renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pedro37
Vloženo 21.12.2012
Aktualizováno 21.12.2012
Zobrazeno 592x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Super motorka, na který se dá jet na pohodu, ale snese i ostřejší tempo.

První dojmy - Vzpomínám si na dva zásadní dojmy ve srovnání s mojí předchozí motorkou. Jednak výkon a chování motorky v určitejch rychlostech (Jawa se mi při maximálce 130km/h celá klepala, jak kdyby se měla rozpadnout a CBR byla po zalehnutí při maximálních rychlostech klidná jak beránek, prostě celkový zpracování tuhosti uplně někde jinde). A pak ta pohoda tankování 4T - nabrat benzín a odjet, žádný hledání a odměřování oleje do motoru při každym tankování, to mě vždycky točilo.

Motorku bych doporučil pro - Dobrá volba pro někoho, kdo přechází z nižšího objemu na sportovní motorky vyšších tříd nechce udělat moc velkej výkonostní skok.

Doplňky na motorce - Z nadstandartní výbavy snad jenom laďák Devil, podle zpracování bych to teda tipnul spíš na nějakej samodomorobo, ale zvuk byl teda parádní. Teda do tý doby, než se z něj vypálila skoro všechna vata, pak to teda dělalo v nižších otáčkách hroznej zvuk.

Recenze

Vzhledem k nedostatku financí jsem neměl moc na výběr, ale jelikož mi už výkonově moje tehdejší Jawa nestačila, začal jsem se pokoukávat po jinym trochu sportovním stroji a v rámci svojí kategorie byla CBR 600F jednou z nejlepších voleb.

Hned ze začátku jsem musel řešit koupi nový baterky a následně nato samozřejmě výměnu vadnýho regulátoru dobíjení. Když to sečtu s dalšíma vstupníma výdajema (servis na sezonu), tak mi ty náklady spolu s kupní cenou motorky trochu naskákaly, ale s tim prostě člověk musí počítat, zvlášť v tý době u 13 let starýho stroje. Jinak ale musim říct, že za šest sezon ježdění jsem jinak řešil z větších problémů jenom odejití ventilátoru chlazení + výměnu chladiče, kterej tam byl neorigo po předchozím majiteli, a další věci byly v podstatě spotřebního charakteru.

Co se týče jízdních vlastností, tak motorka působí celkově ovladatelně a přívětivě, proto asi označení F (friendly use). Motor do 6 tisíc ot./min. nejede, od týhle hranice začne slušně táhnout a od deseti je to už podle mě slušnej kalup. Podvozek a brzdy jsou na dobrý úrovni, i když to asi nejde srovnat s novějšíma supersportama. Co se týče posezu, tak ten bych uvítal trochu sportovnější. Mám skoro 190cm a byl jsem na tom dost vzpřímenej a třeba jízda po dálnici nebyla moc pohodlná, pokud člověk nezalehnul a nejel 180km/h+. Ten celkovej posez třeba mně osobně vyhovuje teďka na 954-ce, kde je daleko sportovnější, mnohem víc. Taky se mi zdálo trochu měkký přední odpružení, motorka se při prudším brždění hrozně topila, ale nevim, jestli to bylo provedením tlumičů nebo jejich špatnym stavem. Jízda se spolujezdcem mě teda nikdy nebavila a na týhle motorce mi nepřijde nijak vhodná, asi záleží, jakym stylem kdo jezdí. Pocitově je to jak když ta motorka ztratí 50% výkonu a celkově ztěžkopádní. I když patří tahle motorka spíš do kategorie cestovně-sportovní, je znát, že motor se nechá rád točit a vyhovuje mu jízda ve vyšším spektru otáček.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Woky
Woky napsal 28.02.13 v 14:46 10b.

Více komentářů



TOPlist