Po létech jsem se opět vrátil ke značce Jawa - kdysi byla má první velká motorka panelka. Po S-11 a 353 jsem chtěl nějaký cenově dostupný veterán a tak jsem se rozhodl pro péráka.
První dojmy - Překvapil mně motor že na svůj věk má dostačující výkon který mi v mých letech vyhovuje. Je to mašina na pohodu a na takové to pokochání a to i ve dvou bez problémů. Snad jediné co bych jí mohl vytknout je nízko uložené sedlo řidiče a na brzdy si musí člověk zvyknout že jsou slabší.
Recenze
K motorce jsem se dostal přes inzerát kdy jsem měnil svou Čízu a dostal jsem nabídku na něco co připomínalo péráka.
Tak z této hromady šrotu jsem pomalu začal kompletovat. A protože vše je o penězích (a ty nebyly) tak jsem se rozhodl pro lidovou verzi. Motor k tomu nebyl ale podařilo se mi sehnat od kamaráda a v podstatě jak byl jsem ho jen po výmněně kroužků a ložisek namontoval a 2 roky s ním jezdil. Později díky průsaků oleje a slabému výkonu mně stejně komletní GO motoru neminila a dnes jsem ve fázi zajíždění. Díky tolerantnosti a pochopení mé manželky jsem doma v chodbě přes zimu pomalu skládal.
No a zbytek už jak se oteplilo na (našem krásném) dvoře
Až se dostal do prvotní fáze kterou jse postupně měnil.
Dostal i tandemové sedlo se stupačkami a později jsem sjednotil i bakelitové díly.Motor je z roku 1948 a zbytek co dům dal a co jsem kde pozháněl na aukru a na burzách - není to sice stopro ALE mně dělá radost.
Současné fotky kdy jsem přidal brašny a nějaké drobnosti pozměnil :).
Nedávno přidaný nosič + boční stojánek z kyvačky
Ten nosič vypadá dobře a ten zbytek taky. Dávám 10 b.
Stříbřenka patří na kamna
Pěkná práce . Přeji hodně spokojených kilometrů .
Pěknej kousek! Snad ten můj bude taky jednou jezdit