PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dočkys
Vloženo 29.3.2012
Aktualizováno 9.5.2014
Zobrazeno 1 002x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Neotřelý design spojený v jeden celek s klasikou, která je zastoupena dvouválcovým motorem o objemu 650 ccm.

Motorka koupena od MK moto - Přístup chladný, nicméně efektivní a do jisté míry vstřícný.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-03: Nedostačující výkon.
Honda CB 600F Hornet: Kvůli poměrně vysokému zastoupení mezi lidmi.

První dojmy - První dojmy byly rozporuplné, jako první se mě zmocnil zvláštní pocit, který měly na svědomí boční plasty okolo blinkrů. Ty se totiž svažují dolů a ve mě vyvolávali pocit přepadávání dopředu, který se umocňoval během brzdění. Ale během několika málo chvil jsem si zvykl a zbytek první jízdy byl skvělý! Motorka dělala přesně to co jsem po ní chtěl a cítil jsem se na ní po pár ujetých kilometrech opravdu bezpečně.

Motorku bych doporučil pro - Pro mně! Jinak obecněji pro klidnější povahy, které hledají především příjemné svezení a ne ryzí adrenalin, i když bez nadsázky můžu říct, že se s ní dá také užít pořádná dávka adrenalinu!

Doplňky na motorce - větrný štítek, podsedadlové plasty a zadní racingový blatník Ermax, dále závažíčka a padáky od Evotech, reflexní pásky od Proobikes, dále mám v plánu spodní spoiler od Ermaxu, kryt nádržky na brzdovou kapalinu a kryt řidítek od Kawasaki a v neposlední řadě na zakázku šité sedlo od DDT

Recenze

Zatím moc zkušeností nemám, ještě jsem neměl příležitost se pořádně projet. Ale dosavadní zkušenosti a pocity jsou naprosto úžasný! Strašně moc se těším na delší projížďku. Ale myslím si že je to ďábel! ;) Takzvaně vlk v rouše beránčím. Těším se na ni a moc!!!

S odstupem času, konkrétně jednoho roku ježdění a dokonce i jednoho menšího pádu můžu říct, že jsem s touto motorkou nadmíru spokojený. Není nic na co bych si mohl ztěžovat a motocykl mě opravdu naplňuje. Jediný možný zápor bych snad mohl shledat v rychlejší jízdě, kdy díky absenci větrné zábrany se stává proti vítr opravdu nepříjemným. Přes zimu jsem však namontoval větrný štítek od Ermaxu tak uvidíme jestli to povede k nějaké změně. Jinak musím říct, že má velice pohodlné sedadlo a dá se na ní jet i na dlouhé trasy. S přítelkyní jsme na ní na jeden zátah bez přestávky, vyjma zastávky kvůli tankování, ujeli 500 kilometrů. A ani přítelkyně si neztěžovala na pohodlí a to, co si budeme povídat, je pro batůžek opravdu o několik kategorii nižší než pro řidiče. Dle mého skromného názoru je to úžasná motorka. Je to stroj, který vás opravdu podrží i v těch nejošemetnějších situacích.

Uplynul další rok plný jednostopé radosti. Na začátek chci přednést, že větrný štítek znatelně pomohl! Rychlejší jízda přestala býti nepříjemnou a stala spíše naplňující. I když to neznamená, že bych byl jak se říká "střelec". Motorka prošla drobnými úpravami jako je například změna obutí na bridgestone battlax a úpravou tuhosti zadního odpružení na lehce měkčí. Nejenom můj mazel, ale i já sám jsem prošel za dobu co jí mám jistým vývojem. Můžu zde znovu vyzdvihnout perfektní ovladatelnost stroje a pohodlné jak řídítka tak i sedlo. Zatím jsem se ještě neodhodlal k zakázkovému sedlu, nějak se nemůžu rozhodnout jelikož sedlo z výroby je dle mého soudu převelice pohodlné a sedí k celkovému charakteru stroje. Jezdí se mi s ní dokonale, i po zkušenostech s jinými stroji, můžu říct že bych zatím neměnil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawa.Jarda
Kawa.Jarda napsal 31.03.12 v 10:25

Je to spolehlivá kawa 10b

istonbike
istonbike napsal 29.03.12 v 19:57

Nádherná Kawa se super živým a skvěle znějícím dvoubuchem jo ten vtip o docela drakovi proti CBR125 se ti poved dávám 10b s přáním skvělých kilometrů v sedle

Více komentářů



TOPlist