renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 3.9.2013
Aktualizováno 2.10.2016
Zobrazeno 3 160x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 14.10.2016, Uskutečněno: 14.10.2016, Stav tachometru: 25300 km, Zhlédnuto: 16x, Firma: Wildmotors, Brabaxmoto


Na poslední zářijový víkend připadl poslední event. Endurace sezony s Wildmotors a tak plán zněl jednoduše: KOPYTA RC jsou na P6 v hodnocení SSP se ztrátou 4 body na pátého a 8 bodů na čtvrtého takže bylo o co jet! Celkově v kategorii SSP nabito ovšem překvapení v SBK P3 NEKOPYTA RC a boj o bednu díky „celosezonní práci“ managera Veverčáka #973 a supportu továrního týmu KOPYTA RC.
Start směr Slovakiaring byl ve čtvrtek 29.9.2016 po poledni. Dopoledne asistentka vyprážá rezně jelikož takový rezeň se cestou vždy hodí. Naložení R6R a jede se vesele směr Slovač. Bohužel veselá cesta vzala za své protože díky dopravní situaci byl průjezd Havl. Brodem na 54 minut tak mě vyskočila žilka a následně na silnici samý šnek popřípadě výstřik ze šneka nebo praotec všech šneků.

V Brně na benzině ještě cestou prodám boty na moto a aniž bych to tušil tím neskončil prodej věcí tento prodloužený víkend, protihodnota bot 2 rumy BOŽKOV a 3 coly jsou fajn ( RUM je jedna z nejlepších měn na světě) , navíc se zprasím u mekáče. Kolem 19:30 dorazíme na okruh a ubytujeme se v boxu č.4 kde nám připadne spolubydlení s partou z Brna:) Večer trochu stěhování v boxu a spánek. No spánek spíš dotování komárů svou krví, ráno si udělám radost a jednoho rozmáznu hezky po vratech pro výstrahu ostatním ovšem marně. Je docela zima navíc se jezdí až od 10:00 z důvodu tréninku doručovací společnosti na okruhu docela sranda dodávka kurýrní služby na dromu :D
R6R přezutá plus proběhl servis kloubku řazení a jde se na věc navíc mám nové obutí Metzeler Rcetec RR K2. Výjezd na dráhu řadí to dobře druhý horizont uklapnutí brzdy a budíky blik ….. no blik a zhasnuto ….. WTF ?! Naskočila diskotéka a jede to dál ….. situace se opakuje na brzdách po třetím horizontu a následně jedu do boxu ….. Ozzy prohlédne konektory budíků a jedu dál ….. opakování takže zajedu směr box a už dokážu motorku chcípnout hopsáním na vidlích :( no směr servis a kluci s Brabaxu „ty vole to jsi tu dlouho nebyl“ Závada rychle nalezena a je to kontakt baterky ne ten šroubovací ale odlomený letovaný kontakt s deskou co je v elektrolitu. Mezitím mě Ozzy půjčí KTM RC 390 ADAC CUP zvaný Čmelda pro rozjetí. Takže jezdím pohodu trénink :) dokonce tak, že jednu Panigale na brzdách zesměšnil. Čas 2:53 není na Slovač špatný zvlášť při mé váze 99kg(SUCHÁ VÁHA) a max motorky cca 164km/h :)

Mezitím R6 opravena a jde se na věc:) Nové gumy super a odpoledne se dostávám sedm desetin za osobák a prostě věřím, že to půjde. Takže pošetřím R6 a jdu ještě po páté odpoledne na Čmeldu.

Čmelda čirá radost z jízdy, jedu si klidně a ve čtvrtém kole levá za třetím horizontem to přišlo asi jako první poluce nečekaně :( Ano já intergalaktický píčus toho čmeldu zahodil cca o 2m dříve než na 7h endurance šestku. Tentokrát ladně nekloužu po asfaltu ale pokutálím se a moc se zvedat nechci :( trochu zmaten následně přemýšlím jestli mám Čmeldu zvedat ale řidítko do pravého úhlu říká vykašli se na to. Mezitím je vyvěšena červená vlajka a prohlíží mě doktor co přijel jelikož sanita byla nadaleko. Jak říká Mr. Bóža čím motorka po pádu vypadá lépe tím hůř vypadá jezdec, ano je to tak !!! Potupně mě nakládají na mrtvolák a přes oblak prachu jedu do boxů s tím, že nejvíc u pádu utrpělo moje EGO …. Prostě intergalaktickej píčus s egem na nule a rozbitou motorkou kamarádovi hrozná kombinace:( Příjezd do boxů kde na mě čeká celá banda včetně Ozzyho a já slzičky na krajíčku protože tohle nebylo v plánu to takhle zahodit a omlouvám se Ozzymu. Trochu bolí ramena z kutálení ale proti psychické stránce věci to je úplně ok. Ozzyho beru na večeři a nechám se utěšovat svoji asistentkou i když radši zlomenou ruku než tohle. Večer probíhá příprava Kopyt a Nekopyt jelikož přijela i Rossinka a Petr Štětina. Kluci z Brna odjeli dom tak box na pohodu pro naše týmy. Strategie je jasná já s Ozzym střídání po 45min a hotovo. Jde se spát a dotace komárů pokračují a repelent je spíš láka kurvy jedny nafetovaný. Večer ještě proběhla scénka pro televizi kdy byla parodie rozhovorů jezdců Rossiho na téma „Mi homosexuáli tifózi“ , Marquéze, Fennatiho ( eeeeee yes ), Pedrosy, Lorenza ( ejem not sou hepy) atd.


