Konečně jsem si splnil sen. :) Supersport, Ducati, a v červený barvě.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650S: Neni to Ducati.
Ducati Monster 620: Víc mě to táhne k supersportům.
První dojmy - Oproti 125 docela skok, zatim jsem z toho docela vykleplej. Krásně táhne odspoda, i když lidem s výkonější motorkou by to tak nepřišlo :) Posez fakt hodně sportovní, musim si zvyknout.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co chtějí poznat Ducati, zažít jak má vypadat podvozek, rám, brzdy a zvuk. Pro lidi co potřebují motorku do 70kw.
Recenze
Vybral jsem si jí proto, že Ducati prostě miluju a s něčim jiným bych asi nesměl domů :D Kvůli novele zákona která mi nedovoluje mít motorku silnější než 70kw, jsem musel vypustit 748, a tak jsem se rozhodoval jestli Monster nebo SS, ale přišla dobrá nabídka tak jsem do ní šel, navíc supersporty se mi vždycky líbily víc. Zatím nemůžu moc hodnotit, najel jsem jen pár km ale podle mě jede neskutečně. :) Pod nádrží je ke všemu krásný přístup, pod sedačkou solidní úložný prostor.
Po najetí cca 1500km mě motorka baví pořád víc a víc a objevuju dokonalost brzd a podvozku ve spojení s pevným rámem-motorka krásně drží v zatáčkách jak na kolejích, už se mi podařilo škrtnou i kapotou...Další věc na kterou jsem přišel, je naprosto skvělá spotřeba! Vyšla mi cca na 5 litrů a to jsem čtvrtku z toho ujel se spolujezdcem, a další čtvrtku jsem jel v kombinéze za malýho dost svižnou vyjížďku, a i tak spotřeba nepřesáhla 5 litrů.
Přidám něco z technických údajů, protože když jsem jí sháněl, nemoh jsem toho moc najít...
750SS:
motor: Desmo dvouvál do L, vzduchem chlazený, 2 ventily na válec
objem: 748
výkon: 45kw
hmotnost: 197kg
převodovka: pětirychlostní
maximální rychlost: 213 km/h
zrychlení 0-100: 3,9 s
spotřeba: 5l
cena v roce 2001: 309000kč
S odstupem času a vystřídáním i projetím několika dalších motorek, musím SS opět vyzdvihnout. Ačkoliv výkon cca 62koní není nic závratného, a samozřejmě to netrvá dlouho, než člověku přijde vyložině malý, podvozek, rám a brzdy jsou tak bezkonkurenční, že je na té motorce i s tímto výkonem dokonalé svezení! Japonské litry s dvojnásobným výkonem nemají tak vyladěné tyhle zmíněné věci. A opět bych vyzdvihl prostor pod sedačkou, je skvěle oddělený od částí motorky, a vejde se tam i pití atd...Servisu není potřeba se bát, je levnější než na velkých superbikách Ducati, takže to není nic hroznýho.
Ducati zdar!
Krásná , tak přeji spoustu skvělých KM
Jasná volba DUCATI gooooo... .
Ducati prostě musí být rudá. Parádní italská krasavice.
Pěknej stroj .