Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Vlastník firedawe
Vloženo 3.5.2013
Aktualizováno 20.3.2016

Vloženo: 06.06.2013, Uskutečněno: 19.05.2013, Stav tachometru: 11026 km, Zhlédnuto: 15x

19.5. DEN 1.
Vyrážím v 11 z domu, cesta do Norimberka v poho, pak černo, déšť až do Francie. Nuda v dešti, hnus. Na Mulhousu se to trochu umoudřilo, takže stan stavím v relativním suchu. Najeto 870km.
20.5. DEN 2.
Jen ráno vyrazím s černou oblohou nad hlavou, začíná zase pršet , s krátkýma přestávkama dojí až před Lyon, tam se ukáže i slunko. Káva u kamionu bývalého kolegy na pumpě Montelimar a frčím dál. V Perpignanu sjíždím z dálnice směr Andorra. Je teplo, jasno, paráda. Končím v kempu před Prades. Najeto 867km.
21.5. DEN 3.
Ráno vyrážím do Andorry. Už cestou vidím v dálce bílé vrcholky hor, kam mířím. Jak hodně jsem podcenil oblečení jsem brzo pochopil. Na vrcholcích před Andorrou bylo 1,5 stupně nad nulou a všude okolo silnice leželo ještě hoóódně sněhu. Jak jsem sjížděl směr Canilo, Encamp, bylo už krásně a teplo. V Andorra la Vella už jsem byl celkově rozmražený a v pohodě. Dál cesta vedla okreskou č.14 směr Tarega, Tarragona a podle pobřeží po N 340 až do Castellón. Pak dálnice kolem Valencie a dolů do Javei. Tam mám nocleh u kamarádky, která tady už 8 let žije. Dojíždím v 19h. Najeto 744 km.
22.5. DEN 4.
Nejprve trocha poježdění po městě, pár fotek, loučení a mažu dál sbírat kilometry a zážitky. Alicante, Murcia, Lorca, Guadix, pak míjím pohoří Sierra Nevada, kopce opět pod sněhovou dekou, ale z teplého prostředí podhůří, to vypadá moc krásně. Granada, dál do Malagy, projíždím kolem Estepony a končím asi 20 km před La Lineou a Gibraltarem. U kruháče mě poradili polismeni na několika BMW , vracím se 5 kiláčků a končím v luxusním kempu La Bella Vista . Cena 24 euro, ale luxus je vidět všude. Najeto 695km.
23.5. DEN 5.
Začíná můj den D. Vyrážím vstříc skále na Gibu, hlavnímu bodu mé cesty. Chaos před celnicí na Gibraltar je nepopsatelný, ani nevím jak, už přejíždí ranvej letiště a hned za dráhou sjíždím pro laciný benoš na první pumpu. Pak jen najít cestu k vjezdu na skálu. Náhodou stavím u hasičské stanice, dostávám radu kudy tudy a samozřejmě fotím stanici a sebe před ní . To je profesionální deformace. A sem u mýtnice, osoba 3,-E, motorka 13,- E, dostávám mapku a jedu a fotím a čumím a zase fotím a dokola. A už jsou tady opičáci, ty chlupatý banditi. Bylo toho moc, ale neměl jsem za úkol stihnout vše. Gibraltar opouštím někdy odpolko, posledních pár foteček skály v zrcátku, jako symbol končící cesty sem a začátek návratu dom. Končím v kempu Castillo de Baňos, pohodička, v restaurantu v kempu se zdařile umrtvuju 10 kusy dobrého piva Estella. Cestu do stanu nevnímám , ale v hospůdce sem za kinga, útrata 30,- E, slušně jsem jim zvednul výtoč. Dnes najeto jen 308km.
24.5. DEN 6.
Po vydařeném večeru vyrážím až před desátou , recepční, krásná mladá kočka, se na mě zubí a přeje šťastnou cestu. Užívám si krajinu, kopíruju pobřeží po okresce, prostě paráda.U Almerie najíždím na dálnici a pálím směr Lorca, Murcia, Alicante, pak zase na pobřežní okresku a po ní až před Valencii. Na Saguntu sjíždím z obchvatu Valencie a jedu po N 340 směr Tarragona. Končím v lázeňském městečku Oropesa de Mar. Mám zamluvený apartmán u kamarádky, trávím tam volno až do neděle ráno. Najeto 676km. Celkově už z domu 4160km.
26.5. DEN 8.
Vyjíždím po ránu, pobřežní N 340 je prázdná, je to pohodička. Až u Tarragony najíždím na dálnici a jedu po ní až za Barcelonu. U Barcelony přichází celkem únava proto sjíždím na N-II a užívám si kroucenou okresku až na La Jonqueru. Beru benál naposled ve Špáňu, ještě vzpomínám, jak jsem tady mockrát projížděl s kamionem a frčím po okresce do Francie. U Perpignanu opět na dálnici, Bezieres, tam najíždím na dálnici směr Clermont-Ferrand a mířím k Millau. Cíl je jasný, viadukt u Millau. Fotím, kochám se a po hodince u mostu pokračuju dál. Po N-88 dojíždím až do Le Puy en - Velay. Kemp jsem našel, véča v podobě pizzy přímo v kempu a na kutě. Najeto 866km, celkem 5026km.
27.5. DEN 9.
Probouzím se skoro namodralej po nejstudenější noci celé cesty . Naštěstí počasí přeje a sluníčko už je nahoře, pokračuju po N-88 na St. Étienne,pak na dálnici směr Lyon, Besancon, Mulhouse, přejezd do Německa a končím v kempu Achern. O kempu vím, vedle je autof, kde sem s kamionem, jak jinak, strávil hodně nocí. Je krásně teplo,dám sprchu, nějakou baštu. Pak jsem dojel na pumpu pro studený pivíčko , dopíjím poslední doušky hrušky jako desinfekce a jdu spát. Najeto 654km, celkem 5680km.
28.5. DEN 10.
Probuzení do slunečnýho dne, cesta nudná, tisíckrát projetá , znám na ní každou pumpu, každý parkoviště, jen nutný zastávky na tankování. Při jedný dochází k jedinýmu karambolu na cestě a to když motka sjíždí ze stojánku a míří k zemi. Neudržel jsem ji, zastavil ji tankovací stojan a odneslo to jen uražený zrcátko . Po půl druhý přejíždím Rozvadov, dávám pauzu na první pumpě, pak frčím dál a čas je dobrej, takže zastávka na obchvatu Plzně, tankuju, dávám znamenitý oběd, kávu, pito. Dojel bych až dom, ale mám dost volna, takže končím u kámošky v Praze. Dlouho jsme se neviděli, takže zůstávám na noc. Znamenitá večeře, pár steaků, pivko a padám do peřin utahanej jak mimino. Najeto 623km, celkem 6303km.
29.5. DEN 11.
Poslední den na cestě, jedu jak pan doktor ze známé komedie, kochám se, ale hlavně jedu fakt opatrně, poslední kilometry můžou bejt hodně ošidný, znám to. Ve 12.30, po pár zastávkách u kámošů, sjíždím do dvorka u nás doma. Jsem šťastnej, celej, bez úhony, bez závad, co víc si přát.
Cestopis zatím neplánuju, spoustu lidí, by stejně řeklo, že to byla stíhací jízda. Asi takhle, já tam chtěl, chtěl jsem tam na mašině, ale měl jsem na to málo času, a nemám potřebu zastavovat u každýho zámečku, muzea apod. Co jsem chtěl vidět, viděl jsem. Denní nájezdy se celkem nechaly vydržet, rozhodně to nebylo na hraně. Co se týká cestování na mašině, tak jsem před tím absolvoval jen dva vejlety na Slovensko a na Moravu, takže pro začátečníky vzkaz - nebojte se toho, je to jen o vůli a chuti vyrazit . Když to shrnu, tak prakticky za 9 dní jsem najel 6474 km, a užil sem si to. Kamarádi se na mě vybodli a pak už jsem nikoho nehledal, jel jsem to uplně sám a nelituju toho. Příště jen nepodcenit oblečení. A BANDIT PIČO!!!
P.S. proberu fotky a dám odkaz na nějaký úložiště.

