renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Danielos
Vloženo 22.6.2012
Aktualizováno 7.8.2012
Zobrazeno 1 739x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Vůbec to nejede, nemá to koule atd. Ale zdárně konkuruje ostatním litrům

Šel jsem do ověřeného stroje a koupil zase 929 ;)

Recenze

Motor:

- typický lineární hondí průběh točivého momentu vám zajišťuje plynulé dávkování síly na zadní kolo. Točivý moment je solidní už od 3000 ot/min tak se nemusí často řadit a když přidáte plyn, tak moto celkem pěkně zrychluje. Nástup krouťáku při otevírání plynu měkký a v zatáčkách bez cukání.

- za hlavní nevýhodu beru špatně zvolený převodový poměř, který jsem vyřešil řetězovou sadou o 10% více do síly a to místo originálních 16/42 je nyní 15/43 Pak jsou daleko lepší výjezdy ze zatáček na dvojku a celkově je jízda pak zábavnějš

- spotřebe benzínu je asi 5 - 9,2l/100km v průměru za nádrž . 5 litrů v cestovním režimu při dodržování předpisů až do 9,2 l/100km kombinace relativně slušné jízdy k zatáčkám a sportovní jízdy v těch zatáčkách, kdy se střídá dvojka-trojka, plný, brzda, plný brzda. Při této sportovní jízdě právě odhaduju velkou spotřebu přes 10, řekl bych asi 13 l/100 km.

Podvozek:

- plně nastavitelný, ale pro mě na našich cestách je i standardní nastavení moc tuhé. Rám je dostatečně tuhý, tendence k plavání nulová, tendence k třepání řidítek celkem velká bez tlumiče. Musím si dávat bacha, kde můžu přidat plyn a kde ne.

Brzdy:

- hodně příjemný brzdící účinek s hodně rychlým nástupem, takže není problém jezdit kdykoli po předním. Zatím jsem nepocítil nikdy, že by začaly vadnout a to ani na GrossGlockneru při svižném sjezdu, ale to mi nevadly brzdy ani na staré vefře

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Danielos
Danielos napsal 09.07.12 v 08:41

Měl jsem ji opravdu rád. Když to bylo dobře zpřevodované, tak ani koně nechyběly, stačilo to i na GSXR K2. Ale nestoupíš dvakrát do stejné řeky, tak nějak jsem stejně přešel na FJR, ta mi teď vyhovuje více. Možná přikoupím gixero K5-K8.

DonyR1
DonyR1 napsal 08.07.12 v 22:00

Už zas?? tys ji musel ji mit hodně rád vit? Me taky vyhovala,vzhledove se mi libila nejvic,ale už mi chybeli naky koně navic Hlavně opatrně a bacha na Fábky

Danielos
Danielos napsal 01.07.12 v 18:26

Dikes, akorát na ni nemám místo

Tomas_
Tomas_ napsal 01.07.12 v 18:24

Mazec - doré stroje se vracejí

Pjercak
Pjercak napsal 27.06.12 v 16:46

pekna hondice

Více komentářů



TOPlist