Suzuki Bandit GSF 600 N. Co víc dodat klasika mezi naháči.
První dojmy - Změna je život
Recenze
Napsáno již o tomto modelu bylo mnoho, takže co víc dodávat kromě drobné rekapitulace.Pěkný design, který nezklame i v dnešním roce, včetně téměř nesmtelného motoru který dominuje celému motocyklu.Motor je sice na dnešní 600 trochu slabší,ale kdo preferuje pohodovou jízdu s občasnou dávkou adrenalinu přijde si určitě na své.Motor se při nízkých otáčkách chová vcelku hezky podtačení mu ani moc nevadí,ovšem když se dostanete nad hranici 7500 otáček začne hodne ožívivat,avšak pri magické hranici 200km/h umře, teda aspon u mě. Brzdy jsou dle mého názazoru a na tehdejší standardy dostačující.O předním odpružení bylo zajista také hodně napsáno,ale krom kryzových situací se chová vcelku dustojně, někteří sice namítají že se hodne propadava,ale pokud nebrzdíte z 200 na 0 tak je to O.K. Zadní centrál mi přijde docela tvrdý a mnoho nastaveni nedovoluje. Ram se dle některých v zatáčkách kroutí což já nepocituji a po rozmluvě s jednim mechanikem který řikal ze ten rám je tak pevnej tedy trubkovej ze kromě nejaký nabořený jebky se to nemuže kroutit sem se jen utvrdil.Ano při rychlosti nad 150 do dlouhé táhle zatačky ma tendenci se rozvlnit,ale neni to supersport. Hlavní předností se mi jeví pohodlí při cestovní jízdě kdy širší řidítka dělají své.O tom ze na Banditu fouka nemá cenu moc psát je to prece naháč,ovšem tahle nevýhoda se dá řešit decentním štítkem.
.
diky moc taky tu mas pekny stroje a ty Creptusy to je randal cooo? 10 Bodiku