renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 3.9.2013
Aktualizováno 2.10.2016
Zobrazeno 3 163x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 19.07.2016, Uskutečněno: 19.07.2016, Stav tachometru: 24100 km, Zhlédnuto: 8x, Firma: Wildmotors.cz


Tak další podnik Endurance cupu Wildmotors 2016 se konal 13-14.7.2016 na autodromu Most. Sestava je jasná a tak se 12.7 po chaosu v práci odeberu s vozíkem do jedné malebné vísky na Mladoboleslavsku kde sídlí nejlepší mechanik v kraji a vyzvednu tam Roumenovo tříválcový zázrak z Hinckley, který má upravené řazení, nové pryže a gufera + olej vidlic. Naložíme zbytek krámů a vydáme se směr Most. Cesta probíhá v pohodě a zastavujeme na oblíbené pumpě pro benál a načež tam vystoupí pěkná blondýna v trojkovém báwu. Postava super pořádný kozičky sukýnka moc dobře si toho mrcha je vědoma, že vypadá dobře prostě radost jí sexuálně inzultovat.
Sedíme čumíme ( no slintalové ) bloncka odjíždí a skoro nedá přednost „preťěkárovi na banditu“ jak pronesl Roumen a vznikla diskuze, že ho měla vlastně trefit a my jí mohli dát první pomoc ručně dvěma prsty jako pubertální výrostci včetně praktické ukázky pohybu prsty … docela dost se tlemíme protože tohle můžou vymyslet jen KOPYTA :)

Příjezd do Mostu čekání před branou než nás vpustí dovnitř, pokec s Polim, Lukym atd …. Najíždíme ubytujeme motocykly v boxu č.8 a čekáme na zbytek. Organizátor točí pivo v boxu č.5 a má pro mě skleněný půllitr takže palec hore! Máme v boxu blond asistentku s rozbitým SW co se trochu rozčiluje ale to je jediné co proti tomu označení SW může dělat.
Sepisujeme sestavu na endurance a ladíme taktiku. Pijeme pivo pak trochu chytré vody a jdeme relativně brzdy spát.

Ráno je hezké takže snídaně vyprošťovák a jde se na věc:) Potřebujeme body takže taháme od rána a kvalifikace rozjetá hezky a ačkoliv nejedu na kvalifikační traňďák tak si práskám osobáček 53,33 takže spokojenost veliká. Trochu diskuze o startu kdo bude startér takže to zbylo na mě…… asi jako obvykle. Dám si svačinu nazuji gumu do tepla protože se otepluje a už to je na měkkou zadní gumu a jde se na start tam jsme na P22 ale okolo je známá sestava takže bude race …… startér mává českou vlajkou běžím ukopnu přitom Ozzymu jako držákovi moto hlavu a jedu ….. (podle videa dobrý start i když pocitově na píč*) jedeme za sebou tři R6tky a endurance se změní v řežbu a předjíždění tam a zpět. Nevypadá to jako endurance ale normální sprint závod co trvá cca 30 minut. Následně soupeři jedou střídat tak kroužím skoro sám a pomalu se blíží střídání. Vidím ceduli na střídání podle pokynů potvrdím v následném kole a zajíždím. Střídáme a připravuji moto na další stint, zadní guma ok ale chtěla by ještě vylepšit tak jeden úklik navíc na zadním tlumiči ….. Ozzy krouží stabilně a pomohl nám i výjezd SC kdy jsme na 4 pozici v SSP a celkově TOP10 – najednou pohádka :) Ozzy střídá a vyjíždí Roumen a hned se dostane do kolotoče závodu s týmem NEKOPYTA a vypadá to suprově protože další řežba na trati o každé místo a zatáčku!!! Následně Roumen zajíždí svůj osobák 51,5 ( konečně to dal) a poslední kola letí jak střela ale přeci jen 45 minut je dost tak pokyn ke střídání a domluva je jasná, že já zkusím topit a když to nepůjde tak jednoduše ukážu a zajedu …… Tahám jedu o 106 a podle GPS stabilní časy kousek za osobákem i když se tam párkrát 53,xx objevilo už to nejde tak hladce proto signalizuji a Ozzy vyjede dosprintovat zbytek ovšem chyba lávky protože v dojezdovém střídacím kole míjím ležící moto Blanky S. a zajíždím Ozzy vyjede ale hned zároveň SC …… takže situace je trochu chaotická ale jsme na P4 v SSP avšem za námi jsou rychlíci ze SSP takže to nebude snadné. Cíl náš tým vidí a jsme na P5 SSP a celkově P9 což je krása z P22 na startu. Máme osobáky Ozzy teda ne ale funguje mu hlav a pijeme na zdraví mé maličkosti co oslavila den svého výjezdu na svět. Večer je fajn Petr z Nekopyt přinel ruma a laborujeme co zítra protože fakt má chcát až moc ….. Večer u výčepu s Bóžou a spol probíráme rozhovory MGP kdy mě jdou repliky rozhovorou velmi hezky, přišel se na nás podívat i český Mr#93 Honza Halbich takže super pokec – palec nahoru agentuře kdo s námi jezdí, je pravda po nás se jela AA v mostě takže druhý den sliboval na trati zvučná jména.

