PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Beebo
Vloženo 18.12.2011
Aktualizováno 23.8.2023
Zobrazeno 2 103x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 32 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: nebyla levná, ale jsem spokojen
Silné stránky

výborný krouťák od nízkých otáček, vynikající brzdy (s pancéřovými hadičkami nevadnou), pohodlné široké sedlo, výborná ovladatelnost od minimální rychlosti, nadčasový design, vysoká spolehlivost, minimální údržba

Slabé stránky

převodovka by v pohodě užila 6, díky obrovskému krouťáku a poměrně vysoké hmotnosti hodně rychle ubývá zadní guma, žere olej (0,5 l/1000km) (to je ale způsobeno tím že má olejovo-vzduchové chlazení motoru)

Moje úpravy

Mám rád věci v originálním stavu tak jak jsou. Po předchozím majiteli jsem zdědil : koncovky výfuků Schorpion (protože má s nimi super zvuk, nechal jsem je tam), větrný štítek (protože si teď můžu všechen vítr užít přímo v helmě, nechal jsem ho tam, zase se aspoň nelepí mouchy na budíky ), nabarvené držáky zadních stupaček a rámeček světla na černo (je to hnus, půjde to dolů a do chromu), Pacéřované brzdové hadičky (ty jsou super, ty se měnit nebudou), padací hefty na motoru tam taky nechám, miniblinkry jsou sice hezčí než origo, ale nelíbí se mi, koupím nové LEDkové abych byl při odbočování vidět (ale zase má to vlastně cenu, když už teď jsem dobře slyšet?)

Cestování

Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 250

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu dvojitý trubkový

Motor

Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7.2
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0,5
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady po předchozím majiteli byl zarezlý šponovák řetězu na pravé straně kyvné vidlice, šroub jsem odvrtal a nahradil mosazným, ten už snad v hliníku nezaroste, nyní se chystám do kyvky implantovat nerezové závitové vložky Heli-Coil, které už nezareznou.
Momentálně propouští spojkové prasátko, brzy se pustím do opravy.


TOPlist