Klasická motorka se svými plusy i mínusy. Na ní jsem se učil ... a taky mě párkrát sama vyučila. Důvěrně jí říkám "Pomsta soudruhů z Povážske Bystrice".
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Jelo to spíše z kopce, střílelo ... magneto se stále někam pootáčelo .. nejčastější návštěvník v mým servisu ...
Recenze
Model 69 v kompletním stavu, dlouhá léta jen tak stál a byl odhlášen. V roce 1999 uveden přes jiný papíry znovu do provozu. Dlouhodobá odstávka si vyžádala pro začátek alespoň výbrus válce. Od roku 2000 v této podobě - lak krémová + rumělková červená.
Co se týče spolehlivosti ... postupem času umřela i klikovka a stále se uvolňoval stator zapalování, takže se stroj často seřizoval. Spojka je zčásti také měněna. Bowden rychloměru vydržel pokaždé zhruba 1 000 km. Naštěstí nosná konstrukce a karoserie neutrpěly krom škrábanců ujmu. Stroj poté sloužil každoročně na kratší cesty. Problémem bylo přehřívání a špatné starty. Poslední větší investicí byly pneu před STK (2009) a sedlo (2010).
Loni se začala ozývat po 5 000 km klika. Naštěstí vydržela poslední podzimní dojezd do dílny. Následně jsem vyměnil motor za jiný (r.v. 1970).
20ka je již seřízená a nedělá ostudu Plánuji jen decentní opravy laku.
Po STK (2014) spokojenost. Letos spolu slavíme 15 let, kdy těch 12 bylo utrpení, ale výměnou motoru se vše pohlo k lepšímu. Doporučuji do města i na delší trasy.
2017: Letní cesta do Rakovníka přes centrum Prahy. Následně STK bez problémů.
2018: Za příznivých teplot letošní zimy občas protáhnu trubky, nicméně zastavil mě vysypaný automat - po 17 letech.
2022: Najeto 8 400km.
velmi sympatický popis i stroj. také jsem na podobném začínal...a nyní dávám do kupy mustafu.
Moc pěknej pionýr a celá zbírka prostě super doufám že taky pak seženu ještě aspon 1 pionýra
Vypadá to divně, nicméně původní, co jsem k tomu měl, bylo taky červený, ale s poutkem uprostřed.
Moc pěknej, až na to červený sedlo, to mi tam moc esteticky nesedí, ale jinak krása 10b
Jéé to byla moje první motorka . Nejelo to smrdělo to, ale s láskou vzpomínám