Jdu spát relativně brzy no spíš odteču na lůžko (stáří je hnus)…… ráno se probudím již do krásného mokra a místo snídaně přehazuji kola a dokopávám Roumena k přezutí a testu mokrých pryží ….. Díky Márovi od Rossinky se podaří šroub přední vidle co jistí osu povolit a Roumen přezouvá až když už já mám osobáček na vodě 2:04,xx krása spokojenost pak se do toho opřu a zajedu 2:02,2 což je euforie pro závod párkrát ladné kolínko na vodě a spokojenost je veliká.

Kolem poledne přestane pršet a fouká tudíž trať začíná osychat a je tu dilema jak to do závodu bude? Kouknu díky vymoženostem 21 století na internet ( pornub, xhamster,redtube to fakt nebyl) a hle optimisticky bude sucho. Laborování mozkových buněk kdy jedny říkají dej suché a druhé nechej mokré tak stav tratě je jasný a přezouvačka na sucho. No co když bude mokro nevyjedu a když v průběhu závodu začne chcát tak hold zajedu a nebudu to řešit.

Přezuto a nahřívají se pryže s tím ,že zadní je do tepla tak vyšší tlak, hold není žádná jiná volba. 13:45 …. Mraky letí nízko jsem v klidu všichni co mají mokré modlí se za vodu …. Laborace s pryžema měl asi každý kdo jel. V této situaci se ukazuje výhoda dvojích ráfků pro motocykl jak krásné. 13:52 …. Nervozita stoupá poletují kapičky ale asfalt 20 stupňů a sucho. 13:56 začíná kapat ale asi tak na 15 sekund a konec ….. pořád na suché popravdě i já jsem nervózní jak puberťák před prvním cucáním cecek svojí favoritky a zazní signál otevření pitline a jde se na věc. Nájezd na rošt zkoumání tratě krom pár flíčků jasné sucho ….. v posledních dvou zatáčkách létá více kapek ale vše ok. Start do WUP LAP a ok přední guma cajk zadní horší protože je do tepla takže opatrně. Stojíme na roštu motory běží a sleduji soupeře a jejich pryže suché/mokré atd…Startér s vlajkou jde pryč světla svítí blik jede se. Opět klasika start sem pokazil jako obvykle. První retardér tlačenice veliká jedna chcíplá kawa ve stopě tlačenka větší takže vnitřek a jede se v tu chvíli do mého boku někdo opírá kapotu své moto a nervy pracují ale jedu dál. Do technické pasáže řežu pana učitele Ozzyho ( omluva pane učiteli ale musel jsem) Jedu za klukama co mají mokré těm to lépe funguje jen tak do 2hého kola a pak se přibližuji a řežu je ve třetím kole hezky v klidu. Mám na dostřel skupinu kde jede Kuku a Míra takže se držím a tahám. Zadní pryž už lepší ale výjezdy jsou klouzavé… nevadí soustředím se na plynulost po jednom prořazení kdy prostě vlastní blbostí mě to neřadilo 4-5 ….. hlavně v celku. Koknu na tabuli cílové rovinky …omfg ještě 5 kol …… hold jedeme na 11kol!! AA v této kategorii jede na 12 kol …

