Výměna origo plexi za kouřové touring plexi od MRA. Při mé výšce 185cm jde nyní vítr při jízdě přesně nad ramena i při rychlostech působících rozpaky četníků hlídkujících na dálnici je jízda ve vzpřímené poloze pohodlná a znatelně příjemnější než s origo plégem.
Jízdní komfort s origo pléxi při 140 km/hod = komfortu jízdy s turistickým plexi při 170km/hod
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dlouho jsem řešil, kam umístit na Káčko kameru, aby bylo z cest taky něco zdokumentovaného. Míst, kam by se dala namontovat a přitom jí nic nevadilo ve výhledu, moc není, tak musela přijít na řadu výroba vlastního držáku
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.08.2018 |
Uskutečněno:
| 06.08.2018 |
Komentářů:
| 4x |
-
Konečně jsem se dostal k objednání a montáži nějakého toho ochranného prvku kardanu - Para Lever Guard Protector a klasický "hříbek".
Jelikož Para Lever Guard Protector v nabídce pro BMW K1200S/R oficiálně není, obj
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 24.05.2017 |
Uskutečněno:
| 19.05.2017 |
Tachometr:
| 57175km |
Komentářů:
| 1x |
-
Originální roura nahrazena laďákem Akrapovič Titanium.
Edit: Konečně jsem mohl vyzkoušet, jak se změnil zvukový projev proti originálnímu výfuku a jedním slovem "luxus". Spoluobčané možná takovou radost nemají, když s
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 19.03.2017 |
Uskutečněno:
| 19.03.2017 |
Tachometr:
| 57175km |
Komentářů:
| 2x |