PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník zelda64
Vloženo 15.2.2014
Aktualizováno 19.4.2021
Zobrazeno 1 489x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Parádní mašinka s perfektním motorem a bezvadným ovládáním už od prvních modelů, prostě Yamaha R1 ...

Více fotografii

Motorka koupena od Corela91 (Liberec VII - Horní Růžodol)

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - První dojmy jako u každé dobré R1 jsou senzační, je to nabušenej vynikajicí stroj s parádní ovladatelností, sílou motoru, agresivitou a dokonalým požitkem z jízdy. Oproti předchozímu modelu, co sem měl 2001, je to uplně jiné poježdění, s karburátorem se to nedá srovnat, ale nemužu jí nic vyčítat co se týče motoru a ovladatelnosti. Teda až na tu hlučnější spojku. :-)

Doplňky na motorce - K&N filtr, přepákování, padáky, ukazatel kvaltu, pancéřky, řidtíka sbk, miniblinkry, solo spínání ventilátoru, carbon doplnky

Recenze

Po pár letech a několika tisíc kilometrů na starší R1 2001 jsem si udělal opět radost novějším modelem.
Po dlouhodobém a neustálém ležení u inzerátů při vybírání pěkné a zachovalé R1 jsem si nakonec vybrat tuhle krasavici. Taky jsem se rozmýšlel mezi něčím jiným jako CBR, ZX10R, GSXR a dokonce i trochu RSV, ale žádná z těch se mě vzhledově nelíbí, R1 má v sobě prostě nějaké kouzlo, proto to byla jasná a jediná volba. :D...
Na recenzi je ještě brzo, protože sem na ní zatím v podstatě nic nenajel, přeci jenom je zima :D . Do jara si ji doupravím k obrazu svému a hned jak spolu najedem úspěšně pár kilometrů tak něco napíšu.

Tak po ujetí 4000km nastal čas napsat nějakou tu recenzi.

Již od prvních kilometrů jsme se relativně dobře skamarádili. Motorka je bezvadně ovladatelná a ukrutně silná . Oproti staršímu karburátorovému modelu je ,,klidnější“, není tak ostrá, ale to není vůbec na škodu, výkonu má pořád až dost.
Pár kilometrů trvalo, než jsem si ji trošku vyladil v nastavení ovládání a podvozeku, tlumiče mě přijdou trochu hádavý, vyřeším vyčištěním a výměnou oleje, kdoví jak je tam olej dlouho . K motorce jsem dostal lehce jetou sadu kol, Dunlop D212 GP, přední kolo se mě trochu poskákalo, ale dávám to za vinu tlumičům a kvalitě našich silnic. Olej v tlumičích nechávám totiž až na zimu, přes léto není tolik času a zima bude dlouhá . Následně koupím novou sadu Dunlop.
Motorka prošla před sezonou servisem, kde byla seřízena a motoricky zkontrolována u odborníka, vše v naprostém pořádku . Co se týče závad nebyl v podstatě žádný problém, akorát jsem byl nucen vyměnit řetězovou sadu, protože ve spojovacím článku popraskali válečky, byl tam slabší řetěz, viz foto v deníku. Také mě začal prosakovat benzín kolem čerpadla (mezi nádrží a čerpadlem), bylo špatné těsnění, výměna za nové. Jiné závady se naštěstí neobjevily, je to kvalitní stroj! . Je teda trochu hlučnější spojka, ale prý to je u těchto strojů normální, nepomůže prý ani výměna ložiska spojkového koše, ložisko mám doma teda nové origo Yamaha, možná ho přece jenom vyměním . Přes zimu plánuji velkou údržbu, co se týče zmiňovaných tlumičů, údržby brzd, výměny kapalin, celkové kontroly a něco k tomu :-). Při výměně pneumatik jsem vyměnil i ložiska kol, nová ložiska od All Bals.

Dále mě nic nenapadá, tak doplním po zimě jak bude motorka připravená na novou sezonu. :-)

Zimní údržba motorky a připravení na sezonu 2015 je zapsané a zdokumentované v deníku. :-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Corela91
Corela91 napsal 20.02.15 v 12:01 10b.

pořát krásná, ať slouží

adriisekk
adriisekk napsal 10.05.14 v 19:00

krásná

aikon1
aikon1 napsal 19.02.14 v 22:34

Ať ti dělá jen a jen radost

muncinana
muncinana napsal 15.02.14 v 15:55 10b.

Yamaha dobrá volba

Více komentářů



TOPlist