PROFIL MOTORKY

Honda S-Wing 125 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SimpleClever
Vloženo 25.4.2013
Aktualizováno 19.10.2013
Zobrazeno 7 383x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Naprostá spokojenost. Dobrý podvozek, výborný motor i spotřeba. Poměrně mrštný do města a pohodlný mimo město.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Hanuš - JJ Moto (Vyškov - Měs - Nespokojený, bohužel ostatní S-Wingy byli znatelně poškozené (myšleno bourané).

První dojmy - Měl jsem před tímto strojem dva 50tkové skútry. Z čehoš jeden značně předělaný co se výkonu týká. Když jsem řídil tento skútr tak první dojmy byly: perfektní podvozek, velice dobré brzdy a samozřejmě "mno ta 125tka je celkem málo na takovýto velký stroj" no jistěže - nádherný design:-)))

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji nadšencům do skútru (minimálně se na ní svést). Já ji využívám prakticky pořád a to jak na jízdu do města, tak i na delší cesty (myšleno nad 150 km). Rozhodně ji nedoporučuji nezkušeným nováčkům, kteří nikdy nejeli na motorce a hned si koupí maxíka (velký skútr) 125tku ke svému řidičskému průkazu sk. B.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, velký kufr v zadu (popíšu později).



Recenze

Vybral jsem si tento stroj kvůli chvále motoru a celkového zpracování.

Zkušenosti jsou pouze pozitivní. Malá spotřeba, velice dobrý podvozek, slušný výkon a hlavně perfektně korespondující variátor. S bzdami jsem nadmíru spokojen, chod je "do měkka" a brzdí výtečně.
Vozím zásadně "integrálku". Ta se bez problému vejde pod sedlo. Pod sedlem je zásuvka 12V, dále osvětlení a možnost se pomocí přepážek trochu udělat pořádek v místě pod sedlem, které je opravdu veliké.

Jízda se se spolujezdcem: Vozím tak ze 40% spolujezdce: Nemám s tím problém i když váží třeba více než já. Podvozek se chová naprosto čitelně a v zásadě kromě váhy nevidím navíc nevidím žádný rozdíl (jooo asi si nedovolím tolik klopit do zatáček )). Samozřejmostí je, že poznám spolujzdce na výkonu. Maximálka klesne tak o 15 km/h. Co se týká zrychlení taky trochu klesne, ale ne ne moc. Jako nevýhodu považuji při točení téměř na místě, že se občas bouchnu do spolujezdcových stupaček, ale to je asi moje chyba).

Maximálka okolo 110 km/h. Běžně jezdím všude okolo 90-100 Km/h.
Spotřeba od 2,5 - 3,5 dle stylu jízdy, provozu a délky jízdy. Obvykle se mimo město pohybuji okolo 2,7l / 100km ve městě pak se studeným otorem okolo 3,1l / 100km.

Závady: při převozu motorky na vozíku jsme nějak vyhnuly plíšek (mikrospínač) pro startování. Nachází se u levé (zadní brzdy). Poté jsme nemohli nastartovat a pošli všechny možné el. senzory, které nám nedovoli motorku nakopnout ,protože bylo jasné, že je to elektronika )) Kdybychom věděli, že brzda musí cvaknout dvakrát (první cvaknutí na rozsvícení brzdového světla a druhé "na start") oprava by tvala cca 5min ))
Jinak naprosto bez problémů.

Zápory:
- boční vítr je znatelný a nutný hodně korigovat
- mám origo pneu (chtělo by to nějakou měkčí směs)
- pokud naletím cca v 70km / h a výše do prudké zatáčky a zaklopím to, řekl bych, že se motorka trochu prohne. Ale pocítil jsem to možná tak 3x za život . Není nikde prasklá (nechal jsem v Hondě projít úplně vše). Prostě to není asi stavěné na sportovnější jízdu (což by se dalo očekávat )
- houpavé na sportovnější jízdu

Mám toho na srdci ještě více ke psaní, ale všeho do času

edit 1:
Teď jsem jel do Brna z5 (cca 150km). Tam naložený tak ze 1/3 (i zadní kufr). Byl jsem tam po okreskách za cca 2,5h při spotřebě 2,7l/100km.
Maximálka po rovince 105Km/h.
Následně jsem jel zpátky ve dvou lidech plně naložený (oba kufry) a byl jsem zpátky za 2h (jel jsem v noci) při spotřebě 3,2l/100km (to jsem měl skoro celou dobu plný plyn (3,4l/100km - spotřeba padla na 3,2 až když jsem jel přes Zlín a vesnice).
Maximálka při tomto zatížení 95Km/h po rovince.
Opravdu naprostá spokojenost )) hlavně přes Buchlov - super zatáčky tam.

edit 2:
- k těm origo pneu -> jsou za sucha bez kkamínků drží a nemusíte mít strach zaklopit jakkoli moc (i když na to motorka není dělaná)
- při slušném zaklopení na levou stranu chatám hlavním stojanem (( -> fakt to je motorka na pohodku D

edit 3:
- téměř plný plyn pořád
- dlouhodobá spotřeba 3,2l/100km
- doleva se nedá moc klopit kvůli stojanu, ale doprava to jde viz foto




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
skywalker.L
skywalker.L napsal 27.04.13 v 23:05 10b.

Pěknej beznoska

pelito
pelito napsal 25.04.13 v 09:20 10b.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist