renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 3.9.2013
Aktualizováno 2.10.2016
Zobrazeno 3 163x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 10.08.2016, Uskutečněno: 30.07.2016, Stav tachometru: 24800 km, Zhlédnuto: 14x, Firma: Wildmotors.cz


Naše závodní dobrovolná zájmová skupina KOPYTA RC se po nabídce účastnit se 7h endurance závodu pod taktovkou agentury Wildmotors rozhodla postoupit tuto výzvu a podniknout docela náročný závod týmů.

Propozice jsou jasné jeden den kvalda a druhý den tento závod. Přihlásím se s tím ,že Mr.Ozzy místo přihlášení nahlásí neúčast jelikož jako otec mého věrného fanklubu radši pojede s plesnivým oslíkem sbírat mašle za výhru v disciplíně hopsa hej k řezníkoví na poníkovi Nevadí jsem ztracen jelikož nemám s kým jet ovšem slovo dalo slovo a byl jsem draftován do týmu Michaela Parmy Brain racing takže vznikl tým Brain-Kopyta RC. Chvíli před závodem to vypadá nadějně plesnivý oslík ( teda znám pár koní jako Šemík, Hátatytla a Jurášek) má rýmičku a možná pojde tím pádem Ozzy pojede na Slovač…. No nic oslík to rozchodil i když jsem se těšil na koninu.

Závod je naplánován na 29-30.7.2016 na okruhu Slovakiaring takže klasická příprava před odjezdem tzn.: zabalení ancáblu, domluvení boxu, nákup, péče o techniku a pohlavní zdrženlivost

Zabaleno je, start směr Slovensko je 28.7 kolem poledního. Na Černém mostě dostanu požehnání od Ozzyho, který trpí jak zvíře dá mě € na pneu co si koupil na Slovensku a se slzičkou v oku se loučíme (bylo to smutný takový parťák, když nemůže jet :(

Cesta probíhá dobře až na 24km D1 kde trávím hodinu v koloně teda spíš parkingu následuje zúžení kde se nic neděje …. Hlavně klid protože auto v kopci jak poskakuje má tendenci zkoušet chladící soustavu u červeného pole teploměru tak si zatopíme osvědčený recept na přehřátý motor :) Asistentka, kterou si sebou táhnu (umí uvařit a dát nahříváky se stojanem) si nestěžuje. Dálnice následně jede a šup jsme na Slovensku projedu Blavou a hrnu si to směr Slovakiaring. Kousek před okruhem nákup melouna a namíříme si to do boxů okruhu. U vchodu dostaneme pásku na ruku, jelikož jako součást eventu na Slovakiaringu je truckshow což je zajímavá akce vedle.
Po dojezdu se vítáme s účastníky a asistentka mě přinese jedno čepované pivo takže spokojenost:) výčepní Míla má formu, která bude gradovat celý event. O pár boxů dále skládá svůj světový poklad tým Maco racing, který místo výlet na 8h Suzuki FIMWEC jede s námi potrénovat – popravdě všichni se těšíme co předvedou !!!

Motocykl a věci jsou ubytovány v boxu a pokračuje všeobecné veselí s tím, že u Michala Parmy ladíme tým. Jsme tři Michal, já a Lukáš (nejlépe připraven 2 x moto jedna na sucho plus druhá na vodu) předpověď počasí slibuje krásných 30°C na slunci bude to peklo. Zábava pokračuje v plném proudu. Proud zábavy vyschne cca 01:30 a jde se spát. No spát nejdříve boj s komáry v boxu a poté spánek jako potrava pro komáry. Ráno budíček no vůbec se mě nechce jelikož večerní povídání o MGP s kapitánem morganem bylo náročné ale volání okruhu je silnější takže první dvacku jedu kousek za osobákem a mám z toho radost. Moje tělo radost z toho nemá tak si jdu dát místo první kvalifikace šlofíka což je super nápad. Poté přichází na řadu polévka gulášová a vyprážaný rezeň a pivo načež se můj šlofík objevuje jako důkaz na sociální síti :) No co příprava a spánek sportovce je důležitý. Po poledni si i já beru transpondér tak abych zajel kvalifikační čas podle pravidel eventu. Vesele si kroužím a je solidní vedro a nová zadní pryž Bridge V02R „médium“ je fajn:) časy stabilní takže se šetřím na závod. Večer rozbor taktiky a hlavně rozety co má Luky na Cebru . no spíš co na té rozetě nemá ale rozeta se koupí u kluků Jardy a Richarda! No plán je jasný odstartovat střídat dojet …. To je hezké se slovy kluci kdo bude startovat? Michal jasně prohlašuje, že radši ne jelikož mu to špatně chytá, Luky jede teprve druhý endurance takže to padlo na mě jakožto zkušeného startéra. Ok dám si poslední pivo a chci jít spát ano chci ale sraz trucků je proti protože si poměřují velikost fanfár a následně jejich zvukový výkon ….. popravdě nechybí málo, abych v noci šel se štípačkama a udělal bych asi poslední věc života a to zásah domácího kutila kamionu kde je airbrush Bruce Leeho atd.

