renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Spr1ng
Vloženo 13.1.2013
Aktualizováno 14.8.2013
Zobrazeno 1 983x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Aprilia RS 125. Rok výroby 1999. Vodou chlazený jednoválec. Pneu Dunlop Sportmax, koncovka LeoVince, modrá metalíza. Motorka je plně otevřená.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Z předchozí 10 koňové motorky když jsem sedl poprvé na Rso, která měla 3x tolik, byl jsem trošku vyklepaný. Už jen ten vzhled velké motorky. Stupačky mi přišly, že jsou až za zadním kolem, protože jsem nikdy na sportu neseděl:) Když jsem ji poprvé projel a ucítil ten příjemný zátah nad 8000 ot/min, věděl jsem, že s ní bude zábava ;)

Doplňky na motorce - Mini LED blinkry, nová modrá metalíza

Recenze

Věděl jsem že tyto stroje jsou dost poruchové a že hodně žerou. Ale také jsem věděl, že se motorka dokáže dobře odvděčit. Neměl jsem řidičák na větší kubaturu a nechtěl jsem sednout na 11Kw, když má předchozí měla kolem 7mi. Abych to zkrátil tak i přes rady jiných lidí, kteří doporučovali 4T atd., jsem ji koupil a byl jsem spokojený. Když něco chci, tak si za tím jdu a já si vždy přál sportovní silniční motorku a nadále v tom budu pokračovat.
U Aprilie už jsem musel i zainvestovat a trochu se zajímat o opravy, protože první porucha mě dost rozhodila. Byl to zlomený dřík nože přívěry a když človek neví co to přívěra je, trvá mu nějaký čas na to přijít :D Předchozí majitel dělal Nikasil, takže jsem měl s motorem dopředu vystaráno.Motorku jsem upravoval hlavně ve vzhledu. Nebyl jsem nikdy žádný magor a tak motor není vyhoněný a nebyl s ním žádný problém(zatím). Jediné opravy byly ohledně přívěry, která chvíli zlobila a pak už jen klasické výměny brzdových destiček, náplní apod. Jsem rád, že jsem se aspoň u téhle motorky trochu naučil jak s ní dělat:)
Musím ale napsat, že s motorkou jsem nerad jezdil delší vzdálenosti a už vůbec ne v těch vedrech ve městě. Po větších vzdáleností mě bolela celá kostra :D Ale s tím asi musí člověk počítat, když chce takovou motorku. A to jsem nikdy nevyjel z okresu :D No a ve městech se mírně zvyšovala teplota. Pořád tam byla ale rezerva. Pěkné cesty a mimo obec, tak na to byla motorka stavěná :)
Za mých úprav má motorka nový lak, nůž přívěry, brzdové destičky (zadní), bowdenové lanko na náhon tachometru, nový náhon tachometru(starý nešel už od předchozího majitele) apod. Nikdy jsem ji nepoložil a za to jsem rád, protože ceny dílů jsem někdy nechápal. Musím potvrdit to, co se tu píše pořád dokola a to, že když se o motorku trochu staráš, nemáš moc problému. U každého problému jsem se na ní zlobil, i když to byla prkotina, ale ve výsledku jsem v podstatě měnil jen náplně ;)
Čas jde ale dále, zkušenosti přibyly a mi nezbývá nic jiného, než po dalších dvou letech ježdění na Aprilce osedlat něco většího ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Spr1ng
Spr1ng napsal 21.01.13 v 14:38

Díky, dále asi nějaká šestka. Ještě ale nevím jaká ;)

Barney
Barney napsal 19.01.13 v 19:20 10b.

Moc pěkná Aprilka, co bude dál?

Více komentářů



TOPlist