Nová láska v jedné stopě, jmenuje se Josefinka. Mojí dceři motorka připomíná velkého ohnivého koně, a taky se tak chová.
Motorka koupena od Od 60ti letého učitele - Příjemné jednání, vše řečeno na rovinu dle zkutečnosti. Mohu jen doporučit.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS Dakar: Na BMW byla menší výbava ,stárší ale krásná a vyžší cena cca o 40000Kč.
První dojmy - Výborná akcelerace a všestanost na silnici i v terénu. Nastavitelnost intenzity odpružení (úžasná věc) na které jsem byl zvyklí již z předchozí BMW. Poprvé když jsem jí uviděl, hned jsem se do ní zamiloval.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny od 18let do nevidím. A hlavně ty co musí často přesedlat z jedné stopy na dvě stopy jako já.
Doplňky na motorce - Teď něco chystám budete čubrnět, jen lehce naznačín " kan zatáčím tam svítím " novinka od John Deere prac. LED jako mlhovky. Držáky kufru,nové pneu avon (jedinečná přilnavost). 4.4.2014- Nové Blástry, držáky vlastní design a výroba (nerez) cca 4hod.práce,super krytí proti větru a dešti. Origo se mi nelíbyli a s namontovanými od předchůdce jsem nebyl spokojen. Chystám se ještě na padák a asi i nové světlo s optickou čočkou.
Moji Mazlíčci
Sekundární pohon 17ti zub
Nový blinkry s 21W Halogenkou

Kam zatáčím tam svítím !
20.5.2014- mám zase něco nového ale to dám ke zhlédnutí až po srazu u Třech Studní, dík za pochopení.
Recenze
Ahoj všichni co jste v sedle. Udělal jsem si radost a pořídil si Italku von Tibet,mám ji přihlášenou na Josefa tak to bude "Josefínka" a vlastně taky trochu po mně. Jedinečnej kauf 16500 km za lidovku s Full komfortem a v plný palbě i s Marushin helmou,snad jen vyhřívaný hefty chybí (to se doladí),dostala k svátku nový botičky od AVONu a je to opravdu luxus jak se s nima dobře tančí na asfaltu. Už jsem stihnul spálit první plnou nádrž ale spotřebu jsem nezmapoval,počkám co těch 5 ventilů vykouzlí. Měl jsem BMW F650GS Dakar a pěju chválu na ROTAX i celej zbytek stroje,po 18000km vybodováno takže čau lásko musíš z domu. Teď po 3 letch vzorného chování jsem nešel daleko a volím osvědčenou jistotu s drobnýma nedostatkama (volnoběžka atd.), ale uvidíme co se ukáže po čase. Ozvu se zase po nějakých nazbíraných zkušenostech a spálených nádržích. Tak že Baiku zdar a Pegasu zvláště.
28.3.14: začnu na ni dojíždět do práce, počasí přeje a doplňky už mám dokoupený. To co jsem zatím najel tak musím konstatovat že sólo letí jako MIG 21 a tandem s dobrým spolujezdcem (co se neklopí obráceně) sviští taky jak vítr, až se jiskří od stupaček. Maximálka s bočním větrem 160km (sólo), už se těším až natankuju 100 oktanú u nás na benzině ho mají, dám pak vědět jaká bude změna. Tak zatím se všichni držte v sedle, vstříc lepším zítřkum.
5.4.2014-Dnes padla první tisícovka v sedle, počasí nic moc (zážitek 100% super.)
Nový blastry jedinečná ochrana proti větru : ).
Nový pneu AVON
6.4.2014- PRVNÍ DEFEKT na předku "mám to ale smůlu" snad už poslední. Nikdy bych nevěřil co udělá "pitomá"samolepka uvnitř pláště, na duši za paseku. Plášť je zdravej, zaplať Pán bůh.

Nový pneu AVON

Nový blastry (100% ochrana)
11.4.2014- počasí se umoudřilo a já už v práci tušil že si dnes vyjedu. Cestou necestou,polem nepolem vrhnul jsem se prověřit nové blástry do přírody. V našem okolí Vranova nad Dyjí je nepřeberná spousta možností, tak že směr Bítov (asfaltky) lesem a potom směr Lančov rovnou na pole a šup do lesa. No prostě krása střídá nádheru "úžasná ochrana proti trní i větve se poddají" max spokojenost. A mám ještě namyšlenou další vychitávku (integrované blinkry do těchto blástrů) vlastní výroba, pochlubím se později. Celková spokojenost ze strojem jako takovím "jezdí bez poruch a plní veškeré očekávání" velmi snadná manipulace v terénu i na silnici, avšak hodně záleží na obutí (pneu dělají motorku). Spotřeba je zatím kolem 5,5l / 100km, ještě se zžíváme tak ji moc nešetřím ale myslím že to už moc neklesne "uvidíme".


Stará dobrá ruční práce (cca 4hoďky s nerezem) to good.




