Suzuki GSF 650 Bandit (2008)

Vlastník Yeti-650
Vloženo 10.12.2012
Aktualizováno 20.5.2022

Při pořízení Zusky jsem si tady psal... "Doufám, že toho zažijeme spolu hodně pěkného" a je to tak...

První dojmy - Už ji mám bratru nějakých 5let a je to mazlík. Když chci tak jede a když nechci tak nejede a když chci tak se v ní probudí ďáblík a to pak JEDE! :-) Doufám, že to tak bude dlouho a nenastane to, že já budu chtít a ona ne... :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro mně!!! :-)

Doplňky na motorce - Držáky zadního (Givi maxia55 + opěrka + brzdová světla) a bočních kufrů )Givi V35). Padací rámy Givi. Držák navigace - také Givi. Ostatní je originál = původní.

Vždy jsem po něčem větším toužil - moc dlouho jsem nevybíral - Bandit se mi líbil již několik let.
Nejtěžší bylo přemluvit svou lepší polovici - je tolerantní - svolila. Pak už prolítnout inzeráty a hned druhou skouknul kamarád co na dvou kolech něco zažil. Následovala cesta do Suzuki - nenalezeno nic vážného - a je moje...
Ihned následovala výměna pneu (Michelin Pilot Road 2), výměna řetězovky (DID), výměna všech provozních kapalin. Laďák jsem vyhodil a sehnal téměř nový originální komín - už mám věk a ten kravál byl na pistoli.

První výlety jen do okolí - jsem nadšený asi jako každý co přesedne z zweitakteru na dospělou motorku. Zvykáme si jeden na druhého. Také jsem svezl i svou dcerku - ta ma z "modlé motolky" snad největší radost.
Lepší polovice má strach na Zusku sednout, ale co jsme se vrátili z první vyjížďky "na kafe" - začíná se ji to líbit - musíme koupit ještě druhou helmu...

Je 10.12.2012 - jediné foto je ze zimního ustájení mezi dřevem a bramborama ve sklepě - je tam sucho a teplo - snad se ji tam líbí.
Mám za sebou jedinou delší vyjížďku Nýdek - Čadca SK - Terchová SK - Ružomberok SK - Revůce SK a zpět. Byl podzim, lesy hrály všemi barvami a kdo zná Malou Fatru, tak si dokáže představit podzimní scenérii vápencových skal za krásného slunečného počasí - škoda nemám z vyjížďky ani jedinou fotku. Dostal jsem opušťák, tak jsem si jej chtěl užít a na focení nezbylo...
Ujel jsem nádherných cca 300km. Motorka šlape jak hodinky, snad to nezakřiknu. Krásně poslouchá. Jen ten respekt je tu pořád...
Ale abych jen nechválil... Měřím něco přes 190cm, posez v pohodě - jen zvažuji si zvednout sedlo. Po cca 130km mne neskutečně bolela zadnice - svíčkovou jsem v restauraci jedl ve stoje. A je tu ještě jeden neduh - na Zusce jsem seděl cca 2 x 3hod v kuse a když jsem slezl měl jsem znecitlivěné pracky - asi s těch vibrací...

Po pěti letech:
S moji drahou polovicí jsme jakš takš vybavení a jednou, dvakrát do roka si vyjedeme na Zuzce na noc někam... A to mne baví nejvíc - pohodička, klídek, kafe, pokec - s ním to zatím nepřeháním - já intercom mám, ale mojí jsem jej ještě raději nekoupil . Po dopolnění kufrů, už moje nemusí mít batoh a o zadní se dá opřít a bočních se pěkně drží - při klidné jízdě to plně stačí.

Projeli jsme Jeseníky, sever Slovenska a Tatry. Vždy nám zatím počasí klaplo a to je polovice úspěchu. Ta druhá půle je nepotkat se na silnici s blbcem - snad to nezakřiknu - ale k tomu ještě nedošlo.

Jen jednou..jsem se snažil postavit moto na parkovišti bez stojánku po vzoru Kryštůfka Kolumba a stálo mně to pětku (nový kryt spojky, nové závažíčko do řidítek a páčka spojky...) hold za blbost se platí!

Tommy29
Tommy29 napsal 25.11.19 v 21:53 10b.

Máš to pěkný!

MARTINKA2002
MARTINKA2002 napsal 29.04.18 v 17:37 10b.

Krásná motorka a hezky napsané. Táta má taky bandita a je to skvělá motorka, i pohodlná. Zatím sloužím jako batůžek, ale sedí se na tým dobře. Přeji hodně km bez nehod.

KrausRené
KrausRené napsal 08.02.18 v 21:03 10b.

To nějak moc leštíš :)

Služebníkslužebníka
Služebníkslužebníka napsal 26.12.16 v 21:17

Krásných motorek je hodně a Bandit patří mezi špičku, aspoň pro mě :)

horak.r72
horak.r72 napsal 27.06.16 v 18:51 10b.

Banďák je super motorka , taky jsem ho vlastnil a nalítal na něm 34 000 po Česku, východní a jižní Evropě a nikdy nezklamal . Jo, jo taky se válel po zemi, ale naštěstí když to není za jízdy tak to tak "nebolí". Takže hodně pohodových kilometrů a hlavně vždycky kolama dolů. R.