Originální roura nahrazena laďákem Akrapovič Titanium.
Edit: Konečně jsem mohl vyzkoušet, jak se změnil zvukový projev proti originálnímu výfuku a jedním slovem "luxus". Spoluobčané možná takovou radost nemají, když si při podřazení ve vsi trochu zastřílí, ale mně to spolu se zlověstným bubláním dělalo celkem solidní škleb v helmě
Především v nižších otáčkách a při podřazení je znát velká změna, při normální jízdě (cestovka +-140 km/h) nijak neruší ani řidiče, ani kolegy jedoucí na motorkách za mnou, takže vše OK.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dlouho jsem řešil, kam umístit na Káčko kameru, aby bylo z cest taky něco zdokumentovaného. Míst, kam by se dala namontovat a přitom jí nic nevadilo ve výhledu, moc není, tak musela přijít na řadu výroba vlastního držáku
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.08.2018 |
Uskutečněno:
| 06.08.2018 |
Komentářů:
| 4x |
-
Konečně jsem se dostal k objednání a montáži nějakého toho ochranného prvku kardanu - Para Lever Guard Protector a klasický "hříbek".
Jelikož Para Lever Guard Protector v nabídce pro BMW K1200S/R oficiálně není, obj
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 24.05.2017 |
Uskutečněno:
| 19.05.2017 |
Tachometr:
| 57175km |
Komentářů:
| 1x |
-
Výměna pneu. Dožité Michelin pilot road 2 nahrazeny Michelin PR4. Na PR2 najeto 15 800km.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 19.03.2017 |
Uskutečněno:
| 04.03.2017 |
Tachometr:
| 57175km |
Jj, je to z K1300R/S
To je z K1300S? MOc hezký Kolik jsi dal?