PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 150 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rajce2
Vloženo 19.1.2013
Aktualizováno 19.1.2013
Zobrazeno 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 16 záznamů


Obecné

Motocykl mám:
Pořizovací cena: 12 000
Silné stránky

naučí vás trpělivosti a manuální zručnosti :)

docela slušnej zátah prvních tří rychlostí (i po zadnim se to chvíli dá na jedničku udržet)

z mého pohledu nadčasový a líbivý design

docela pohodlná motorka na delší cesty (zde berte pojem delší cesta 300km/den)

Slabé stránky

150ccm vs 125ccm co máte v řidičáku

5.rychlostní stupeň jenom na sjíždění kopce s náklonem větším, než 30°

přední brzda a její něšťastně tekoucí nádržka s kapalinou - tudíž ani ta účinnost nebyla nic extra :)

v dnešní době asi i to, že je to dvoutakt

Moje úpravy

Neuvedeno

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady připisuji postupně to, co si pamatuji :) prosím zohledněte to, že mi v té době bylo 16let a neměl jsem nikoho (kromě pár kámošů občas), kdo by mi s tim všim poradil a pomohl :)

protržené těsnění motoru (následný únik oleje přímo po zadní kolo a i do palivové směsi)

zničený simerink
"tuningový" stojánek, který nejdříve zapříčinil asi tři pády motorky na zem a pak pro jistotu někde upadl

3x kupovaná přední brzda - páčka s nádržkou (nakonec nejlépe zafungovala ta z Jawy 350)

2x přervané palivové lanko

1x přervané spojkové lanko

přetržený sekundární řetěz, jehož následkem se na dvou místech zničil "ochranný" kryt řetězu

přetržený primární řetěz - následně zjištěno, že majitel ho vytahal tak, že řetěz vydlabal do karteru asi 5mm díru a zničil i ozubená kola

zadřený píst ve válci

zlomená řadička (neptejte se jak - prostě jsem jel a najendou tam byl jenom ten přišroubovanej kousek)

vibracemi vyklepané závažíčko u plynové rukojeti (opět zamlčený "tuning" předchozího majitele ve smyslu, že závažíčko tam nebylo nijak přišroubované, ale přilepené nějakým tmelem) - to zapříčinilo, že se mi během jízdy povedlo plynovou rukojeť stáhnout z řidítka a urvat na ní záchyt pro lanko :)

zadní tlumiče jednoho dne prostě přestaly tlumit - koupil jsem (údajně original nový) a ty pro změnu nikdy tlumit nezačaly :D

asi 15x spálenej přerušovač blinkrů - nakonec jsem se na to prostě vys*al a blikal jsem přepínáním přepínače :D

po nějaký době zjištěn "elektro" tuning typu "tenhle drát nevede odnikud nikam a tenhle vede přes nějakej chuchvalec drátů a tady je jentak připájenej na rám" :D

...teď s odstupem času se nad tim strašně tlemim :D


TOPlist