Po letech jsem se k této vlajkové lodi Hondy vrátil. Je to můj již třetí GL 1000. Tento je z nich nejstarší.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Krásný, těžký, skvělý
Recenze
Za těch pár měsíců vlastnictví jsem si na něm ještě moc nepojezdil. Vzhledem ke stáří má samozřejmě něco nebo spíše hodně za sebou, ale i přesto je celkem v původním stavu. Červená metaíza je z větší části nepůvodní. Velmi se mi líbí malé kulaté a dvoubarevné zadní světýlko Maldší ročníky již měly podstaně větší. Kromě elektrostartéru je vybaven i startovací pákou. Pérování i brzdy jsou typické pro tehdejší dobu, při rozumné jízdě však dostačující. Výkon a zátah motoru je i po letech naprosto skvělý, převodovka odstupňovaná příjemně. Vzhledem k tomu, že před pár lety jsem odložil integrálku a místo ní jezdím opět v otevřené přilbě, tak mi ani nevadí, že neokusím maximální rychlost. Časté závady jsou problémy s dobíjením a hlučný primární řetěz. Tento stroj dobíjí dobře a primární převod má tichý. Vadný je ukazatel neutrálu, jeho kontrolce se nějak nechce zhasnout ani při zařazení rychlosti.
Ahoj Milane. Pohrávám si s myšlenkou, že koupím Honda Gold Wing GF 1000 (resp. 1100), jejíž koupě se mi vyskytla za slušnou cenu (na tip moto). V porovnání s ostatními v této modelové řadě je cena dokonce velmi příznivá. Předtím, než se vydám se na ni podívat, docela by mne zajímal Tvůj názor, na co si dát pozor, výhody, nevýhody. Co na ní odchází a zda-li se koupě Gold Wingu vůbec vyplatí. Nejde mi o každodenní ježděni, ale spíše pro zábavu a pohodu. Sám jezdím pomalu a velmi opatrně. Majitel mi po mém dotazu, proč je tak levná, zda tam není nějaký háček, odpověděl, že tam žádný zádrhel není. P.s.: Vzhledem k tomu, že mám rád starší věci, alternativně uvažuji i o Hondě 500 Four...která i na zdejším bazaru je na prodej... díky moc, jirikoo (jirikoo@yahoo.com)
tak to je ta pravá klasika.Za ní se každý otočí.Přeji jen kilometry bez závad a nehod .Dávám 10b