Suzuki DL 650 V-Strom (2003)

Vlastník Ander1986
Vloženo 19.2.2012
Aktualizováno 18.1.2016

Hochalpenstrasse (a nějaké ty novinky na mašině)

Vloženo: 09.08.2013, Uskutečněno: 05.08.2013, Stav tachometru: 83500 km, Zhlédnuto: 3x

Rozhodně zde nezmiňuji každou vyjížďku co odjedu, ale tohle mě lákalo už dlouho - projet alpskou stezku Hochalpenstrasse.
Přípravy probíhaly na poslední chvíli. Do poslední chvíle jsem pořádně nevěděl jestli vůbec pojedu a s kým pojedu. nakonec jen já a manželka.
Vyjeli jsme v pondělí 5. srpna okolo 6:00 ráno. Jeli jsme do Zell Am See. Z baráku na Brno a později na Mikulov jsem jel po dálnici a pak hlavní tahy. Rakousko jsme si vychutnali po silnicích a bočních cestách. Při zastávce na oběd mě překvapila cena piva. 3,5 EUR za jedno pivo. Při tom žádná extra restaurace. Cena oběda 6 Éček ve formě menu se už tolerovat dala. Najedli jsme se doslova až k prasknutí. Při dalších zastávkách na odlehlých benzínových pumpách cena za půl litru čisté vody a to 1,5Eur taky nepotěšila. Večer okolo 19:00 dorážíme do kempu "See Camp". Bohužel narváno k prasknutí. S doporučením recepční se tedy přesouváme k dalšímu kempu "Panorama kemp". Problém stejný - narváno. Poslední možnost Sport kemp opodál v sousední vesnici už vyšel. V 21:00 se nám tedy podařilo konečně ubytovat. Kemp byl také narvaný k prasknutí. Stan stavíme na né zrovna atraktivním místě. Ale což, zítra ráno máme stejně v plánu vyjet. Cena za ubytování - 34 Eur. Nějak ty kačky sakra mizí víc než jsem čekal. Holt je to prostě vyhledávaná destinace.
Ráno 6.8. vyjíždíme okolo 8:00. Za poplatek 23 Eur na mýtné bráně dále vychutnáváme alpské zatáčky a nádherné výhledy. Počasí na výbornou. Od Hauzu France Jozefa vyrážíme okolo 11:00 a přesouváme se do rekreační oblasti Slunečných jezer na slovensku. Cesty boční plus 150 km na Vídeň dálnice (ať nepřijedem moc pozdě). Najeto oklolo 600 km. Zde trávíme 3 dny odpočinku u vody v tropických vedrech a v pátek 9.8. se vracíme domů. Tentokrát už pouhých 240 km.
O navigaci se staral Garmin. A taky jsem testoval Aplikaci Sygic nahranou na tabletu, který jsem měl umístěný v tankvaku v kapse na mapy. Vyřeším lepší uchycení tabletu a nejspíš budu používat jenom aplikaci Sygic.
Toto byla moje první větší vyjížďka od domu. Pouto k motorce zesílilo. Nenechala mě ve štychu.
Za zmínku stojí malý servis před dovolenou. Vyměnil jsem gumu v zadu. Předek Heidenau K60 ještě ok, tak vybírám podobně hrubý vzorek ve formě Mitas E 07 (Zadek K60 mi vydržel 11 tis. km. Nebyl úplně KO, ale nechtěl jsem riskovat a tak jsem raději vyměnil). V 80 000 km na tachu před dovolenou jsem zjistil, že mi zlobí ložiska v přepakování zadního tlumiče, tak po rozvahách měním rovnou celý zadní tlumič. Ročník 2007. Padnul jak ušitý. Opravu jsem zvládnul svépomocí. Na jizdních vlastnostech se to dost projevilo. Ten starý už byl docela vyšlehaný, tak volba výměny celého tlumiče se nakonec ukázala jako správná. Dále jsem stromka trochu počistil a propral KN filtr v airboxu. V minulosti jsem ještě nasadil rozšíření bočního stojánku Rintech. To asi tak vše za poslední dobu.

istonbike (2) napsal 10.08.2013 v 11:59

Nádherný výlet i fotky v skrytu duše závidím

Boss.trx850 (3) napsal 10.08.2013 v 00:06

Nazdárek. Krátce jsme se potkali v panorama camp. To jsem nevěděl, že jste ze stejného města. Já byl ten štastný, co ho ještě ubytovali za 27Eur za stan a dvě osoby. Vyjížďka se vám evidentně vydařila, jako nám. Jen to vedro bylo ukrutné.

• Prodej Stroma

A tak začal srdcervoucí čas bez motorky. Sloužil výborně a nenechal mě ani jednou ve štychu. Strávil po mém boku krásné 4 roky a najeli jsme společně něco lehce přes 30 tisíc km. Služ tedy věrně dál svému novému majiteli

Typ: Prodej
    Vloženo: 11.07.2015
    Uskutečněno: 11.07.2015
  • Toulání po ČR (především kolem hranic) 20.6. - 27.6.201

Objet ČR už jsem chtěl od dob co jsem se vůbec rozhodl pro motorku. Na poslední chvíli se k nám přidal i švagr s manželkou. Každý jel na vlastní mašině. Já se ženou opět v tandemu na Stromkovi. Společně však nevyrážíme.

Typ: Dovolená
    Vloženo: 08.07.2015
    Uskutečněno: 20.06.2015
  • Na otočku k Balatonu 13.5 - 15.5.2015

Jaký byl plán? Skoro žádný. Jen jsme chtěli s kolegou z práce efektivně využít zasloužené volno a vyrazit v tandemu na motorce. Bylo celkem jedno kam pojedem. Chtělo to jen na chvíli zmizet. Původní koncept operace byl d