Říkat o Banditu, že to je bestseller, je sice všeobecně známé klišé, ale taky nevyvratitelná pravda. Na trhu je už bezmála 16 let a za tu dobu si našel ohromný počet zákazníků.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: důvod neuveden
První dojmy - Když se většiny motorkářů zeptáte, jak si představují nenáročného naháče střední třídy, většině z nich vytane na mysl právě malý Bandit. Recept byl z jedné strany poměrně jednoduchý. Kolébkový rám, vzduchem a olejem chlazený čtyřválcový řaďák a svalnatý vzhled, hlavně nic složitýho.
Recenze
Předloňský Bandit byla jedna z posledních motorek v testovacím kalendáři, se kterou jsem najezdil větší počet kilometrů. A řeknu vám, oproti Hornetu a Street Triplu je to pořád fakt kus motorky. Je dlouhej a širokej. Motor se na první pohled vůbec netváří jako šestistovka. Část, kde je spojka, je stejně veliká jako u dospělejší dvanáctistovky.
Celá motorka je i dost dlouhá. Naproti tomu sedlo je níž, než mají obě rivalky. To se hodí, protože Bandit rozhodně není lehká motorka, takže pro začátečníky a menší jezdce je příjemný, že dosáhnou pohodlně na zem. Kromě toho má dvě polohy (770/790 mm).