Moje nová stavbička. Motor S&S 113 ci. (1860ccm), karburátor + filtr S&S G, zapalování S&S IST, převodovka 6-ti kvalt, primar BDL s Lock-upem. kostra Santee s úpravou pro větší zadní kolo, kola V-rod.
Recenze
Po tom co jsem potkal favorita a čelně se s nim muchloval (3 měsíce v nemocnici), moje stará stavba kterou jsem vlastnil 12 let (hodně přes 100 tis. kilometrů) se už nedala opravit tak abych se na ní nebál.
Rozhodnutí padlo po mnoha konzultacích na novou s pořádnym a výkonným motorem. A když sem po roce zahodil berle , hole a podobný propriety k nějakýmu pohybu tak začalo shánění a cenový války. Ze starý se daly použít tak asi odhadem 4 věci. Tady musim poděkova Honzovi Skleničkovi (HS Choppers) za sehnání hlavních dílů.
Pak jsem to všechno nanosil tam kde bydlim a začalo to. Po pár měsících a pomoci AZ Motocentra s elektrikou a doprcávkama na který sem už neměl sílu to dopadlo takhle. (ještě bude sem tam nějaká malůvka)
Po tom co jsem na ní najezdil zatim jen pár tisíc kilometrů jsou první dojmy : jede to jako blázen.
masakrozní stroj
Pěkná
Tohle je moc povedená mašina Na fotkách je vidět rozdělanej barák a hotová motorka... U mě je to stejný
Tak snad už žádnej Favorit.Není to taková prdel to vše jen tak zkomponovat dohromady.Máš za +++++++++++++++++++++++++++++++++++10b
...tak to je veliká krasavice. I když nejsem zastánce chopperů, jsem spíš na endurka. Tiše závidím lidem, kteří si doma něco takového zmáknout udělat. 10 b. ... víc nejde.