Ve své době nejrychlejší dvouválcová pětistovka. Uvidíme co o ní budu moci konstatovat až ji pořádně projedu.
První dojmy - První dojmi jsou takové že na pohled velice krásná motorka ale více o ní napsat zatím nemůžu protože jsem motocykl koupil s vadou motoru takže je momentálně rozebraná a čekám až mi dorazí motor, už se nemůžu dočkat až jí poprvé nastartuji a odzkouším co v ní je. uvidíme jaký je to rozdíl od Bandita :-)
Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný pro začínající motorkáře pro svojí pružnost a lehkost.
Doplňky na motorce - Silnější klaksony.
Recenze
Na první pohled lehce zastaralá motorka. Nicméně právě ona ,,zastaralost" jí propůjčuje její nezaměnitelné kouzlo. Stroj i přes svoji kapotáž budí dojem lehkosti a zároveň rychlosti a agrese. Vhodný jak pro začínající motorkáře, tak pro ostřílené veterány jedné stopy.
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI KAWASAKI GPZ 500
Vyráběn v letech 1987 - 2004
Hmotnost 178 kg
Odpružení kol vpředu (zdvih) 36 X 160 mm
Odpružení kol vzadu (zdvih) 100 mm
Úhel hlavy řízení 27 stupňů
Výška sedla 775 mm
Stopa 91 mm
Rozvor 1435 mm
Typ rámu dvojitý kolébkový
Materiál rámu ocel
MOTOR, VÝKON KAWASAKI GPZ 500
Druh motoru řadový
Takt motoru čtyřdobý
Chlazení kapalinou
Sekundární převod řetěz
Rozvod DOHC
Příprava směsi karburátor
Spuštění motoru elektrický spouštěč
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Vrtání 74,0 mm
Zdvih 58,0 mm
Kompresní poměr 10,8 :1
Zdvihový objem 498 ccm
Počet válců 2
Počet ventilů 8
Točivý moment 46,1 Nm
Točivý moment 8500 ot/min
Výkon 43,8 kW
Výkon 60 koní
Výkon 9800 ot/min
Maximální rychlost 195 km/h
POHONNÉ HMOTY KAWASAKI GPZ 500S
Druh paliva benzín
Objem nádrže 18 l
Z toho rezerva 2,2 l
Spotřeba 5,5 l na 100km
SÉRIOVÝ ROZMĚR PNEU KAWASAKI GPZ 500S
Přední pneumatika 100/90 - 16
Zadní pneumatika 120/90 - 16
BRZDY KAWASAKI GPZ 500S
Přední brzdy dvojité kotoučové
Zadní brzdy kotoučové
Průměr kot. brzd - přední 270 mm
Průměr kot. brzd - zadní 230 mm
Děkuji všem, já jí mám hlavně na rozježdění protože jsem 2 roky na mašině nebyl, pak jí dostane přítelkyně a já si budu plnit svůj sen a koupím jinou (Prozatím utajováno :D )
Taky jsem ji na zacatku moto kariéry roku 2000 chtěl, bohužel nebyla v dobre kondici a šel jsem do 500gs, hodně pohodovych km!
Pěkná kočanda Tak at se dílo podaří
fakt krásná motka ať už dorazí ten motor a jede se gratulejšn