej durch a vynerovanej, spal bych, kdybych nemusel ke kadeřnici, asi do 15 hod, což se ale nestalo, v 15:00 jsem už měl i synka vyzvednutého ze školky a protože přijela manželčina kamarádka z porodnice s dětma, dostal jsem zelenou a o to lepší, že večer jsem mohl přijet domů jak se mi zlíbí.
No, takže napojil jsem za 300,-, k tomu žlutý Davidovky a Rájec jemě perlivý a měl jsem vše, co mi k cestování tak nějak stačí.
cesta vedla přes Dvory, Straky, Benátky, Krnsko, mladá Boleslav-Kosmonosy, Mnichovo Hradiště, Dolní Krupá, Ralsko, Mimoň, Jablonné v Podještědí,uhnul jsem na Hrádek nad Nisou, Projíždím pěkný tunýlek a železniční stanici s vytlučenýma oknama v Chotyni(1.a 2.foto),dále objíždím vojenský Gabštejn a fotím se nad lukami golfového hřiště,dále pokračuji serpentýnami z kopce na Bílý Kostel nad Nisou, Chrastava a zase omylem zpět na silnici E442 a tak jsem po ní jel k Liberci a pak uhnul na silnici č.13, na Frýdlant. V obci Mníšek jsem nejel doprava na Libverdu Raspenavu a pak třeba Souš(všem kdo neznají, doporučuji) ale doleva na Frýdlant v Čecháh. Tato silnice až do Frýdlantu je naprosto luxusní. Nakonec jsem ji celou projel ale nejdříve jsem v Albrechticích u frýdlantu uhnul doleva na Vítkov. Nádhera, největší zdržení, nejvíce focení, nejhezčí výhledy a příroda. Nová úzká asfaltka(pašerácká stezka) je vlastně álejí až do Horní a a pak Dolního Vítkova, projel jsem to až do konečné obce Uhelná, kolem větrného mlýna a zase zpět tou samo luksusní cesto přes oba Vítkovy zase do albrechtic u Frýdlantu. Měl jsem poslintaný tričko. Tohle je tak krásný kout naší vlasti, fakt jsem byl unešenej, všude krávy, koně, krásně upravené obce Vítkov Horní a Dolní, spíše rekreační klidné oázy uprostřed nádherné krajiny s roubenkama v rekonstrukci nebo po rekonstrukci. Prostě krásná cesta, na kterou musím vytáhnout KrtkaBazi, Milánka12 , Haňuli, bráchu a Miloše a doporučuji i Anziinov i! Fakt super. Větrné elektrárny jsou na Lysém vrchu. je tam zřícenina dalšího větrného mlýna( foto z google)já ho ale neviděl ale asi se tam jet může, já nechtěl bejt drzej. spíše jsem srab!bylo vidět, že se ta cesta zavírá asi na noc, nevim- Proto mě to odradilo.
Na tomhle rozcestí je i odpočívadlo pro cyklysty turisty i motorkáře, prostě dřevěné posezení. Nikde žádnej provoz, jen já a ta krajina.Bomba. Tak a pak teda zpět do Albrechtic a šup pokračuju po superbajkové silnici do Frýdlantu, dá se klopit a jet rychle, paráda ! Něco jako když se jede na Šumperk ale uplně spíš jako když se jede do Červené Vody přes Suchý vrch...
tak fotím se na nádraží ve Frýdlantu, na náměstí a jelikož je po sedmé večír, spěchám domům stejnou cestou na Liberec a pak po ryhlostní komunikaci až za Mladou Boleslav, kde pak uhýbám na Nymburk. Tentokrát najeto 287km. max speed 163 asi.nic moc, plexi totálně zakydaný.
Jak říkám , na tuhle cestu dlouho nezapomenu a moje příští vyjížďka bude určitě zase do těchto míst. Je to i blíž než krásné Jeseníky... Takže za mě palec hore

Concionator (5) napsal 06.06.2016 v 08:26

PECKA!!! Spousta krásných cestiček a výhledů!

elvis78 (136) napsal 29.05.2016 v 06:54

ano ano.

Radimbiker (1) napsal 29.05.2016 v 06:39

"že vy jste se zase kochal, doktore" pěknej výlet

elvis78 (136) napsal 25.05.2016 v 04:54

Charliee (0) napsal 25.05.2016 v 01:00

Pekne, znam ten pocit, kdy clovek je sam, nikde nikdo a rozsahla krajina. Jen si tak sednout na pangejt a kochat se.

elvis78 (136) napsal 24.05.2016 v 09:32

tak ty to znáš, no já objevil ameriku

KrtekBazi (2) napsal 24.05.2016 v 09:30

Honzo,já to tam znám ,taky tam jezdíme.Kolem toho Frýdlantu je fakt krásně no pěknej výlet,počasí přálo, tak někdy na shledanou

elvis78 (136) napsal 24.05.2016 v 09:28

děkuji, fotek mám více, pozorný badatel spatří Ještěd, vlevo za kravičkama na pastvě. Pořád jsem měl výhled na Ještěd, zapomněl jsem se o tom zmínit. prostě paráda.

shumi-p (0) napsal 24.05.2016 v 09:26

Pěkné fotečky i ten scénář

JirkaMetal (1) napsal 24.05.2016 v 09:24

Za mě taky palec hore nebo radši hnedka tři.

• Tak na něj asi došlo

Mám nabitou Aku na cca 13,7 volt...po nastartování 12,7 a postupně pád na 12,4v když zablikám, zabrzdím , po zakvedlani plynem a vystřelení otáček k pěti tisícům jen vylétnutí na 12,7 v. Otázka zní, pokud Aku nabiju, uj

Vloženo: 21.09.2023
    Uskutečněno: 21.09.2023
  • informace

Milý deníčku, zítra jedu obhlédnout stroj, do kterého jsem se zamiloval, snad motor bude mít dobrý zvuk, protože jednou jsem slyšel tento enžin vrčet na Ještědu a měl pazvuk navíc. Jedná se o boxera BMW R1200... A taky

Vloženo: 20.09.2023
    Uskutečněno: 20.09.2023
  • Bechyně, ale ne mniška

Bratr mě nalanařil na Bechyni, že prej jezdí malá bobinka, tak jo. Mělo to být cca 154km, mimo hlavní tahy, ha ha ha Takže nejdřív jsem strašně chtěl umejt po asi roce wapkou motorku na myčce(prokoukla tak strašně moc