Zakoupeno po modelu Tiger 955i. No myslel jsem si, že to bude v podstatě něco podobnýho ale je to neskutečná pila. Úpně jiná motorka a hned po prvních kilometrech jsem se zamiloval znovu. Ostatně jak už to u značky Triumph bývá.
Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky) - Veskrze dobré
První dojmy - První jízda byla oťukávání ale ohromná výhoda motorek této značky je jejich lehkost. Nádherně se motorka vede. Podvozek je sportovnější oproti 955. No už to s endurem nemá nic společnýho. Každopádně jsem na ní najel za sezonu 10 000 km a furt mně baví.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi který baví jezdit na motorkách.
Doplňky na motorce - Laděný výfuk Zard. Padací rám a vyšší plexi Givi. Hlavní stojan. Kufr a boční brašny. Letos ještě vyhřívaný hefty a blastry.
Recenze
Důvod koupě je dobrá zkušenost s touto značkou. Najel jsem asi 10 000 km. V podstatě 5000 km dovolená a zbytek doprava do hokny atd. Ze začátku na pneu Michelin pilot 2 který mně dost zklamaly. Pak obuto Metzeler a masakr. Z parádní motorky se stala raketa.
Trošku nevýhoda je ochrana před větrem ale to je v podstatě normální.
Brzdy jsou jedovatý a oproti module 955 je to nebe a dudy.
Podvozek a ovladatelnost je perfektní motorka jede jak na kolejích. Je to drtič Alpských cest. Každá točka je prostě zážitek.
Spolujezdec je nutné zlo .
Pokud bych řešil servis a nákup doplňků tak je to lepší něž u předchozího modelu. Člověk se ale musí smířit s tím, že nás moc není a proto na tento model a tuto značku toho nenakoupíte tolik jako na Japanes moto ale zase na každé křižovatce nepotkáte borca s touto motorkou.
Triumph je zatím neobjevený zboží ale ono bude líp.
Ceny náhradních dílů bych srovnal s Japoncema. Není to zas takovej rozdíl.
Spotřeba je mezi 5 - 6 litry na 100km.
Jinak je to takovej univerzální stroj. Alpy jsou jeho místem lovu. Pohodlně na ní dojedete kam potřebujete shodíte kufry a palba do horských silnic. Pokud zaprší tak jste celkem v klidečku, protože motorka drží pěkně stopu i v dešti (Stelvio nahoru i dolu v dešti a v kroupech) neměl jsem problem, že by to uklouzlo nebo mně nějak překvapilo chování (gumy Metzeler).
Cose týče spolehlivosti. Neměl jsem ani na 955 ani na tomto jedinej problem kterej by mně vyřadil z boje. Na 955 akorát regulátor dobíjení a žrala ole (v koleně jak se motor hodně zahřál) ale 1050 tyto problémy nemá.
Sečteno potrženo je to pohodová motorka. Teď už jenom počkat na 1050 sport jinak nemám za co měnit.
kráásná mašina,hodně štastných kilometrů
čus,Supr stroj kde jsi sehnal ten Zard a cena?
moc pěkná motorka. Přeji mnoho bezpečných km a vždy šťastný návrat
triumph dělá i motorky ,to jsem vůbec notušil Pane Matoušek,měl jsem tu čest se svézt a opravdu klobouk dolu .chod 3válu, lehkost kola a linearní pruběh výkonu mě opravdu dostal. Měl jsem poci jako bych jel na svoji VFR1200 akorad mě tolik netahne a zvukova kulisa je take pod urovni 1050ky,At to jezdí a polikejte ty kilometry opatrně.10b
Moc pěkná motorka, skvělá značka a krásné laďáky (kde objednám, byly drahý?). Přeji mnoho bezpečných km a vždy šťastný návrat.