Moje úplně první motorka. První dojmy... Je úžasně lehká a skvěle ovladatelná a s mými skoro 50 kily úplně ideální...
Recenze
Tato motorka pro mě znamená významný zlom v mém motoživotě, protože už nebudu jezdit jako batůžek (no, možná občas ještě jo) a konečně můžu usednout za řídítka, které si budu ovládat sama. Papíry mám sice bez omezení, ale mám drobnou postavu, tak jsem chtěla nějakou lehkou a ovladatelnou motorku ze které dosáhnu bez problémů na zem. Nejdřív se mi líbila Suzuki SV650 Gladius, ale potom mi kluci z prodejny motorek ukázali tuhle Aprilii RS125, abych si jí zkusila. Tak jsem si na ní sedla a bylo vymalováno, už jsem nechtěla nic jiného. Hlavně mě překvapilo jak je lehká. Sice je to jenom 125, ale prý jede nejlépe ze všech 125.
Úpravy proti sériové verzi:
Karbonová koncovka výfuku Giannelli
Kompletní svod Giannelli
Otevřená na 22kW
Vylepšení pro lepší startování. Startuje na škub i když třeba delší dobu stojí. (Hojkmanovo doporučení- děkuji za něj)
Vylepšeno :
Bílé reflexní proužky na ráfky;
Vyměněná koncová dvouvláknová žárovka (obrys/brzda) za LEDku;
Ve fórech jsem se dočetla, že Aprilia špatně svítí. Ač se mi to nezdá, že by žárovky H11 s čirou optikou špatně svítily, tak je mám preventivně vyměněné za supersvítivé HOD 6000k, které se podobají xenonům aniž bych tam musela montovat startovací předřadníky. Svítí krásným bílým světlem, jediná nevýhoda je, že nevydrží moc dlouho. vydržely mi svítit cca 2000km.
Chystám se vylepšit
Do budoucna si nechám přešít sedlo, sehnala jsem kontakt na velmi šikovného čalouníka a přímo v Praze, takže si nechám pošít sedlo dle svých představ. Jeho práci jsem viděla a je fakt moc šikovnej a hlavně levnej.
Také si chci nechat polepit plastové části na motorce folií v imitaci karbonu, ale to opět svěřím do péče odborníkům, takže přez zimu dostane motorka nový kabátek
Tato motorka mi přirostla k srdci hned po pár kilometrech, je krásně lehká a ovladatelná, což já při své váze a pro manipulaci s motorkou beru jako nezbytnost.
Jelikož je tato sezóna pro mě první, tak se spíš rozjíždím a zjišťuji, co sama zvládnu a tato motorka mě vždy podrží. Sice jsem si chvíli musela zvykat na její ostré brzdy, ale brzdit jen dvěma prsty je nakonec i docela pohodlné.
Po otevření tato kráska získala uplně jiný náboj, je živejší a řekla bych i taková veselejší. Takže držet se mnohem silnějších strojů není pro ni problém, v tomto případě nás limitují jen moje zkušennosti.
Letos jsem měla možnost ji vyzkoušet i na kruhu v Sosnové a zkusit náklony do zatáčky a trochu ostřejší jízdu, oproti íjzdě na silnici. Drží a skvěle se ovládá.
Těším se vždy na každou jízdu s ní.
Úžasná , snad budu mít štěstí a taky se k ní proškrábu .
obe krasne
taky sem kdysi rs chtel ale 2t me odradil ale i tak to je nejhezci dvaca
RS jsem taky kdysi chtěla
Sekne vám to, ať dělá jen radost