Sobota ráno krásné počasí ovšem trochu zima takže jdu až do první kvalifikace tudíž se řádně připravím. První kvalda a v nájezdu do druhého kola na cílovku to nechce pořádně řadit ale tahám dál. Na konci cílovky v dalším kole místo podřazení nalézám falešný neutrál a jedu rovně se zmáčklou spojkou. Tohle mě rozhodí takže dojedu kolo abych se nepletl ostatním a zajedu do boxů s tím ,že pořádně to operu ve druhé kvaldě.

Druhá kvalda jsem připraven tam poslat solidní čas takže první kolo druhé tempo solidní časy lezou dolů a po protnutí pásky v nájezdu do pátého kola to přišlo Slovy reportéra: Tým Kopyta RC a jejich kvalifikační jezdec má technický problém výrazně zpomalil a vypadá to na konec nadějí …. Taky že jo. Na konci cílovky při podřazování 6-5-4-3 jak bylo v plánu tak se to odehrálo asi tak : 6-5-6-5-6-5-6 a převodovka mě dala sbohem zaseknutým rychlostním stupněm. Zaseklá šestka a dojezd do boxů s pocitem bezmoci tohle je pro moje R6 konec s tím ,že po sezoně měla jít z domu z důvodu mé práce na rok a půl v sovětském svaze :( Ozzy kouká co se děje a vymýšlíme scénáře jak zajet endurance. Čmeldu jsem zničil a teď R6R to je silná prohra dva dny dvě moto KO. Výsledek je po delší době jasný z týmu NEKOPTA bereme Petra Štětinu na R6 a strategie se lehce upraví hold Ozzy pojede víc času. Můj stav psychiky je zralý na návštěvu Dr. Chocholouška protože to je bezmoc. Nevadí připravíme se na závod a pokusíme se to urvat. Bohužel díky mému kvalifikačnímu času jsme na roštu na P38 … hold se to blbě kvalifikuje když člověk má jen šestku. Ale endurance se nevyhrává v prvním kole takže KOPYTA BOJOVAT! Nyní nejsem startér hold první a poslední Slovač sezony mě není souzen takže Ozzymu budu držet motocykl na startu. V cca 13:51 při přípravě motocyklu Petra zjišťuji, že jeho přední „brzdové platničky “ išli do piče“ takže rychlá výměna protože tohle bylo o život. Rekordní čas výměny a vyčištění třmenů. Předtím jsem díky dávce kreativity co ve mně za nechala učitelka výtvarné výchovy na základní škole vytvořil novou střídací ceduli se znakem co jsem se naučil kreslit ve druhé třídě základní školy ano obrazec na bílém kartonu je „PYČA“. Bohužel blond SW casistentky nám ceduli nechal minule v Brně a stará cedule prostě je na pravdě boží.

