Neotřelý design spojený v jeden celek s klasikou, která je zastoupena dvouválcovým motorem o objemu 650 ccm.
Motorka koupena od MK moto - Přístup chladný, nicméně efektivní a do jisté míry vstřícný.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-03: Nedostačující výkon.
Honda CB 600F Hornet: Kvůli poměrně vysokému zastoupení mezi lidmi.
První dojmy - První dojmy byly rozporuplné, jako první se mě zmocnil zvláštní pocit, který měly na svědomí boční plasty okolo blinkrů. Ty se totiž svažují dolů a ve mě vyvolávali pocit přepadávání dopředu, který se umocňoval během brzdění. Ale během několika málo chvil jsem si zvykl a zbytek první jízdy byl skvělý! Motorka dělala přesně to co jsem po ní chtěl a cítil jsem se na ní po pár ujetých kilometrech opravdu bezpečně.
Motorku bych doporučil pro - Pro mně! Jinak obecněji pro klidnější povahy, které hledají především příjemné svezení a ne ryzí adrenalin, i když bez nadsázky můžu říct, že se s ní dá také užít pořádná dávka adrenalinu!
Doplňky na motorce - větrný štítek, podsedadlové plasty a zadní racingový blatník Ermax, dále závažíčka a padáky od Evotech, reflexní pásky od Proobikes, dále mám v plánu spodní spoiler od Ermaxu, kryt nádržky na brzdovou kapalinu a kryt řidítek od Kawasaki a v neposlední řadě na zakázku šité sedlo od DDT
Recenze
Zatím moc zkušeností nemám, ještě jsem neměl příležitost se pořádně projet. Ale dosavadní zkušenosti a pocity jsou naprosto úžasný! Strašně moc se těším na delší projížďku. Ale myslím si že je to ďábel! ;) Takzvaně vlk v rouše beránčím. Těším se na ni a moc!!!
S odstupem času, konkrétně jednoho roku ježdění a dokonce i jednoho menšího pádu můžu říct, že jsem s touto motorkou nadmíru spokojený. Není nic na co bych si mohl ztěžovat a motocykl mě opravdu naplňuje. Jediný možný zápor bych snad mohl shledat v rychlejší jízdě, kdy díky absenci větrné zábrany se stává proti vítr opravdu nepříjemným. Přes zimu jsem však namontoval větrný štítek od Ermaxu tak uvidíme jestli to povede k nějaké změně. Jinak musím říct, že má velice pohodlné sedadlo a dá se na ní jet i na dlouhé trasy. S přítelkyní jsme na ní na jeden zátah bez přestávky, vyjma zastávky kvůli tankování, ujeli 500 kilometrů. A ani přítelkyně si neztěžovala na pohodlí a to, co si budeme povídat, je pro batůžek opravdu o několik kategorii nižší než pro řidiče. Dle mého skromného názoru je to úžasná motorka. Je to stroj, který vás opravdu podrží i v těch nejošemetnějších situacích.
Uplynul další rok plný jednostopé radosti. Na začátek chci přednést, že větrný štítek znatelně pomohl! Rychlejší jízda přestala býti nepříjemnou a stala spíše naplňující. I když to neznamená, že bych byl jak se říká "střelec". Motorka prošla drobnými úpravami jako je například změna obutí na bridgestone battlax a úpravou tuhosti zadního odpružení na lehce měkčí. Nejenom můj mazel, ale i já sám jsem prošel za dobu co jí mám jistým vývojem. Můžu zde znovu vyzdvihnout perfektní ovladatelnost stroje a pohodlné jak řídítka tak i sedlo. Zatím jsem se ještě neodhodlal k zakázkovému sedlu, nějak se nemůžu rozhodnout jelikož sedlo z výroby je dle mého soudu převelice pohodlné a sedí k celkovému charakteru stroje. Jezdí se mi s ní dokonale, i po zkušenostech s jinými stroji, můžu říct že bych zatím neměnil.
Je to spolehlivá kawa
10b
Nádherná Kawa se super živým a skvěle znějícím dvoubuchem
jo ten vtip o docela drakovi proti CBR125 se ti poved
dávám 10b s přáním skvělých kilometrů v sedle