Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | 12 000 |
naučí vás trpělivosti a manuální zručnosti :)
docela slušnej zátah prvních tří rychlostí (i po zadnim se to chvíli dá na jedničku udržet)
z mého pohledu nadčasový a líbivý design
docela pohodlná motorka na delší cesty (zde berte pojem delší cesta 300km/den)
150ccm vs 125ccm co máte v řidičáku
5.rychlostní stupeň jenom na sjíždění kopce s náklonem větším, než 30°
přední brzda a její něšťastně tekoucí nádržka s kapalinou - tudíž ani ta účinnost nebyla nic extra :)
v dnešní době asi i to, že je to dvoutakt
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel |
Obecné
Moje závady | připisuji postupně to, co si pamatuji :) prosím zohledněte to, že mi v té době bylo 16let a neměl jsem nikoho (kromě pár kámošů občas), kdo by mi s tim všim poradil a pomohl :) protržené těsnění motoru (následný únik oleje přímo po zadní kolo a i do palivové směsi) zničený simerink "tuningový" stojánek, který nejdříve zapříčinil asi tři pády motorky na zem a pak pro jistotu někde upadl 3x kupovaná přední brzda - páčka s nádržkou (nakonec nejlépe zafungovala ta z Jawy 350) 2x přervané palivové lanko 1x přervané spojkové lanko přetržený sekundární řetěz, jehož následkem se na dvou místech zničil "ochranný" kryt řetězu přetržený primární řetěz - následně zjištěno, že majitel ho vytahal tak, že řetěz vydlabal do karteru asi 5mm díru a zničil i ozubená kola zadřený píst ve válci zlomená řadička (neptejte se jak - prostě jsem jel a najendou tam byl jenom ten přišroubovanej kousek) vibracemi vyklepané závažíčko u plynové rukojeti (opět zamlčený "tuning" předchozího majitele ve smyslu, že závažíčko tam nebylo nijak přišroubované, ale přilepené nějakým tmelem) - to zapříčinilo, že se mi během jízdy povedlo plynovou rukojeť stáhnout z řidítka a urvat na ní záchyt pro lanko :) zadní tlumiče jednoho dne prostě přestaly tlumit - koupil jsem (údajně original nový) a ty pro změnu nikdy tlumit nezačaly :D asi 15x spálenej přerušovač blinkrů - nakonec jsem se na to prostě vys*al a blikal jsem přepínáním přepínače :D po nějaký době zjištěn "elektro" tuning typu "tenhle drát nevede odnikud nikam a tenhle vede přes nějakej chuchvalec drátů a tady je jentak připájenej na rám" :D ...teď s odstupem času se nad tim strašně tlemim :D |
---|