Start – držím motocykl, startér mává a pole 43 týmů se rozbíhá řvu na Ozzyho aby měl motivaci a start. Po prvním kole je na pozici 24 takže jdeme nahoru ale srdce je smutné protože nejlepší je start když člověk sám běží. Improvizovaná cedule z kartonu a černé lepenky kde je originální obrazec “PYČA“ dává znamení po 48min na střídání a následně vyjíždí Petr. Střídání bylo rychlé a následně mám dost práce s natankováním motocyklu, přezutím a kontrolou na další stint pro Ozzyho ( Yamaha Factory Racing hadra ) Ramon Forcada by ze mě měl radost:). V průběhu prvního stintu přijede Jakub Hejduk na mrtvoláku kdy rozvěsil báwo :( později jede preventivně do špitálu ale vypadal dost oválený stejně jako ten den další dva známí se jménem Jakub – zához motocyklu + nemocnice hold smůla a jak pronesl Kuba Hejduk : Na začátku sezony boháč na konci chudák, to sedí přesně!!! Petr tahá a dotahujeme tým před námi a vypadá to vesele prostě bude drama do konce. Petr zvedá ruku na střídání a po potvrzení střídá, opět rychlá výměna mám z toho radost, že to jde a naděje na výsledek je dobrá. Jsme celkově kolem P15 a dotahujeme. Přichází poslední stint cca 36 minut pro Petra takže sledujeme časomíru jak si vedeme a díky střídání ostatních je stále o co jet! Takhle to má vypadat prostě do poslední pásky se tahá o 106 :)
Celkově chvíli před koncem jsme na P14 a v SSP P6 :) krása Petra do cíle z boxovky ženu co to dá. Protínáme pásku KOPYTA RC P6 spokojenost ale celkově to na TOP5 V SEZONNÍM HODNOCENÍ NEDÁVÁ O 2 BODY :( Gratulace soupeřům a opět moje ego padá hlouběji protože jsem odjel celou sezonu tahal jsem co to šlo krom dvou eventů vždy osobák a na konci kousek za pohárkem útěchy. Útěcha asistentky moc nepomáhá. Gratulace týmu NEKOPYTA celkově P4 za sezonu je hezký výkon týmu, který vznikl stylem co paddock dal.
Před večeří se smutkem dávám inzerát na web s popisem R6R 2006 Převodovka na GO, nečekám rychlou odezvu ovšem chyba za 1,5 hod telefon s tím ,že kolega kupujícího je na Slovakiaringu a za hodinu se předběžně domlouváme na prodeji. Navečer přijel Elfmen aby podpořil NEKOPYTA takže je veselo navíc když dovezl domácí višňovku a Veverčák slaví narozeniny!!! Mejdan zdatný takže smutek mě opouští v rámci výprodeje prodávám mokrá kola, pneumatiky a moc nechybí abych prodal i auto, vozík a asistentku ( min za 20 velbloudů). Večer je kvalitní ovšem tolik historek a zajímavostí nelze ani popsat možná jedna zajímavost kdy vedle nás zapluje skůtr na plocho majitel se zvedne a jede pryč.
Jdeme spát někdy v neděli. Ráno vstanu a v klidu si poklízím věci a už se plouží mrtvolky ze včera:) Já nejezdím takže sranda když se někomu nechce a dospívá v muže.
Přichází Vítek s Lukym( s tím jsem jel 7h Endurance) a dolaďujeme prodej R6 a kupec pošle garanci platby do emailu, dohoda jasná a R6 jde k novému majiteli. No jsem smutný a brečím jak malej kluk za autem na oji vozíku protože jsem to nečekal jak to nedám. Prostě v prdeli práce na další období se s okruhy vylučuje takže jsem smutný ale nezoufám nová R6 na obzoru mám výzvu pro další roky. Naložím zbytek věcí a po loučení odjezd ...

Závěrem bych rád poděkoval všem za tuto sezonu jmenovitě: Asistentka Mrcha, Ozzy, Veverčák, RoumenS, Merick, RUTAN !!!, Rossina + Mára, #45Mára Červený, Lapiduch Bróken, Bóža Drobný, Alobalista, Mike.46, Blond(SW)ýna co schízuje zbytečně, Wildmotors-team - James, Michal, Nikča, Pepča, Káťa atd, a také všem soupeřům – byla to sranda a o to jde :)

PS.: KOPYTA RC RULEZZ!

Poděkování speciál : všem čtenářům co si přečetli i třeba pouze pár řádků reportů za celou sezonu !!!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hOOrNeT (1) napsal 15.10.2016 v 11:00

ten text mě bavil

Super report. Pěkně jsi se dokázal nad celou záležitost povznést Ale jo, litoval jsem tě, v jeden den mít tolik smůly... Hlavně že jsi zdravotně ok.

Ať se ti daří a brzy se zase vrať na okruhy

mike.46 (604) napsal 15.10.2016 v 08:27

Přeju hodně štěstí na Tvé misi a těším se, až se zase potkáme. Díky za rady a podporu
Report

Veverčák (72) napsal 15.10.2016 v 00:03

you'll be back pushing very hard soon

Kitty (8) napsal 14.10.2016 v 23:09

Hezký napsáno ještě ten tvůj odjezd do CCCP zapijem a až se vratis, tak se třeba potkáme v paddocku, na trati asi ne, neb jsem lama obecná

RoumenS (153) napsal 14.10.2016 v 22:02

Nebul woe, koupis novou a zase pojedes pecky Jinak krasnej report, nezklamals

To-Funnky (0) napsal 14.10.2016 v 21:23







Nejnovější záznamy v deníku
  • Wildmotors Endurance Most powered by Аэ

    Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот Jak už název reportu napovídá na tenhle event to díky své práci v Sovětském Svazu mám trochu dál než obvykle. Trochu plánov/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.06.2017
    Uskutečněno: 16.06.2017
    Tachometr: 7km
    Komentářů: 7x
    POI: AUTODROM M
  • WM Endurance 3h + sprint race 8-9.8 2016 BRNO

    Jak začít tento popis akce Wildmotors , která v našich srdcích zanechala mnoho krásných vzpomínek? Obvyklý proces balení a dohodnutí se s Ozzym, že jedeme endurance for fun jako tým KOPYTA RC mezitím jsem ještě zakoupil /cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.08.2016
    Uskutečněno: 29.08.2016
    Tachometr: 25174km
    Komentářů: 4x
  • 7h ENDURANCE LE SLOVAKIA 29-30.7 2016 WILDMOTORS

    Naše závodní dobrovolná zájmová skupina KOPYTA RC se po nabídce účastnit se 7h endurance závodu pod taktovkou agentury Wildmotors rozhodla postoupit tuto výzvu a podniknout docela náročný závod týmů. Propozice jsou j/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.08.2016
    Uskutečněno: 30.07.2016
    Tachometr: 24800km
    Komentářů: 5x


TOPlist