Vysněnej čtyřvál od Hondy a vepředu ta polámaná sršní maska... :D nemohl jsem jí nekoupit :)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Naskytl se kup za dobrou cenu a stejně jsem si pořád nebyl jistej, jestli chci lehnu, ale příště do ní asi půjdu :)
První dojmy - Když jsem na něj sednul poprvé, tak jsem měl strach že se uplně rozsype přepákování, v otáčkách se začal dusit, o zanedbaným zevnějšku nemluvě - klín pod motorem visel na dvou šroubcích, na rozetě 2mm šmíru, dva roky byl v nějaký zatuchlý díře... Zatím jsem kromě zkušební jízdy a pár koleček "okolo baráku" moc nenajel... nejdřív ho dám pěkně do pucu :)
Motorku bych doporučil pro - Horneta bych doporučil těm, co přecházej z malejch motorek, pěkně se vede, výkon tak akorád, žádnej smrťák... :)
Doplňky na motorce - Street maska, budík ACE, přepákování Walter Moto, klín pod motor a karbon blatníky
Recenze
Vždycky jsem měl slabost pro čtyřválcový hondy, líbí se mi ten jejich kovovej syrovej zvuk a tah v otáčkách, a asi je to i tím, že když jsem byl malej, tak můj táta míval starý Cebero a bral mě sebou do garáže, když jí dával dohromady. Vyrostl jsem a začal pokukovat taky po cébérech a sem tam sem nakoukl i na hornety a jednou jsem narazil u známýho na horneta za pár korun s tim že je to pojízdnej vrak a má jen kosmetiku. Takže jsem si pro to za 2 dny jel :D
Zatím jsem toho moc nenajezdil, po tom, co jsem vyměnil olej, vyčistil brzdy a dal nový kapaliny se mi při jízdě rozpadlo levý přepákování a uletěla stupačka, tak jsem nechal dělat nový a při další jízdě se nějak roztáhla prasklinka pod svodama na chladiči a celej chladič vytekl... takže jsem to letos definitivně zabalil, motorku začal odstrojovat a makat na ní :) chci si jí udělat trochu víc podle svých představ a aby zas trochu vypadala... motorově je v naprostým pořádku.
První dojmy z jízdy: Dost mě vyděsily ty rány při řazení, ale po pár kilometrech se to trochu srovnalo a na fórech jsem se dočetl, že je to normální, takže "snad" pohoda :D mašina se nejlíp cejtí na hladkym a klikatym asfaltu, po klasické české silnici třetí, druhé a někde bohužel i první třídy je to děs a hrůza, stačí trochu víc vzít zatáčku a skáče to s váma ven. Nad 130 už je to celkem hukot, chce aspoň malý plexi, když jsem si ho udělal tak je to mnohem lepší :) a cestování nezhodnotím protože ta úprava podsedlovky, se kterou jsem to koupil, drtí koule už jen když si na to sednete, natož při nějakejch nerovnostech... a zatim si nedovedu představit, že bych měl jet dál, než padesát km na jeden zátah :D
Na jaře snad už naházim fotky s hotovýma opravama a úpravama :)
No taky pekna potvurka! mas stesti, ze to alespon jezdi, ja musim doufat, ze tomu chybi jen to, co mi rekli... budu sledovat vyvoj