Splnil se mi sen a konečně mám motorku. Jsem s ní spokojen, odjel jsem s ní cestu k Baltskému moři a nezklamala mě. Spolehlivá motorka, co jezdí za málo a je konstrukčně jednoduchá.
Je to můj miláček.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YBR 125: cena dílů, cena ojeté motorky
První dojmy - Poprvé jsem na ní sedl, když jsem byl u prodejce. Projel jsem se na ní kousek ve městě akcelerace do 60 km/h byla úchvatná, víc jsem nejel. Nelíbily se mi vibrace ovšem ty jsou v 4 - 5 tisících. Jinak nevibruje. Byl to první inzerát na který jsem se byl podívat a hned jsem se rozhodl, že jí chci. Po zhlédnutí byla v technicky super stavu a najeto jen 6 500 km.
Motorku bych doporučil pro - pro mladé cestovatele, pro lidi co chtějí jednoduchou motorku s nízkou spotřebou za super cenu i nová
Doplňky na motorce - bez doplňků (maximálně na nádrži tankpad racing)
Recenze
Proč jste si vybral tento stroj?
Příznivá cena, kladné hodnocení na motorkářích (hlavně mi pomohl Pernik92, který tuto motorku vlastní). Hezký vzhled a originální motorka, kterou nemá nikdo v okolí.
Vyhovující spotřeba a spolehlivost, hlavně i na delší cestování.
Na motorce jsem odjel 22.7.2013 z Dobříše a hned cestou domů jsem najel cca 180 km. Takže jsem si jí dost osahal. Přecházel jsem také z Kymco, ale skútra, takže jsem jezdil na manuále jen v autoškole a tak jsem si zvykal na řazení.
Domů dojela v pohodě a jel jsem s ní i 115 km/h, ale to už nikdy nemám zapotřebí.
Brzdy brzdí, ze začátku jsem si stěžoval, teď jsem se s nimi naučil jezdit, ale ta padina mi brzdí líp. :D
Ovladatelnost je super, zatáčky bez problémů, samo se to naklání. :D
Ovšem naklánět se to moc nedá, jednou jsem to naklonil se spolujezdcem trochu víc a drhlo to o něco, takže jsem to narovnal a jel kus zatáčky v protisměru a poučil se, že musím do zatáček pomaleji a míň to naklánět. Ale je to cestovní motorka - naháč, na okruhy to není.
Jízda ve dvou - jede to a vyjede to prakticky jakýkoliv kopec, já zvyklý z padesátky 4 taktního skútra, kde mi to prostě ve dvou i nějaké kopce nevyjelo (sotva i se mnou :D).
Samozřejmě je znát 125 kubíků, takže ve dvou to netáhne extra dobře (kopce), ale jede a to je hlavní! Skútr mě vyučil, oproti tomu je to prostě luxus ten výkon.
Spotřeba od 2,7l do 2,3l spokojenost.
Na jednu nádrž jsem najel 550 km za den k Baltu a pak už pro jistotu tankoval, protože kontrolka byla u červeného Empty, ale už skútr mě vyučil, jak tyto rádoby ukazatele paliva lžou a vždy tam ještě něco je.
Úložný prostor není žádný, z boku je pod plastovým deklem základní nářadí.
Lékárničku vozím u plexi skla.
Je to fakt praktická motorka ani v lehčím terénu nebo na poli nemá problém.
Ani ne po měsíci, co jsem jí měl, jsem si splnil svůj plán, jel jsem o prázdninách k Baltu (Německo) jedna cesta cca 570 km. Jel jsem i cca 200 km po dálnici.
Cestovní rychlost 80 km/h není pro motorku problém.
Těch 570 km jsem s moto ujel za 10 hodin a 30 minut.
Pohodlná, trochu bolí zadek a nohy, ale stačí si zastavit nebo poposednout a je to v pohodě.
Další výlet zatím nejdelší po Baltu byl do Krkonoš to bylo 320 km za den a bez jediného problému. Byly to super výlety a uvidím, co vymyslím na příští sezonu.
Už vím, že motorka nezklame ani při delších cestách a to je pro mě důležité!
A oproti skútru, na kterém jsem za necelé dva roky najezdil 12 000 km, je to prostě pro mě totální ďábel. :)
6/2014 - prodáno
Čau, Pulsara již nemám přes rok.
Ve srovnání s mým nástupcem od Hondy, pro Hondu nesrovnatelný komfort a kvalita.
Kymco pulsar je skvělá mašina mám jí taky a jako nemůžu si stěžovat pohodlná jízda a vůbec žádné problémy s ní nejsou fakt skvělá
krásná motorka :)
díky i za mojí motorku