Italka krásných tvarů, tato pocházející z Elby. Předchozí majitel se na ní trochu podepsal.
Po odstranění italských neduhů, s kterými se zdatně popral Motoservis Bystré, tímto mnohokrát díky, jsem se trochu povozil a dnes předal novému majiteli. Snad na
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Oproti traktoru DR 650 má sametovější chod, i když je to pořád jednobuch. Zátah motoru je víc od spodních otáček a tím je příjemnější. Taky cestování nebude takové utrpení, vzhledem k šíři sedla. Teď ještě aby konečně byly pohromadě všechny doklady.
Recenze
Současné ceny Aprilií Pegaso mluví za vše. Je to jeden z rozhodujících faktorů. Potom taky to, že oproti TransAlpu, kde jsem hledal stupačky a řadičku, na Pegasu jsem sedl a všechno bylo na svém místě, jak jsem zvyklý z DR.. Oproti traktoru DR 650 má sametovější chod, i když je to pořád jednobuch. Zátah motoru je víc od spodních otáček a tím je příjemnější. Taky cestování nebude takové utrpení, vzhledem k šíři sedla. Teď ještě aby konečně byly pohromadě všechny doklady.
Pěknej stroj .
Moc pěkný čtení, Jinak taky jsem mněl pegynu. A zřejmně se kní budu vracet . Jo a máš to za 1O Bodů
Dobrá koupě, motoricky je to na jedničku.
Aprilia Pegaso a všetky talianky sú sračky,hnoj atď. To som sa dočítal pri "odborných" diskusiach,keď som pre seba vyberal motorku.Takže namiesto Transalpa mám práve Pegaso a namiesto koncernovej embečky mám Stapway II.Tým chcem len povedať,že kašli na iných, ak sa ti páči talianka tak ju ber.Daj dokopy administratívu a jazdi.