PROFIL MOTORKY

KTM Duke 125 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pomym
Vloženo 6.4.2012
Aktualizováno 19.10.2013
Zobrazeno 4 448x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Hned, jak KTM uvedla studie malého funbiku jsem se o něj začal zajímat. Jakmile vydali první fotky, tak jsem měl jasno, že tahle motorka bude moje. Chvíli na to přišla velice zajímavá nabídka od Autonova Brno a Duke mi už druhým rokem dělá radost.

Motorka koupena od FIRMA:KTM Autonova Brno (Brno-Brno Město - Rychlé jednání, vše bez problému.

První dojmy - Najeto necelých 7k. Opravdu úžasnej stroj.. takové brzdy a ovladatelnost se u konkurence sehnat nedají.

Doplňky na motorce - Laďák už dlouhé období ničí můj sluch a sousedské vztahy. Tady je pár fotek ze 4 hodin práce(z toho polovina času sundavání původního "výfuku", byl tam maximálně napasovanej). Výsledek -- neuvěřitelnej zvuk!! Mnohem líp táhne od spoda (hlavně po vyndání db killeru) a váha o 2,7 kg nižší.








































Koupeny powerparts: handguard, slidery a polepy raceline










Handguardy + příprava na pokus o rekord na okruh do brna



















Recenze

Moc jich neni, mam najeto teprv 450km, ale zatim maximální spokojenost.

Motor
Typ motoru 1-válec,4-taktní
Zdvihový objem 125 ccm
Vrtání / zdvih 58/47,2 mm
Výkon (typizovaný) 11 kW


Starter Elektrický starter
Převodovka 6 stupňová
Karburátor Keihin, elektronické vstřikování
Rozvody 4 ventily, DOHC
Mazání Tlakové oběžné
Motorový olej Motorex SAE 10W-50
Primární převod 22:72
Řetěz O-Ring-Kette 5/8 x 1/4
Chlazení kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulické ovládání
Zapalování Keihin EMS

Podvozek

Rám Chrom-molybdenový-mřížkový, trubkový rám
Podsedlový rám Hliníkový 7020
Řídítka Hliníková
Přední pérování WP-4357
Zadní pérování WP-4618 EM
Zdvin pérování přední / zadní 150/150 mm
Brzda přední 2-pístková
Brzda zadní 1-pístková


Sekundární převod 14:45
Akumulátor 12V / 11,2 Ah
Tlumivky výfuku 2x ušlechtilá ocel s řízeným katal.
Úhel hlavy řízení 65°
Rozvor 1 361 ±15mm
Světlá výška - nezatížen 170 mm
Výška sedla 810 mm
Objem nádrže cca. 10,5 litrů
Pohotovostní hmotnost cca. 125 kg (bez paliva)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pomym
pomym napsal 14.04.12 v 20:26

už mi jede z Itálie arrow, výkon moc nezvedne(0,3 ps), ale ten zvuk

stinx
stinx napsal 14.04.12 v 19:43

co za ladak tam hodlas narvat? mam taky duka a taky nad tim premyslim :D

pomym
pomym napsal 09.04.12 v 20:36

Od nich je nastavený při zajíždění omezovač na cca 8500 ot/min a na první garanče to otevřou

StonEk56
StonEk56 napsal 08.04.12 v 23:51

jak chces otevrit 4T? z toho vic jak 11kw nedostanes...

Více komentářů



TOPlist