renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Malaguti Madison 400 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MotoPeta
Vloženo 14.1.2014
Aktualizováno 14.1.2014
Zobrazeno 2 649x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Madison 400, nejsilnější z rodiny Madisonů 23 kW a 34 Nm, pořád, i po letech, je to moc pěkný maxiskůtr s pěkně zpracovanými budíky.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 400 Burgman: Nevadí mi vyšší spotřeba, Madison se mi víc líbil.

První dojmy - Mé první dojmy nebyly úplně kladné, jediné s čím jsem měl možnost motorku srovnat byl Italjet Formula 50 LC a 150ccm pitbike, obojí jsou motorky s poloviční váhou, takže z váhy Madisona, 178 kg, jsem byl trochu paf, je to moje první velká motorka.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro výletníky, 90 km/h, na kochačku,...

Doplňky na motorce - Kufr Givi Simply

Recenze

Motorkář jsem celkem čerstvý, první motorku jsem si koupil před 3 roky, to byl 150ccm pitbike, následně jsem měl rok a půl upravený Italjet Formula 50 LC, ale pořád mě to táhlo víc k cestování než závodění, stunt, apod., tak jsem koupil Madisona. Není to úplně cestovní motorka, ale enduro jsem kupovat nechtěl, protože se na něj zatím necítím a silniční motorku (jako např. Bandit) jsem nechtěl. Vlastně jsem koupil Madisona a až pak začal dělat řidičák na motorku, původně byl v plánu 125ccm skůtr.

Ze začátku jsem z Madisona nijak odvázaný nebyl, rozjezd měl Italjet lepší (měl upravený variátor a spojku), brzdy nic moc (přední kotouč byl umaštěný), neuměl jsem na tom jet pomalu rovně jak je to těžký... Postupně jsem si však začal zvykat, teď mam s Madisonem najeto asi 2500 km, jeho váha už mi nedělá problém, už se motorku nebojím klopit, našel jsem limity stojánku, nyní už bych popsal ovládání motorky jako pohodlné, snadné, jen když nahodím něco do kufru a spolujezdkyni, tak se s ní při menší rychlosti trochu zakolíbám, ale pokud jedu sám, tak super. Madison má pohodlný, vzpřímený posez, dvě polohy pro nohy. Plexisklo je parádní, je vysoké, při jízdě vám fouká jen na helmu, při jízdě v dešti jsem měl suché kalhoty i bundu, pršelo mi jen na helmu. Počáteční problém s brzdami vyřešil čistič brzd, nyní stačí ovládat přední brzdu dvěma prsty, nemusím ji ovládat silou, brzdný účinek se dobře dávkuje, nejčastěji však přibrzďuji zadní brzdou, protože páčka ovládá zadní brzdu + jeden pístek předního třípístkového brzdiče. Přední brzdu používám pokud potřebuji brzdit prudčeji. Maximální brzdný účinek považuji za silný. Vzhledem k velké váze se mi ještě ani nepovedlo dostat zadní kolo na asfaltu do smyku, s Italjetem jsem smykoval pořád a zpomalení bylo mnohem menší. Výkon motoru, pro mě naprosto dostatečný, maximální rychlost 140 km/h Madison dosáhne v pohodě i ve dvou (dohromady 120 kg), avšak taková rychlost už je na něm celkem nepříjemná. Rychlost 130 km/h udrží na dálnici i do kopců (možná by udržel i 140, nezkoušel jsem to). Já jezdím z 90% státovky, kolem 90 km/h. Při této rychlosti je skůtr tichý, spotřeba je do 4,5 litru. Na 6 litrů / 100 km, jak tvrdí většina diskuzí, jsem se nikdy nedostal. Jediné co mě neuchvátilo je rozjezd, je pomalý, klidný, ať už na půl plynu nebo plný plyn. Do kopce se skůtr rozjíždí pomalu, čekal jsem ostřejší rozjezdy. Toto možná vyřeší nová spojka.

Závad za tech 2500 km moc nebylo, prasklá žárovka, porucha snímače brzdového světla, preventivně vyměněný řemen, to je ale spotřební zboží.

Letos plánujeme s přítelkyní vzít Madisona i za hranice, minimálně Slovensko, pokud bude čas, tak i Německo, později sem přihodím další poznatky z jízd.

Časem plánuji koupit válečky Dr. Pulley

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Karloshas
Karloshas napsal 16.11.21 v 14:02

Dobrý den. Jakou máte spotřebu a jak jste spokojen s 6l nádrží ... mě na to lítání po městě a mezi městy vadí tankování co 120km :( jestli nemám něco v nepořádku. Takhle, vážím 120kg.. .ale přeci jen...

Karloshas
Karloshas napsal 01.06.21 v 14:18 10b.

Dobrý den, mám podobné pocity. Rád bych se zeptal, mám najeto 23tis, přijde mi horší startování - občas se mi "kousne" startér a při pomalém pojíždění mi přijde že motorka docela vibruje, "cinká" ...nemáte podobné zkušenosti?

KAREL_PLAY3
KAREL_PLAY3 napsal 28.12.16 v 11:50 9b.

Zdravím Tě

O skútru Malaguti Madison 400 jsem v minulosti přemýšlel, ale nakonec jsem sáhnul po verzi 250 RS a nelituju, i když pár koníků navíc by bylo občas fajn. Trošku mě překvapuje informace, že Tvoje "čtyřstovka" nejezdila moc svižně, protože i s mojí "dvestěpadesátkou" mi auta do cca. 100 koní výkonu koukají na záda, takže si na svižnost při rozjezdech (z 0-100 km/h) nijak zvlášť stěžovat nemůžu. Ale je pravdou, že už mě tohle "blbnutí" po roce a půl přešlo a dneska dávam přednost spíše poklidným rozjezdům a šetření stroje, přece jen bych rád, aby tady pan Mopadži byl semnou ještě spoustu let

Jinak koukám, že by měl být Tvůj stroj ještě aktivní, tak by i mě zajímalo, jestli nakonec došlo k výměně spojky (válečků, pružiny..) a přišlo citelný zlepšení jde-li o zrychlení nebo z výměn sešlo? Snad jen ta tmavá barva, kterou má Tvůj Madison na sobě, designu týhle mašiny spíše ubližuje, což je škoda, ale je to jenom můj osobní názor

No nic, pokud ještě stále Madison 400 vlastníte, tak Vám nadšenci z Roudnice nad Labem přeju, aby jste s ním v nový sezóně 2017 najeli spoustu pohodových kilometrů, užili si řadu bezvadných zážitků nejen na silnicích v ČR a domů z cest se pokaždý vraceli s úsměvem na rtech. Tak ať to jezdí

MotoPeta
MotoPeta napsal 15.01.14 v 10:45

Děkuji, variátor jsme kontrolovali a předpokládám, že na vině je spojka, protože už je na ní nalepené jiné obložení... Před sezónou ji vyměním za novou originální a napíšu sem jak to dopadlo

kolinudatný
kolinudatný napsal 15.01.14 v 08:53 8b.

gratulace a mnoho spokojených km Ty vlažné rozjezdy dělá variátor,chtělo by to zkontrolovat(válečky,řemen,kontrastní pružina)

Více komentářů



TOPlist