Nájezd do posledního kola radši se za sebe nedívám stejně si někoho určitě za sebou vezu tak tahám následuje na konci kola cílovka i prapor a dobrý pocit před 7h Le Slovakia Endurace,ž ejsem v cíli a celku. Dojedu do boxu pogratulujeme si s klukama protože než mě cukla skupina byl to dobrý boj. Odhaduji výsledek někde na P7 což je spokojenost. Překvapení přichází při vyhlášení kam jdeme zaplácat těm nejlepším a já dostávám pohárek za pátý flek což potěšilo a náležitě kropím bulbinama ostatní včetně hostesky :) prostě šestkaři mají dobrý střik a následně litraři kvalit střiku šestek nedosahují a co hůř „voni vůbec nestříkaj, všude okolo mladá holka a oni nic“ kluci je hezký dvě stě kobyl ale chce to umět víc věcí;)

Balíme věci do vozu, zaplatíme box a cestou domů dáme kafe s dortíkem což je krásná tečka za tímto eventem. Cestou domů dobrý playlist i nálada . Večer po 22h doma vybalen si dávám zasloužené pivo a jdu spát protože v 05:15 mě čeká start do fabriky.

Další event: 29-30.7 Le Slovakia 7h s WILDMOTORS.CZ takže neváhej a pojeď s náma!

Nedá mě to závěrem napsat plusy a mínusy Mostu:

plusy
1) máme to za rohem
2) trať je super vč. povrchu poslední dvoj zatáčky
3) majitel investuje do dromu a je to vidět na komfortu :)
4) na hajzlíku lepší toaleťák než v Brně

mínusy
1) to jak teče teplá voda protože tohle je fakt na výměnu

.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gabri88 (2) napsal 21.07.2016 v 18:07

Haha dobrej report

RoumenS (153) napsal 19.07.2016 v 23:04

Ne první pomoc ale resuscitaci Teď mi tak dochazí, že na pretěkára by jsme úplně zapomněly


Nejnovější záznamy v deníku
  • Wildmotors Endurance Most powered by Аэ

    Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот Jak už název reportu napovídá na tenhle event to díky své práci v Sovětském Svazu mám trochu dál než obvykle. Trochu plánov/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.06.2017
    Uskutečněno: 16.06.2017
    Tachometr: 7km
    Komentářů: 7x
    POI: AUTODROM M
  • SLOVAČ ANEB LOUČENÍ S R6R + CO NEBYLO V PLÁNU TUTO SEZO

    Na poslední zářijový víkend připadl poslední event. Endurace sezony s Wildmotors a tak plán zněl jednoduše: KOPYTA RC jsou na P6 v hodnocení SSP se ztrátou 4 body na pátého a 8 bodů na čtvrtého takže bylo o co jet! Celk/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 14.10.2016
    Uskutečněno: 14.10.2016
    Tachometr: 25300km
    Komentářů: 6x
  • WM Endurance 3h + sprint race 8-9.8 2016 BRNO

    Jak začít tento popis akce Wildmotors , která v našich srdcích zanechala mnoho krásných vzpomínek? Obvyklý proces balení a dohodnutí se s Ozzym, že jedeme endurance for fun jako tým KOPYTA RC mezitím jsem ještě zakoupil /cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.08.2016
    Uskutečněno: 29.08.2016
    Tachometr: 25174km
    Komentářů: 4x


TOPlist