na moto jsem nedělal žádné upravy, kromě výměny blinkrů (ty původní byli jako netopýří tykadla), dále byl na ni výfuk Shark, který jsem si nechal upravit.Byla to moje první větší motorka. Jak jsem ji koupil tak byla škrcená na 100 kobyl.Jakmile jsem to z
Recenze
Cesty: domo-moto (jsem jeden z pořadatelů),Větřkovice,Chválikovice,Ostrava,Skřípov a všude jinde okolo komína.Nejdelší cesta byla na jih Chorvatska. Můj sen je sraz ve Faru
Další info: Moto je už prodaná a v garáži stojí RSV
Cau,ja mam RF 6let,najel jsem na ni pres 40tis.KM Jasne,s R1 to srovnavat nemuzes co se tyce jizdnich vlastnosti,ale zatim jsem vsem super sportum stihal v pohode a nikdy se mi nestalo,abych pri prujezu zatackou skrtal kapoty a to jsem to brousil na hranu pneumatiky.PS:to jsem ji vzal i parkrat na okruh. cau Ondra.
to Zuzka : to víš když má člověk někoho rád
to Waclav : pokud ti to už hapruje tak co nejrychleji to oprav (mi to při prudkém přidání přeskakovalo zuby- bylo to jako by mi přeskakoval řetěz, protože se ti v motoru může stát ještě něco horšího.V těch 20 tis. bylo kompletní těs.sada, automat řazení, kolečko a práce.
to jakub : na záda šla krásně za plynem a na jedničku. Ještě když byla škrcená tak to nešlo. Musíš moto rozjet na asi 4 000 - 5 000 tis otáček, pak uplně ubrat a najednou dát plný ceres a už jedeš po zadním. Potom jenom plynem reguluješ záklon. Mě osobně to šlo asi po měsíci a půl (párkrát mi to docela tvrdě dopadlo na předek,když mi zapl omezovač a moto šla dolů)Chce to trošku cviku a krapet odvahy.Ze zkušeností vím, že to jde skoro na všem tímhle způsobem
jejdamane jak tam na tom tak lezis