Nakonec se mě daří spát a ráno nás budí pěkný vedro, takže snídaně a 08:00 WUP kde vyjedu, dám dvě rychlá kola a zajedu, jestli to jde. Jde to moto natankováno zkontrolováno a jde se na věc:)
Před popisem závodu nastíním další sestavu jezdců co se účastní eventu : Marco Jerman, Anthony dos Santos ( oba FIMWEC) #45 Marek Červený ( mistr IRRC SSP, RR) Alda Nechvátal ( IRRC, RR) Michal Filla ( IDM, AA), T. Svitok ( AA) atd a nakonec Hruška no co tohle bude zážitek sezony a dosavadního aktivního závodníka amatéra mrdala asfaltového.
08:55 klid před bouří …. Týmy nachystány na pit line, ozve se siréna a jede se na rošt. Na roštu se celkem sešlo 19 týmů, co chtějí nečekaně vyhrát ….. wtf 7 hodiny to je času. Stojíme proti motocyklům a startér dává znamení startu běžím co to dá šup na moto start za jedna plyn a nic protože to chcíplo ….. neutrál start jedem ….. sem to ale debil a tahám první kdy se tahám z juniorem na moto3 kterého udolám a možná podle GPS atakuji osobáček. Následně si myslím jakou jedu pilu čtyři plnej v náklonu a vnějškem mě přelítne R1 s Anthony dos Santosem takže mám pocit, že můžu slézt z houpacího koně. No nevadí jedeme dále.Cedule střídání se objevuje cca 15 sec předtím než mě blikne oko hladové oko a jdu střídat. Zajedu a Rudolf přehazuje naše transpondéry a vyjíždí na trať Michal, který nasazuje solidní tempo a jsme na P3-4 v SSP celkově Top10. Připravuji moto na druhý stint je opravdu vedro i při jízdě má motor 87-92°C ale jsme na tom všichni stejně . Sledujeme show v podání MACO racing 18 sec – výměna obou kol + dotankování motocyklu a výměna jezdce. Dle pravidel nemohou najednou tankovat a přezouvat ale hotový koncert pro diváka postiženého motorsportem. Za první stint mám nový osobáček 02:25,1

Michalův stint je u konce a na věc jde Luky. Vyjíždí a po jeho 7mi kolech je pád motocyklu kvůli olejové skvrně na horizontu č.4 … oleje je na trati mnoho na délce asi 500m, vyjíždí SC a jezdci krouží načež postižený jezdec, co mu unikl olej dojel do boxu a tam motocykl začal hořet, tudíž si místní hasiči připisují další zákrok a uhasí tento motocykl … jak řekl Michal no „hárd kór“ olej na trati hořící moto :) Luky krouží za SC a po restartu už je jeho čas na střídání takže je řada na mě. Luky zajede Rudolf vymění transpondér a jedu. První kolo pohoda druhé jedu hezky mám dobré tempo a před druhým horizontem mě předjede #45 Mára Červený a ještě na mě zdvořile mávne ( gentleman okruhového ježdění) takže si jedu v klidu na dálku za ním a mám radost jak jedu krásně ( Ozzy by měl radost jako učitel) a pak to přijde třetí horizont 4 -5 naletím na brzdy dobrzdím podřadím na trojku a sklopím do vinglu …a následuje takovýto průběh: high speed in the corner, lean angle, elbow down, happy ... lowside unhappy , crashed , rider ok, rejoined the race po cvičbě v kačeru kde jsem to nemohl zvednout a když jsem to zvednul málem jsem to přehodil na druhou stranu ….. psychika na nule posral jsem to :( kluci mít radost nebudou moto stojí sedám na něj nic z toho neteče. Levé řidítko trochu KO ale půjde s tím dojet PP páčka ok, padáky Rutan – good job, carbon kryt víka super!! Start a chcípne to …. Omfg … znovu chytne za jedna jedem … chcíp … opakování start za jedna a full gas ven ale v kačeru to nejede tak moc dobře. Horizont č4 mávám jak na prvního mája musím střídat. Tým to nečeká jediný kdo si mě všiml je Pepa Chlomek tímto díky !!! Zajedu Rudolf sundá transpondér a Michal se na rychlo obléká a vyjíždí. Ztráta celkem 2 kola tímto se opět klukům omlouvám jelikož jsem to přehnal s motivací, moje chyba - první kolet :(

