Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Vlastník firedawe
Vloženo 3.5.2013
Aktualizováno 20.3.2016

Vloženo: 25.08.2014, Uskutečněno: 14.08.2014, Stav tachometru: 17760 km, Zhlédnuto: 3x

Po předešlém plánování jsme se s Kubáncem rozhodli vyrazit na tři dny k východním sousedům trochu projet Slovač.

14.8. 2014
Ráno vyrážíme v 7:30 z chrastecké Benziny. Klasika, Ždírec n. Doubravou, Žďár n. Sázavou, V. Bíteš, Brno, Břeclav - tam jen na kraji města tankujem ( rozdíl cen benzínu proti dálnici 4Kč/1lt !!!) zpátky na dálnici, kolem Malacek, průjezd Bratislavou a kolem poledního zastavujem na vodním díle Gabčíkovo. Pár fotek, pokoukáme a radíme se co dál. Původně byl plán dojet do kempu v Tatrách a dát noc pod stanem. Vzhledem k počasí volím jistotu sucha pod střechou a míříme vzhledem k černé obloze, rovnou do Bešeňové. Tam jedu na jisto a ubytováváme se na dvě noci sto metrů od termálu Gino Paradise. Dáme pizzu a pár Zlatých Bažntů v pizerce a cestou na byt dáme ještě pár Velkopopovických Kozlíků v další hospůdce. Dneska ujeto 610 km.

15.8.2014
Ráno se budíme do slunečného dne, bez dlouhého otálení vyrážíme po dálnici na Poprad, tam malá snídaně a dál přes Levoču do Prešova, a přes Svidník se přesunujeme na Dukelský průsmyk. Malá prohlídka ve vyhlídkové věži, pár fotek u letadla coby památníku a míříme zpět do vnitrozemí. Ve Svidníku odbočujem vpravo a volíme cestu podle polské hranice. Ve Staré Lubovni nás dostihne déšť a po několikáté vypadlá hadička podtlaků na kubáncově italské pomstě V dešti pokračujem k Vysokým Tatrám, kde začíná obloha ukazovat i slunce a déšť ustává. Projíždíme po tatranské silničce Starou Lesnou, Smokovec, míjíme Štrbské pleso a pak už po dálnici zpět do Bešeňové. Rychlá pizza a mažeme do termálu. Trocha legrandy na tobogánech a závěrečný relax v horké vodě termálního koupaliště. Několik čepovaných a na kutě. Dnes najeto 470 km.

16.8. 2014
Ráno tolik nespěcháme, máme namířeno rovnou domů. Jen co vyrazíme začnou již obvyklé problémy s hadičkou na italce. V Ružomberoku proto vyrážím shánět hadičku jinou. Po chvíli se vracím a montujeme jinou, snad už to bude cajk. Zkrátím to, celkem byl, jen mě na obchvatu Olomouce prasknul svod výfuku ve sváru, a koncovka se málem odporoučela. Výfuk po vychladnutí putoval pod gumicuk na bagáž a bez pokračovala cesta dom. Ještě večer mě z toho kraválu brněla hlava .
Dnes najeto 367 km, celkem za celý výlet to bylo 1447km a moje Bandaska jela za průměr 6,33l.

• Prodej a smutek

Tak Banďour je pryč :´-( Na podzim jsem si přivezl pěknou Tenerku, na který v současnosti ještě pořád trošku makám a dvě motorky neutáhnu. Až když nový majitel odjížděl s Bandaskou na vleku, začlo to na mě padat. Hned s

Typ: Prodej
    Vloženo: 09.03.2016
    Uskutečněno: 06.03.2016
  • REISEN NACH HAMBURG

Pondělí 10.8. Je půl osmé ráno a já vyrážím na Banďourovi do Říše. Repektive pokoukat a nafotit zaoceánské necky do Hamburku, mé oblíbené destinace. Jedu přes Pardubice u Opatovic najíždím na D11, nuda do Prahy, p

Vloženo: 06.09.2015
    Uskutečněno: 10.08.2015
  • SERVIS PO 6000

Kilometry příbývají a je potřeba dopřát Bandasce pravidelný servis. Takže olej, filtr, vzduchový filtr. Nemám důvod nevěřit domácí značce, zvlášť když má už v nabídce olej speciálně pro motocyklové motory s mokrou spojko