Motorka byla zakoupena 22.9.2011 přímo v továrně v Blansku vše bez problémů :)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 125X: důvod neuveden
Yamaha WR 125R: Podmínkou byla nová motrka a cenová kategorie spadalo již mimo mě..
Motorku bych doporučil pro - pro začátečníky nebo i pokročilé vhodná jak pro jízdu do práce, školy, ale zázraky nečekejte :)
Doplňky na motorce - Svítící ventilky.. Už nesvítící :D
Recenze
Motorka je naprosto spolehlivá, jediný problém co nastal tak byl s těsností motoru. Olej prosakoval skrz těsnění stačilo dotáhnout pár šroubů a vše bylo OK.. Jediná nevýhoda ovšem ale je životnost řetězu.. Na řetězovce zatím naježděno 11 500 km a je potřeba koupit novou řetězovou sadu.. Jestli je to prudšímy rozjezdy nebo únavou materiálu.. Netuším, ale pokud není aktuálně řetěz naplý klouže po rozetě i na rozjezdech na rovince. Dále doporučil bych jiné pneu.. jsou vcelku měké na asfaltu drží, ale předek je K,O. po 10 000 a zadek už při 7 500 ale záleží na jízdě.. Podotýkám že jsem hrabal pouze na trávě a štěrku.. a nikdy né nějak moc :)
pěkná at ti slouží Posílám 10b.
Pokud se podtočí motor nebo se jede po dírách, tak ten řetěz chrastí. S tím se bohužel nedá nic moc dělat. U tyhle motorky je to normální . Jestli by pomohl jiný řetěz nevím, protože já jezdím i po 17tkm furt s tím původním (EK 428H) . Ani se mi nezdá že by se nějak výrazně vytahoval. Šponoval jsem ho asi 5x. Výměnu plánuju na 20 tkm.
Jo, jo jdu bna to opatrně ačkoliuž mě ho přestává bavit dotahovat.. Myslíš že to jiný řetaz vyřeší?..
Díky jak něco našetřím a bude cesta do Blanska zkusím je poprosit :D tahle bílá zrovna nebyla :( řešili zrovna dilema s těma brzdama a jelikož sem chtěl ještě něco najezdit tak jsem vzal to co měli :D díky moc a na nějakým srazu Blatařů Ahoj! :)
Taky přeju spoustu najetých km bez nehod s úsměvem ve tváři . Máš to za 10 .
Co se týče tvé otázky na zbarvení mojí motorky, tak je to normální tovární bílá verze. Oproti černé a červené je o něco dražší.
Jinak to lehké vzlínání oleje na motoru se mi taky dělo, ale po pár tisicích km samo zmizelo aniž bych třeba utahoval šrouby . A s tím šponováním řetězu to hlavně zase moc nepřeháněj. Nedávno se tu na fóru řešil případ , jak si někdo takhle na nějakým japoncovi oddělal po sobě 2 motory . Myslím že mu praskla převodová skříň, protože měl moc přišponovanej řetěz.
Díky moc :) pomalu to narůstá na fotce při 2tis. :)