Po typu 638 to byl po vzhledové stránce krok vpřed: Litá kola, dvoukomorové výfuky a praktický nosič s kufrem.
Motorka koupena od MUAL motoservis Slavkov u Brna
První dojmy - Vzhledem k tomu, že tento model vychází z předešlých typů po technické stránce prakticky beze změn, po stránce jízdních vlastností se tady nekoná žádná revoluce... Krokem vpřed byla především přední kotoučová brzda, výfuky a bezkontaktní tranzistorové zapalování.
Doplňky na motorce - Nosič TOP kufru.
Recenze
Vzhledem k tomu, že tento model vychází z předešlých typů po technické stránce prakticky beze změn, po stránce jízdních vlastností se tady nekoná žádná revoluce... Krokem vpřed byla především přední kotoučová brzda, výfuky a bezkontaktní tranzistorové zapalování.
Po delším opatrném zajíždění (špatné zkušenosti s minulým modelem), byla nakonec s tímto typem naprostá spokojenost k čemuž přispěl i jiný zvuk nových tlumičů výfuků. Spotřeba byla příznivější (oproti typu 638 - motor 632).
S majitelem firmy MUAL (Musil Alois) jsem tenkrát pro tento motocykl jel osobně přímo do továrny Jawy v Týnci/Sázavou. Zde jsem si vybral výše popsaný typ třistapadesátky určený na vývoz do zahraničí (litá kola, tlumiče výfuků...).
No sakra
Díky za hodnocení, akorát ta modelka jsem já osobně v mých 25 letech...
Tahle Jawička byl opravdu pokrok a vypadá skvěle a navíc s tou sličnou modelkou
10b si zaslouží