Moje další mašina, doma bastlenej Mustang, první co měla spojku a řadící páku. No, jelo to. Bylo to nespolehlivý a moc to nejelo. Každej na něm začínal, prej je to klasika. Já od tý doby pionýry a jejich variace nanávidim.
Výška jezdce: 176 cm
Recenze
Koupil jsem si jí na jaře 2011, opět na aukru za 1000kč. Moc to nejelo a furt se to sypalo. najel jsem na něm asi 400km. Spotřebu měl snad 7L na sto, maximálka byla těsně nad 60. Tlumiče byly v háji, startpáka byla ohnutá a vždycky mě praštila do holeně. během tý chvílě co jsem na něm jezdil se neustále ničilo zapalování, prasknul mi jednou primární řetěz, namotoal se mezi spojku a zablokoval zadní kolo. Taky mi praskla zadní rozeta.
Taky mi v něm prasknul kroužek, kterej nasál píst a zatloukl ho do válce. Kupodivu jsem si toho ani nevšim, přotože motorka jela dál. Pak se mi podařilo strhnout závit na svíčku a už jsem nad nim zlomil hůl. Asi půl roku byl hozenej pod plachtou za barákem a nakonec jsem ho prdal na aukru za 1600kč. Koupil si ho nějakej chlapík, kterej na něm ted jezdí Fichtlcupy.
Taky proč ne, byly na něm dobrý drapáky a byl to relativně dobrej základ.
Pincka už nikdy víc, je to hrozná motorka.
No a u mně jezdí do ted . Po GO snad uplně všeho , protože byl v dezolátním stavu , ale co by ste nechtěli za 1700 Kč
za to vylepšení dle jeho představ.
Souhlasím s Domem, to že se o motorku neumíš starat je tvoje blbost. Já na Mustanga nedám dopustit.
Na ty občasný závady už má věk.
nejde o pincka, ale o ruky, který se o něj starají ..