Cituji inzerát na který jsem to koupil: "Ježděno holkou nebo důchodcem, padená ze stojánku, nikdy nejetá v terénu, nikdy nejela na víc jak půl plynu a je s poctivými kilometry." Nevím jak předchozí majitelé, ale já nic z toho dodržovat nebudu. :D
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Vyšší cena a dva válce
Honda XL 700V Transalp: Hlavně kvůli 19\" přednímu kolu
Suzuki DL 650 V-Strom: Litá kola se do terénu nehodí
První dojmy - Obyčejný XT660R, navíc má spodní kryt motoru, chrániče rukou a držáky kufrů s Top Case. Lehká Vysoká Krásn á A hlavně je moje!
Doplňky na motorce - Padací rám, šusplech pod motorem, boční kufry, vyhřívané rukojetě.
Recenze
Motorka má oproti XR125 daleko lepší podvozek. Na polních cestách daleko lepší sedí a to mám sjeté pneu od původního majitele. Přední 21" kolo je na českých dírách a v lese k nezaplacení.
Překvapil mě nástup výkonu motoru, na asfaltu je to raketa, v terénu se to musí jen lechtat jinak to pořád hrabe.
V terénu bych ocenil zpřevodování více do pomala, na dvojku se nedá jet pomaleji než 30km/h takže dost často musím dávat za jedna, protože na dvojku by mě to vyklepalo ze sedla.
Na asfaltu je nejlepší když se na bomby zrychluje, zvuk z výfuků je jako kanonáda. Když jedu večer z práce tak naschvál před barákem za to tahám abych probudil sousedy. :D A po ubrání to krásně střílí do výfuku.
První spotřeba byla 4,85l/100km, nemůžu si stěžovat.
Na motorku je obrovský výběr pneu, od cestovních až po cross.
Absolvoval jsem dvě moto dovolené, 2015 Polsko, 2016 Krkonoše. Jezdí zatím bez závady, jediné co měním je olej a pneumatiky. Kotouče a destičky mám původní. Řetěz je taky původní a pořád je v dobrém stavu.
pěkná yamaha
, tak ať ti dlouho slouží a pěkně sis ji upravil
a jak si psal, že by to chtělo převody do pomalá, tak jak budeš měnit řetězovku tak si kup sekundární kolečko o zub menší a rozetu o zub větší, nebo klidně o víc zubu, to je na tobě jak potřebuješ, ale zase se ti sníží max. rychlost, přeji hodně najetých km bez nehod
super stroj
Zdar,
motorka se doprostřed vozíku nevejde, protože vozík je moc krátký. Nakládal a kurtoval jsem to sám, proto byla motorka na stojánku. Nedokázal jsem kurtovat a zároveň držet motorku. :´- Ale drželo to i tak.
Zdar, jak to proboha kurtuješ tu motorku k vozejku?
Motorku rovně doprostřed vozejku, BEZ STOJÁNKU!!!, dvě kurty za každou vidli nahoře u brejlí, ev. za řídítka, vzadu už pak jen lehce za rám, ev. madla.
pěkné