Je jiná než ostatní motorky musí se prožít. Je potřeba se na ní déle koukat . Nemá prvoplánový design pro masy a to je právě to skvělé . Pokaždé si najdete něco, proč se Vám líbí a neumíte si to vysvětlit.
Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6 - Vskutku dobrá . Cokoliv jsem potřeboval -nebyl problém. Oceňuji rychlost . Motorku jsem řešil přes kolegu z práce.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Griso 1100: osud tomu nechtěl
První dojmy - NA Bellagio jsem se šel podívat k jednomu známému mého známého :-) , který mi dal na něj kontakt . Pán byl velice ochotný a přátelský. Popovídali jsme si a já měl doma o čem přemýšlet.
Doplňky na motorce - Už tam nenám ten plastový nesmysl na RZ , ale boční držák přidělaný na kardanu .
A taky padáky.
Recenze
Tak hezky popořádku . Nějaké poslední dva až tři roky jsem koukal po něčem jiném něž bylo moje Géeso. A tak nějak jsem začal okukovat Guzziny, ke kterým mě nasměroval člověk , který mě vlastně přivedl k motorkám .
A nebylo to ani tak těžké , jelikož jsem i nadále chtěl zůstat u dvouválce a vzducháče -tak moc možností nemáte.
Začal jsem se zajímat o Brevu 1100 a docela dlouho mě to drželo , ale pořízení vždy zabránil stav účtu V době konání výstavy motorek, jsem šel na stánek Guzzi a měl možnost si vyzkoušet jak Brevu tak , ale i Griso . Přesedávám přesedávám a najednou zjišťuji , že je mi mnohem bližší Griso -prostě zpětná vazba byla o hodně větší. Od této chvíle bylo Griso číslo jedna na mém pořadníku .
V další řadě bylo namístě sehnat adekvátní měšec se zlaťáky a nebylo to snadné !
Mezitím mi uteklo několik slušných nabídek. A začal jsem být z toho docela špatný .
To se táhlo nějakou dobu , a když uběhl nějaký ten PÁTEK a měšec se plnil požadovaným obnosem , byl čas vyrazit do akce.
Netrvalo dlouho a naskytla se možnost jednoho Grisa . S radostí jsem po ní skočil a padla předběžná domluva . Vše vypadalo ok , jenže pak si pán nějak vzpoměl , že chce za ní víc , něž jak bylo ujednáno. No co naplat . Tak vyčkávám na pokus číslo dvě .
Vše probíhá , jako po másle. Peníze mám připravené, oblékám se do mundůru a chystám se vyrazit učinit kauf.
Jenže máslo se začíná kazit . Najednou zvoní mobil a já se dozvídám , že se Pán opět rozmyslel , a že motorku prodává známému. Nedokážete si představit co se mi honilo hlavou . Vražda Vám pak nepřijde až tak strašná
Pak přišla má záchrana a můj známý říká...hmmm a co třeba Bellagio ? Musím říct , že motorka se mi z fotek až tak nezamlouvala. Ale již z minulosti vím , že motorku je potřeba vidět na vlastní oči . A tak jsem viděl Bellagio viz první dojmy . Musím říct , že tak jak se mi nelíbí na fotkách o to je krásnější ve skutečnosti . Začal jsem uvažovat a říkat si , hele sakra několik dobrých nabídek ti uteklo ,-2x s tebou vybabrali, když už to bylo domluvené . Prostě Tobě není Griso souzené -hergot dej na intuici . A tak se i stalo . jěště jednou jsem šel zatřást s oslíkem a přihodil nějaký ten zlaťák či dukát. No a pak už vše šlo tak jak má. Bellagio je doma.
První nastartování . motorka se z hluboka nadechne a dýchá -cítíte , že jí tluče srdce. Tohle jsem u předchozích mašin nezažil . Řadím za jedna , pouštím spojku a vyrážím . Výkon nastupuje s razancí nosorožce, hazím další kvalty, které zapadají s nádherným cvaknutím rychle a přesně a motor neskonale táhne . Ve 170km/h na šestku pořád slušně akceleruje až ke dvoustovce ,ale to už máte pocit , že odlétnete. Nahá je nahá a fyziku neukecáte . O zpomalení se starají Bremba a odvádí skvělou práci. Jako limitujíci se ukazují pnemumatiky Z6. Bellagiu vyloženě nesedí a nedávají pocit jistoty- kloužou . Již jsem přezul a zlepšení jízních vlastností je vskutku velké . Mašina se vodí jako klasický naháč a náklony až po škrtání stojanem je hračka. . Posaz je nízký a pohodlný -sedlo je dostatečně velké a bohatě polstrované , takže pozadí netrpí ani po slušné porci kilometrů. Jen pozor na levou nohu v oblasti paty , je blízko výfuku . K jízdím vlastnostem charakteru tohoto stroje NELZE mít výhrad. Je přakvapivé , jak je agilní a s jakou lehkostí se vede. A ještě jeden poznatek . První motorka u které vidím v zrcátkách . Abych jen nechválil ..ovladače levé ruky erogonomií zrovna nehýří , ale dá se zvyknout. Materiál použitý na blinkry a jejich zpracování by si zasloužilo přepracovat. Nejen , že do nich při dešti dost zatéká ,ale uchycení praskne , jen když se na něj "podíváte". Občas je potřeba dotáhnou nějaký ten šroubek.
Zajímavostí je spotřeba. Nemá cenu se snažit o ekonomickou jízdu. Rozdíl mezi ekonomickou jízdou , nebo když ji nešetříte ,je něco kolem 0.8l /100km a to v opačném poměru . Dlouhodobě jezdím mezi 4.8-5.6l/100km. s nádrží na 19l je to tedy v pohodě. Co říct závěrem . Jde o nevšední stroj a tak se i musí brát.
Ahoj, mám nyní také Bellagio 940. Nepřišel jsem na to, jak se nastavuje čas na display. Můžeš mi poradit? V návodu jsem to nenašel.
Parádní recenze
Dobrá volba
Moc pěkná