Tak mi to nedalo, i když BMW velmi ochotně nabídlo nové těsnění s bezplatnou výměnou. Práci si jakož to záruční opravu nemohu udělat sám, což pro mě znamená den volna, záskok v práci a nucený výlet, tak jsem zvolil jednoduší a daleko levnější variantu. Po vypuštění oleje a demontáže víka jsem se začal pídit na těsnění, proč to vlastně pučelo. Hned na první pohled bylo vše jasné.Těsnění je potažené strojově tenkou vrstvou silikonu a ten není jak je patrné z fotek kolem některých otvorů šroubů, kde těsnění prolínalo. Těsnění zde nevymezuje žádnou vůli a jeho tloušťka 0,3 zde nebude nikde chybět. Rozhodl jsem dát víko pouze na silikon bez stávajícího těsnění. Vše jsem nechal celou noc pěkně okapat, druhý den vytřel potencionální zdroj mastnoty v karteru, odmastil, nanesl tenkou vrstvu silikonu a postupně dotáhl na cca polovinu utahovacího momentu.Po půl hodině vše dotáhl na předepsaných 9Nm. Olej je zde klasický převodový SAE 80 - 90, GL 4 - GL 5 s obsahem 750 ml.
Horní gumový hříbek je pro představu odvětrání skříně.
Dnes 4.4.2013 mi volal pan Šubrt s panem Horský z Inveltu, že mají vše nachystáno na moji opravu a těsnění mi rezervují do konce měsíce až jak se rozhodnu, zda bude vše OK. Když nebude těsnění třeba vezmou bez problémů na sklad. Luxusní přístup!!
Vlastník | Mira-KT | |
---|---|---|
Vloženo | 11.3.2013 | |
Aktualizováno | 19.2.2014 | |
Zobrazeno | 7 157x |
Slušně, už můžeš dělat technického vývojáře, třebas právě pro BMW
snad nenahnevam, ale aspon je tu detailne foto "criev" pohonu.
pekna praca
Jelikož jsem vyučen v oboru a mám i vzdělání s certifikátem na opravu motorek a každý úkon je zaštítěn servisem mého bratrance MOTOPIKNA , tak věř, že není. O netěsném víku jsem posílal info do Inveltu a v případě, že se mi netěsnost nepodaří odstranit, rádi vše udělají. To jsi ale nemohl vědět a Tvůj komentář chápu. Jistě znáš i pojen bloková vyjímka co se týká servisu v záruce.
...a je po záruce