Malá, svižná, lehká, prostě Virago.
První dojmy - První dojmy z jízdy byly takové, že sedim na malé motorce. Po chvilce se ale ukázalo, že v ní je mnohem více, než se na první pohled jeví. Celkem silnej krouťák je do stovky použitelnej. Vyšší rychlost spíš připomíná start raketoplánu na měsíc. Teda bez plexiskla.
Doplňky na motorce - Blinkry do řidítek, zadní blinkry, řidítka, zrcátka, předkopy, zadní světlo, brašny, držáky na brašny.
Recenze
Jako začátečník, který seděl maximálně na třipůle jsem se rozhodoval mezi Virago XV 535 a Savage 650 jednobuch. Nakonec jsem se rozhodl pro Yamahu. Pomohli mi k tomu podobné recenze jako teď píši.
Najel jsem zhruba 10000 a na motorce nepociťuji nějaké zásadní problémy. Motor běhá, chytá, jede, žere benzín. Je třeba měnit olej a filtry a svíčky a tak dále, Zkrátka to co se slučí a patří. Virago se Vám za to odvděčí tak, že Vás vždy přiveze domu vcelku. Nezastaví ho ani průtrž mračen, nebo nižší teplota. Pod 10 stupňů celsia ale nedoporučuju jezdit, protože doporučované pneu je trochu tvrdší směsi a není tak přilnavé na tužším povrchu.
Brzda jednopístová stačí na normální ježdění. Vzadu buben je téměř nezničitelnej. Používám ho souběžně s přední brzdou a tím jsou brzdné vlastnosti v pohodě dostačující.
Motor trochu cvaká, ale to je normální, ne nadarmo se 535ce říká šicí stroj.
Podvozek je díky kardanu trochu kroutivej, obzvlášť když v náklonu začneš předjíždět, to je třeba mít mašinu vychytanou.
Myslím, že tahle motorka je skvělá díky nízké váze a velikosti do města. Dá se s ní jezdit i po okrskách. Ideální cestovní rychlost je tak 90 Km/h. Na dálnici se dá rozmotat i na 160, což je strop nejsilnější verze. Při této rychlosti musíte mít pořádně utaženou helmu.
Malá ale hezká 10b
pěkný čopřík dávám 10 bodů
Pohodovka. Užívej ve zdraví.
Parádní malá Dračice tož spousty pohodovejch kiláků přeju
Dobrá volba.