Takže konečně dneska i když jsem nemocnej a měl bych ležet, tak jsem udělal můj klasický servis na začátek když dovezu dom novou motku. Takže první co bylo, tak jsem sešteloval ventily, které byly totálně rozhašené!!! Nechápal jsem co jsem naměřil. Sací měl větší vůli než výfukový a to o 0,2 což byl mazec. Ale, jak mi pravil jeden známej. Zkoušel jsem laborovat s ventilama. Dávat jim větší vůle a nic se nezměnilo. Nastavení ventilů nemá moc vliv na jízdu asik. No to se mi celkem osvědčilo. Doteďka jezdila suprově, tak uvidím co bude dělat po seštelování. Vyměnil jsem za starou zrezlou svíčku novou na kterou jsem si musel dokonce vyrobit klíč a potom zahřál, dokonce i jízdou po dvorku... A vyměnil olej. Nevim kolik jsem ho ani vypustil, protože bandaska, kterou jsem si připravil, tak byla málo, ale minimálně 1,8l jsem vypustil a typl bych, že tam bylo o dost více. Každopádně jsem nalil 1,8l a paráda. Téměř plná, takže vše O.K. Tachometr vynulován, blinkry, podblatníček, zrcátka a serepetičky sundané. A teďka budu jen pozorovat jestli neubývá olej a spotřebu v terénu... Další info. cca po 100km v terénu za komínem.. Budu jezdit to co jsem jezdil na DRku, takže bude první velké srovnání. Na DRku jsem jezdil dva roky kolem komína, tak uvidíme, jak si povede XR, jestli dá vše a lépe a nebo to bude propadák...
Vlastník | Sally06 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.2.2012 | |
Aktualizováno | 7.3.2013 | |
Zobrazeno | 6 591x |