Pohodová,milá,vlídná,kdykoliv připravená k útoku(s ohledem na svúj objem a věk) ,prostě má "brumla) !
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po delší odmlce sedlám opět silnější stroj a je to bomba!Je sice starší,ale já na ničem novejším nejezdil,takže OK.Pěkný zvuk,slušný zátah. Na skoro sport slušné pohodlí i ve dvou.Spotřeba 5,8-6,5l.(Střelbu už nějak nepreferuji.Ta padesátka na krku je už znát!(Chtěl bych zažít vnuky.)
Recenze
Po 12 letech jsem to už nevydržel(každé léto mne braly "móry") a naškudlil jsem nějaké drobné ke koupi něčeho cenově dostupného a použitelného.
Do nového mota jsem nešel,jak kvůli financím ,tak i kvůli ročním najetým kilometrům.(do 4000 km)
Poněvadž mé oblíbené FZ 750 se už z nabídek vytratilo,bylo potřeba najít něco podobného.
Vzhledem ke stáří motorek, na které mi můj rozpočet vystačil, byla to jasná volba!
Dle referencí a zkušeností vlastníků jsem se rozhodl ke koupi legendární
Hondy VFR 750.
Mám jí teprve od 9/2012,ale zatím vše OK.
Samozřejmě vyměnil jsem co je potřeba: řetěz,desky,gumy,oleje,filtry.
Ale teď už jenom tahám za plyn a kochám se ,jak přírodou kolem,tak krásným brumláním motoru ve spodních otáčkách a skvělým zátahem po otočení plynové rukojeti.
Spotřebu mám : ve dvou 5,8l(normální cestování 100-140 km/hod)
sám 6,0-6,5 l
Mám 183 cm a trochu mi fouká na hlavu a ramena,možná dokoupím cestovní štít.
Manželka(164cm) za mnou bez jediné mouchy na přilbě.
7.9.2015 našla moje VFR nového majitele. Skončila tak další éra mého moto života.
Ale dále pokračuji v brázdění cest pro mne a mou manželku v současnosti vhodnějším a charismatickým strojem - Yamahou BT 1100 bulldog.
Doufám ,že VFerko najede ještě hodně kiláků a bude přinášet novému majiteli jenom radost a pohodu.
Hodně šťastných km
Sqvěla volba ať slouži nadale
pěkná Hondička at slouží dále jasných 10 bodíků
Pěkná VFR A srdce motorkáře A 10.b BO OSTRAVA