Moto bude použitelná, takže vytahujeme náhradní PP věci a grip levého řídítka. Za chvíli je řidítko hotové následuje oprava šroubu držáku nádrže s tlumičem řízení. Vysypu kačer i hlínu a jsem připraven včetně izolačka tunningu R6. Po stintu Lukyho jdu na to, hlavně si nehrát zas na MM93 s loktem a první průjezd inkriminovaným místem mě to hlava dá najevo tak jedu na jistotu plus je vedro a motor trpí stejně jako u ostatních. Kroužím stabilně celý stint ke konci si ozve naražená ruka a levá hýždě po pádu. Už toho mám dost chci střídat a asistentka kouká někam do pryč tak jedu dvě kola s rukou hore a nic ……… ve třetím vystrčí tabuli a tak následně střídám docela to bolí. Jede Michal který letí neuvěřitelně a držíme P4 SSP :) Vyjíždí Luky a začínáme sledovat časomíru jelikož chybí do konce cca 1h 15min a tým za námi nasadil rychlíka, který dává Lukymu 8sec na kolo takže válečná porada z důvodu náskoku 2 kol ( najednou ten náskok je malý) a po 11ti kolech jde Luky dolů tím, že to dosprintuju já a pokud by to nešlo tak Michal je připraven. Začínám topit a jedu ovšem po sedmi kolech to přestane jít a cítím jak zpomaluji a bolí mě levá ruka po pádu plus noha nic moc ( no přestřelil jsem to) takže ruka nahoru a poslední střídání. Michal vyjede a sleduji časomíru a náskok uhájíme tudíž je to v SSP bramborová medaile ale respekt klukům za výkon!!!

Následuje focení a občerstvení než si jdeme pro bramborový pohár za P4 v SSP. Bedna byla sladká protože v tomhle závodě kdo viděl cíl je vítěz!!! Chce to velké odhodlání a nebát se to jet!!!
Střik šampusem na bedně si opravdu užívám a následně dopíjím zbytek lahve. Pohár putuje k Lukymu protože si ho zaslouží a já mám na krku medaili. Po tomhle následuje sprcha a začátek neřízené pitky za gumování trucků, exhibice závoďáků z týmu Buggyra ( to je de jako píchlá svině).
Na začátku tohoto večerního rozboru perlí výčepní Míla, který uplatňuje svoji přezdívku žižkovský klátič když si chce započít citovou vazbu s dvojicí hostesek a jezdí s každou z nich separátně se podívat na truck show …. No holky nemají zájem o ocásek mezi sebou tak mu berou skútr a odjedou samostatně :)
Další epizoda je Miss mokré tričko o několik stovek € takže prostě jednoduše ta co kozy ukázala to nevyhrála chudák klátič ze žižkova má z toho trauma a za večer to slyším asi 9x :)
Dále u našeho stolu se jeden z místních preťěkáróv se snažil založit si citový vztah s Kateřinou (ovšem neúspěšně) a jedna hláška večera: keď se Kátě páčí "kvatro - rozuměj audi s pohonem všech kol" tak si ho tuna vyfajčím!! Naozaj boha jeho eště, že to neurobil lebo jako on vypovedal počuje doma seriály VéKáVéčka a Obchoďák ….. ( čudný pretěkár to bol)

Další drift v paddocku od kamionu za podpory moto osazenstva, že to je mrdal tohle neumí a má jen klakson …… no ten mají všichni.

