Po pár skocích jsem zjistil, že mít dva blatníky není až tak dobré - chodily trochu přez sebe. Navíc jsem měl origo hadici kratší než dovolovalo zvednutí Advy a tak jsem se po vzoru kolegů rozhoupal a předek znovu poupravil.
Nejprve jsem koupil blatník ze SE a nandal ho nad origo zkrácený. Nevypadalo to zle, ale spíše tak nějak "motardovsky" . Po zjištění že mi dře spodní blatník, musel jít pryč !
Hadici jsem odhadl a dokud nepřišla, tak jsem se ničeho nepouštěl - to byla trochu chyba.. . Počítal jsem s podložením řidítek, ale když jsem origo hadici dal na pravou stranu, kde sic vychází v pohodě, na podložení by nestačila a tak mi nová hadice trochu přebývá . Na funkci to nemá vliv, spíš mě trochu irituje esteticky...
Kdyby někdo využil pancéřovku o délce 135 cm, vyměním rád za 132 cm.
Na netu jsem objednal kryty tlumičů z menšího KTM endura - Kryty přední vidlice KTM SX 85, 04-10. Pasují celkem pěkně na přední otvory (trochu menšího násilí a oba šrouby jsou tam. Chtělo to možná o trochu propilovat..), boční jeden je trochu mimo. Já to vyřešil tak, že jsem ho nahřál horkovzduškou a pak natáhl na požadované místo. Kolega Míra kousek co zavazel uřezal a přitáhl podložkou. Jiní to ani nepřidělávají - drží to i na dva šrouby víc, než origo nízký blatník !
Na levém krytu jsem dal jen delší šroubky, abych mohl přidělat hadici i náhon k tachometru, na pravém jsem vyvrtal 4 dírky o průměru 4 mm, abych jimi protáhl zadrhovačky a uchytil pravou hadici. Na ní bylo potřeba vyrobit uchycení, abych ji netahal venkem (kde by byla na ráně). Vnitřkem by zase mohla vlítnout do drátů a to právě neumožní "očko" co jsem vyrobil.
Takhle jsem odjel dovču po asfaltu, ale když dojel kolega Olda a na motoce trochu poskákal v garáži, zjistili jsme, že hadice chodí až k bočímu plastu na nádrži, což bylo špatně. Opět pomohla další průchodka zohýbaná z drátu uchycená na spodních brýlích a je to cajk !
Vlastník | Driver-toys | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2013 | |
Aktualizováno | 13.9.2016 | |
Zobrazeno | 9 480x |
Draku já se toho taky bojím! Kača je těžká a byla dost drahá na to, abych s ní švihal o zem.. Ale na šotolinách nejezdí tolik bláznů jako na silnicích. Většinou jsme na nich sami a hrozí leda velký nával pozitivních emocí než srážka s blbcem .
Jezdit po minipěšinkách, tahat to z bláta a nebo se kodrcat přez nekonečno kořenů nás už přešlo, užíváme svobodu na pohodlně sjízdných cestách.
Díky za pochvalu našich milenek .
Ahoj.Mam doma ten vysoky enduro blatnik, vali se mi v garazi. Memam ty chranice tlumicu, tak to zatim tak necham i kdyz se mi ty vase stroje vic libi s nim. Jsem asfaltomrdal ale to Mirek uz vi. Teren me bavi, ale neuzivam si ho jak vy, nemam proto ty spravny vlohy
šikovný ručičky si poraděj sevším ,hlavní věc že to funguje a slouží jak má