PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 19.2.2014
Zobrazeno 7 157x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 04.04.2013, Uskutečněno: 01.04.2013, Stav tachometru: 520 km, Zhlédnuto: 40x


Tak mi to nedalo, i když BMW velmi ochotně nabídlo nové těsnění s bezplatnou výměnou. Práci si jakož to záruční opravu nemohu udělat sám, což pro mě znamená den volna, záskok v práci a nucený výlet, tak jsem zvolil jednoduší a daleko levnější variantu. Po vypuštění oleje a demontáže víka jsem se začal pídit na těsnění, proč to vlastně pučelo. Hned na první pohled bylo vše jasné.Těsnění je potažené strojově tenkou vrstvou silikonu a ten není jak je patrné z fotek kolem některých otvorů šroubů, kde těsnění prolínalo. Těsnění zde nevymezuje žádnou vůli a jeho tloušťka 0,3 zde nebude nikde chybět. Rozhodl jsem dát víko pouze na silikon bez stávajícího těsnění. Vše jsem nechal celou noc pěkně okapat, druhý den vytřel potencionální zdroj mastnoty v karteru, odmastil, nanesl tenkou vrstvu silikonu a postupně dotáhl na cca polovinu utahovacího momentu.Po půl hodině vše dotáhl na předepsaných 9Nm. Olej je zde klasický převodový SAE 80 - 90, GL 4 - GL 5 s obsahem 750 ml.
Horní gumový hříbek je pro představu odvětrání skříně.

Dnes 4.4.2013 mi volal pan Šubrt s panem Horský z Inveltu, že mají vše nachystáno na moji opravu a těsnění mi rezervují do konce měsíce až jak se rozhodnu, zda bude vše OK. Když nebude těsnění třeba vezmou bez problémů na sklad. Luxusní přístup!!

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
crhyv (11) napsal 04.04.2013 v 21:21

Slušně, už můžeš dělat technického vývojáře, třebas právě pro BMW

stiki (3) napsal 04.04.2013 v 21:13

snad nenahnevam, ale aspon je tu detailne foto "criev" pohonu.
pekna praca

Mira-KT (4) napsal 04.04.2013 v 19:49

Jelikož jsem vyučen v oboru a mám i vzdělání s certifikátem na opravu motorek a každý úkon je zaštítěn servisem mého bratrance MOTOPIKNA , tak věř, že není. O netěsném víku jsem posílal info do Inveltu a v případě, že se mi netěsnost nepodaří odstranit, rádi vše udělají. To jsi ale nemohl vědět a Tvůj komentář chápu. Jistě znáš i pojen bloková vyjímka co se týká servisu v záruce.

KLR4 (7) napsal 04.04.2013 v 11:43

...a je po záruce


Nejnovější záznamy v deníku
  • Boční kufry

    Boční kufry jsem pořídil GIVI E 41N KEYLESS po velmi dobrých předchozích zkušenostech na B 650, kde byla ale motorka zhruba o více než 100mm "štíhlejší". Cena kufrů 6.200kč.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.05.2013
    Uskutečněno: 28.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 2x
  • Držáky bočních kufrů

    Jeden z mála maxiskútru, kde si člověk může dovolit koupit tovární držáky bočních kufrů. Cena od GIVI byla 3.690kč. Držáky plánuji nasazovat jen pro případ dovolené nebo delšího výletu, neboť skútr už tak má sám dost úlo

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.05.2013
    Uskutečněno: 27.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x
  • Vyšší plexi a boční deflektory

    Vždy jsem na motorkách měl rád maximální pohodlí a ochranu proti větru a tak jsem pořizoval vyšší plexiskla. Zde Givi prodává společně se sklem i boční deflektory, které jsou velmi praktické. Sklo nikterak opticky neskre

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.05.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x


TOPlist