Cítím jak na mě jde únava takže se asi lehce po půlnoci kdy proběhla smršť chlastu odeberu na lože a následně někdo klepe na box se slovy přestaňte souložit jdu si pro pivo do ledničky a jak dlouho budete souložit protože jsem tu za chvíli zas pro další pivo :)

Únavou usnu a ráno při pohledu na venkovní prostor uvažuji co se tu mohlo dít. Mnoho lahví, Mílla mě oznamuje, že ta co ukázala kozy nevyhrála ( zajímavé když nevyhrála už večer).

Skútr v noci na němž jezdila dvojice hostesek inzultoval bar na truckshow takže doznal kosmetických změn kapot ( izolačka tunning to jistí) načež se dozvím ,že ten bar inzultoval 2x pod vedením klátiče:D

Další situace co stojí za dokumentaci je příběh o napadení bazénku co mají kamioňáci na truck show skupinkou motocyklistů kdy koupající se motocyklisty napomene jeden z trukerů aby tu nebyl bordel. Odpovědí mu je ty jsi tu včera dělal bordel a troubil tady tak dneska spát nepůjdeš!!!

No následuje balení a rozloučení. Cesta probíhá suprově a doma na pohodu jsem odpoledne a jdu spát:)

Pár poznatků závěrem: nový drink „DRÁTĚNKA – VOCET A RUM“ a jak mě bylo řečeno chovejte se jako běloši !!!

7H endurance hodnotím kladně a příští rok se těším na opáčko !!! Má to kouzlo, kterému lze rychle propadnout!!!

Plus: získané zkušenosti, atmosféra, počasí, účast zvučných jmen, návštěva mého fanclubu CIM Slovakia, přístup a organizace agentury!!!

Mínus: já sám když jsem to zahodil

Ps.: další report z Brna kde byl další endurance již brzy ! A díky všem co si to dočtou až do konce jelikož mě to na Slovači udělalo radost, že to lidi čtou a ptají se!!!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
To-Funnky (0) napsal 17.10.2016 v 17:03






Mistře

gabri88 (2) napsal 11.08.2016 v 23:50

teda tys jí zřídil chudinku. ale profipáska vyřeší kdeco gratulace k bramboře

RoumenS (153) napsal 11.08.2016 v 06:17

Parada, pristi rok mi to snad taky klapne, ale budu na to muset nejak potrenovat

Ozzy_ (1136) napsal 10.08.2016 v 21:46

Brecim jeste ted ze jsem nemohl s Vami Alespon krapicek jsme si to v Brne vynahradili

mike.46 (604) napsal 10.08.2016 v 21:35

Jj, krásnej závod a vtipnej report


Nejnovější záznamy v deníku
  • Wildmotors Endurance Most powered by Аэ

    Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот Jak už název reportu napovídá na tenhle event to díky své práci v Sovětském Svazu mám trochu dál než obvykle. Trochu plánov/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.06.2017
    Uskutečněno: 16.06.2017
    Tachometr: 7km
    Komentářů: 7x
    POI: AUTODROM M
  • SLOVAČ ANEB LOUČENÍ S R6R + CO NEBYLO V PLÁNU TUTO SEZO

    Na poslední zářijový víkend připadl poslední event. Endurace sezony s Wildmotors a tak plán zněl jednoduše: KOPYTA RC jsou na P6 v hodnocení SSP se ztrátou 4 body na pátého a 8 bodů na čtvrtého takže bylo o co jet! Celk/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 14.10.2016
    Uskutečněno: 14.10.2016
    Tachometr: 25300km
    Komentářů: 6x
  • WM Endurance 3h + sprint race 8-9.8 2016 BRNO

    Jak začít tento popis akce Wildmotors , která v našich srdcích zanechala mnoho krásných vzpomínek? Obvyklý proces balení a dohodnutí se s Ozzym, že jedeme endurance for fun jako tým KOPYTA RC mezitím jsem ještě zakoupil /cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.08.2016
    Uskutečněno: 29.08.2016
    Tachometr: 25174km
    Komentářů: 4x


TOPlist