Zvolil som osvecenu klasiku. Klasika presla velkymi zmenami oproti 600 a 650. Takze klasika len "v uvodzovkach". Je to novy stroj s novym motorom novym podvozkom, tvrdsim pruzenim, sirsim sedlom, nizsou svetlou vyskou a agresivnejsim charakterom.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - je dost ina ako xl600v. konkretne zvuk-lepsi, posez-horsi, vykon-lepsi + injection uplne ine na precitenie. Treba si zvyknut
Motorku bych doporučil pro - Pre vsetkych, ktori hladaju spolahlivost a nevadi im rozpoctove prevedenie detailov. Pre motorkarov, ktori chcu jazdit celu sezonu, najazdit mraky km za priatelne servis naklady.
Doplňky na motorce - Skoro vsechny, chybaju vyhrievane hefty, šusplech a zubate stupacky :)
Recenze
Je to zmena oproti modelom 600 a 650.
Najazdil som uz 10tis za 3 mesiace ´. Cestovna rychlost 120-150 km/h. Chce to turisticke plexi.
10bodů a neptej se za co . Ať Ti to jezdí a kolama dolů.
Pěkné fotky a slušný stav tachometru.-) dávám 10 b.
Pěkná, moc pěkná mašinka, Ať slouží. 10 bodíků
Zdar! taky máš pěkný fotky. Jo Gruzie byla úžasná a Arménie taky super. To jsi dojel ještě kousek dál jak my, protože jsem frčel z Tbilisi dolů do Arménie. No a Istanbul to je fakt mazec kór když vjedeš do centra Jel si sám?
Pěknej stroj. Sedlám už 4 roky předchůdce, TA650, a jsem taky nadmíru spokojen. Když jsem vybíral moto, zkoušel jsem nové TA700 a V-Stroma a nakonec jsem šel do mírně jetého TA650. Chybu jsem rozhodně neudělal, mám na tachometru skoro 65000km a jen jezdím - nejraději na Balkán - a měním spotřebák. Závady žádné, prostě Honda. Možná chybí šestka, ale dlouhých dálničních přesunů je za rok jen pár a jediná daň je pak vyšší spotřeba. Taky uvažuju o upgradu na BMW, nejspíš 800 GS, ale asi ještě počkám a zůstanu ještě pár tisíc km u nudné Hondy . Hodně km natočených bez poruch a pádů.