Výměna za neorigo (nedostatečná ochrana vůči všemu)
18.4.2014-při 18000 výměna řetězu a sekundární kolečko 17ti zub" kupodivu zadní rozeta v poho". Poprrvé na maximum 175km/h (a víc už ani rana) při cca 6800 ot/min, jsem maximálně spokojen za 2186 kč a myslím že se dostanu na 4 - 4,5 l/100km a to jsem chtěl docílit.

20.4.2014- už nikdy víc poprskaný blinkry od kondenzátu, aneb úprava po Česku.
Už jsem viděl hodně ale Halogeny 21W v blinkrech ještě ne, a to je prosím italskej originál ze skůtru ce jsem dotáhl z Rajchu na ND.


Co dodat baví mně to dělat věci jinak a lepe, už jsem posunul i kufr o 4 cm kvůli vědšímu pohodlí spolujezdce a zjistil zě z origo držáku od Aprilie bude krásná zahrádka na kufr. Tohle už jsem někde viděl a tak jsem se nechal inspirovat, ale udělám to zase podle originálu Made in Pepa66 "pěkně na silentbloky kvůli vibracím". Tady je pár fotek ať máte taky o čem přemýšlet.

A potom ještě opěrku pro větší pohodlí spolujezdce, na delších cestách okolo komína.
21.4.2014- dnešní vyjížďka lehce pod mrakem ale skusit se má všechno. Po zdařilém víkendu plném úprav jsem vyrazil na zkušebku abych se přesvědčil o správnosti všeho co jsem zpáchal.
1) sekundární pohon 17ti zub = velký úzpěch "obce 50km/h na 3tí kvalt při 3000 ot/min a ta forsáž je prostě úžasná

2) blinkry super nikde nepřekáží a jsou přád čisté a hlavně je " v zapnutém stavu" nikdo nepřehlédne = maximální spokojenost.
3) povedl se i nový držák kufru je nyní už v klidu a chová se jako originální součást celku.
Takže všechno už je v pořádku a brambory jdou do řádku. Jsem spokojen.
4) " zahrádka na Top case " dobrý doplněk na ukožení lehkých zavazadel. Usazeno na silentbloky kvůli přenosu chení na víko kufru. Vyzkoušeno schváleno a funguje to, bez vlivu na jízdní vlastnosti.

5) vidět a být viděn, malá vychytávka na díře po blinkrech. Osazení bočních odrazek které na Pegásku nejsou a asi by měli být.

26.4.2014 - Děkuji pořadateli " Ajaxovi " za krásný zážitek z vyjížďky. První Krumlovská se moc povedla jak hojnou účastí ( asi 300 storjů ) tak nádherným slunečným počasím. V konvoji jsem se cítil jako ryba ve vodě, průměrná rychlost cca 55 km/h takže pořád za tři a čtiři, v příjemných otáčhách mezi 3000 a 4500ot/min bez žádných zjevně velkých vibrací díky novému 17ti zubému sekundárnímu kolečku. Ještě jdnou děkuji a klobouk dolů.
9.10.2014 - Ahoj Všichni, omlouvám se za prodlevu ale vrátil jsem po dvanácti týdnech z nemocnice (v Rakousku v Kremzu) domů. Až teď jsem se dostal na PC, tak zde píšu že jsem měl autonehodu při cestě z práce (deviti násobnou frakturu obou dolních končetin). Letos jsem najel 6500km na motorce a nic, pak jsem jel dvakrát autem a bylo to v háji. V pondělí 21.7.2014 v 16h50min nehoda, nic hezkýho 37 záchranářů mě vystříhávalo přes padesát minut z mýho Mercedesu ML. Už jsem více méně v pohodě a chodit budu taky, možná ještě letos. V Rajchu mě dali do kupy od 21.10.2014 nastupuji ve Wídni do lázní a tam dodělám rehabku. Zatím se mějte a držte se v sedle bez nehod, o dalším pokračování na novinkách budu informovat hned jak něco spáchám.
24.3.2015- musím uznat že jsem si nedokázal předstvit jaké to je bejt odkázanej na vozejk. Po téhle zkušenosti se člověk začne dívat na svět z trochu jiné perspektivy, jsem moc rád že mě zachránily obě nohy a tím pádem můžu zase myslet na motorku "nejkrásnější pohled na svět je ze sedla motorky " hned jak to jen půjde. Bohužel mi můj stav nedovoluje cokoli vytvářet na mašině, ale jen co se to trochu zlepší začnu dolaďovat to co jsem měl ještě v plánu (padáky,mlhovky atd.), přeju všem hodně šťastných kilometrů v sedle a hodně zdravíčka čau Pepa 66.
super recenzia, skvela inšpirácia (väčšie blastre a hlavne to 17 zubove koliesko)
Krásná, opravdu super barva.
inspiroval si mě
Zdravim! Chcem sa spytat na to turisticke plexi. Aku mas vysku Pepo? Ja pri mojich 183 cm s nizkym stitom mam velky problem od 80km/h. Mam pocit, akoby som mal vyfuk v prilbe :) preto to chcem dat vyssie. Inak TIBET je podlamna najkrajsia varianta Pegasa ;)
Martin