208 kg, 173 koní, 290 km/h zkrátka radost pokaždý když si na to sednu
První dojmy - První dojmy byly vesměs pozitivní. Proti šestkovýmu CBR-ku co jsem měl je trochu znát těch 10 kg na víc, ale je to asi jen o zvyk. Díky tlumiči řízení je podvozek klidnější hlavně přes nerovnosti. Níž posazený řídítka a kapota nejsou zrovna ideální na cestování, ale když se člověk trochu víc přikrčí tak se to dá skousnout. Co páni u Hondy podělali je chybějící palivoměr :(
Doplňky na motorce - Výfuk Sharon s karbonovou koncovkou, indikátor zařazené rychlosti Digi
Recenze
Mám na ní k 26.8.2014 naježděno cca tři tisíce kilometrů a zatím spokojenost. Koní jako ve westernu, brzdy ujdou i když... příště zkusím místo závodních desek Galfer radši ty od Feroda a uvidíme jestli to bude ještě lepší. Trošku mě po prvním okruhovym ježdění na Slovensku zarazil úbytek oleje, ale teď se to trochu srovnalo. Na šestce se teda olej neztrácel vůbec ani na okruhu a to jsem měl najeto 47 tisíc km. Ve spotřebě benzínu je proti šestikilu trošku rozežranější. Zkrátka víc koní potřebuje víc nakrmit
Poctivé železo
... krasna.
A ty casy pujdou dolu a dolu