mastodont co poslouží jak v terénu tak na silnici.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 Z: cena
První dojmy - Najeto zatím 100km, pocity vstřebávám, zatím se trochu peru se stříkačkou, ale to se časem podá...
Motorku bych doporučil pro - Univerzál kdo se nežene za Hard terénem a nehledá výkonovej nářez...
Doplňky na motorce - -padáky
-plech pod motor
-výfuky Leo Vince
-svody 2-1-2
-nosiče+alu kufry
-cestovní plexi
-řidítka+představce
-druhá sada kol (off)
-cestovní sedlo
-progesivní tlumiče
-mřížka na světlo
-centrální stojan
-široké stupačky
-acerbis blastery
Recenze
ÚPRAVY A ZMĚNY VIZ. DENÍK
Vybíral jsem dlouho cca 1 rok, do užšího výběru se vešly XT 660 Z (pořád bych jí chtěl, ale ta cena je ještě vysoká), další volba padala na dominátora a nakonec jsem začal už blbnout a koukat se po naháčích, tak jsem rád že jsem zůstal u endura i když už v silničnější verzi.
Jsem 1. majitel , je to italka měla najeto krásných 16.000Km a v parádním stavu. Už je za mnou výměna řetězovky, oleje a tekutiny a je ready na další km.
Mám najeto zatím jen 100km a to ještě na silničních gumách takže pročítám fóra jak jí vyladit k obrazu svému, potřebuju vyřešit svody pod motorem (nějakej šusplech), padáky, řidítka a gumy. Výkonově je to o pár schůdků níže než byli Káťa i Husa, ale s tím jsem počítal, jen se smiřuji se stříkačkou... Zase co mě mile překvapuje je stabilita na silnici a v zatáčkách, je to takovej dobrej univerzál na každodenní ježdění. No časem budu přidávat poznatky a přidávat fotky upgrade...
Tak to je parada
Kdo ti delal ten svod?
Luxusní uprava, v tvém podání uplně jiná motorka. Jasných 10 b.
S těmi cestovními doplňky se mi to XT docela líbí
Díky za komenty, co se týče terénu musíš se víc snažit , ale dá se s nima jezdit. Je to o jezdci a jeho možnostech.
Nádherný a osvědčený 1buch s parádníma laufama na prdélce
přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle i zubatých stupačkách