firedawe (9) napsal 18.07.2013 v 15:04

Kompletní fotogalerie z cesty na //firedawe.zonerama.com/Album/128572

ziki.xt (23) napsal 07.06.2013 v 08:35

Tak vítej zpět doma bejvalej tenerkáři. Škoda žes nenapsal že jsi kamioňák. Já tuto štreku lítám skoro každej tejden s kamionem ve dvojce s mamkou. V tu dobu jsme tam zrovna byli a jak strašně moc znám tuto tvoji trasu,jak strašně moc. Mohli jsme dát kafe a pokec. Jseš frajer dát to takhle sám, znám to hold "kámoši".Jen škoda,že letos je tak zkurvený počasí. Tak hlavní že se ti zadařilo a že ses ve zdraví vrátil dom. Čauky Ziki.

pernik92 (163) napsal 06.06.2013 v 20:15

dobrej cesták na naháči v průměru 700 km za den, to je výkon

Hříbek (59) napsal 06.06.2013 v 12:05

Hodně dobrý na to že jsi jel sám , super výkon vidím že na bandasce se dá zvládnout všechno

Musigo (35) napsal 06.06.2013 v 10:33

Pěkný, stručný...paráda , km podle mého gusta, ale jelikož jezdíme na moto dva, tak to takhle nehrotím, ale jet sám, určitě bych se za takový "výlet" nezlobil

• Prodej a smutek

Tak Banďour je pryč :´-( Na podzim jsem si přivezl pěknou Tenerku, na který v současnosti ještě pořád trošku makám a dvě motorky neutáhnu. Až když nový majitel odjížděl s Bandaskou na vleku, začlo to na mě padat. Hned s

Typ: Prodej
    Vloženo: 09.03.2016
    Uskutečněno: 06.03.2016
  • REISEN NACH HAMBURG

Pondělí 10.8. Je půl osmé ráno a já vyrážím na Banďourovi do Říše. Repektive pokoukat a nafotit zaoceánské necky do Hamburku, mé oblíbené destinace. Jedu přes Pardubice u Opatovic najíždím na D11, nuda do Prahy, p

Vloženo: 06.09.2015
    Uskutečněno: 10.08.2015
  • SERVIS PO 6000

Kilometry příbývají a je potřeba dopřát Bandasce pravidelný servis. Takže olej, filtr, vzduchový filtr. Nemám důvod nevěřit domácí značce, zvlášť když má už v nabídce olej speciálně pro motocyklové motory s mokrou spojko