PROFIL MOTORKY

Kymco Downtown 300 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jakattara
Vloženo 13.9.2011
Aktualizováno 18.3.2015
Zobrazeno 8 474x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9


Vloženo: 05.10.2011, Uskutečněno: 05.10.2011, Stav tachometru: 2400 km, Zhlédnuto: 10x


12.9.2011 - První jízdy v autoškole
Včera jsem relativně poprvé zasedl na motorku se spojkou, řazením a nožní brzdou. Moc se co by motorkář nepovažuji, ale návyky ze skútru mi celkem problém dělají. Hlavně tedy spojka / co by na Nimbusu zadní brzda na levé páčce, brzdění nohou, řazení druhou a následné stavění se na ně. Ale co mě potěšilo, řazení mi na Hondě CBF celkem jde ;) .



Po prvních asi 20-ti minutách na parkovišti jsme vyrazili do provozu, jezdili jsme převážně po větších silnicích, žádné uličky v centru až tedy na dojezd k autoškole. Bylo dokonce héén, hééén, hééén, na tachometru jsem měl maličko pod 80km, prostě fajn pocit. Jen jsem po celou dobu jízd nebyl schopen vyslyšet zvuk a vycítit otáčky motoru a tak jsem možná někdy zbytečně řadil. A při jízdě v zatáčkách - respektivě v odbočování - se mi pozdávalo, že motocykl záklony vede více učitel, ale já jsem byl za to rád. Dojel jsem k autoškole a tam mi bylo řečeno, že mi vcelku nemá co vytknout ;). Těch 90 minut uteklo jak voda a já už se nemohu dočkat dnešních jízd, které již nejspíše budou horší, neb budu jezdit i po městě. Snad dnešní instruktor bude mít na mé ježdění stejný názor, mě se bude stejně dařit jako včera a mé zkušenosti s Agilitky opět využiju na 100%. k - Ámen se mnou a Ámen i s váma :D .

13.9. - druhé jízdy s dalším instruktorem. Dostal jsem lekci řazení, vysvětlení jak ideálně řadit, projel jsem hromady supr cest a tento den mi i přes pár učitelových výtek (jezdil jsem více po prostředku svého pruhu, než při pravém kraji a předjel jsem cyklistu na přechodu) mi/co se ježdění na motce s řazením/ dalo hodně. Pokud počasí zítra dá, v 10h. nastupuji na další dvouhoďku ;). Tak zatím bando :) .

15.9. - třetí jízdy s instruktorem s předešlého dne. Myslím si, že použití zadní brzdy se mi již stalo samozřejmostí, jízda se mi zdá být již taková souvislá a jinak se nijaká zvláštní věc nestala.

16.9. - instruktor C . Prostě bych řekl po ostravsky cyp jak lampa. Místo aby mi nějak pomohl, tak jen deptá, ale co - nic si z toho nedělám. Jen mě s ním zítra ráno čekají rovnou 3 hodiny po 45min. Ale já to dám.
Kamarád Ládinek mi na Kymco-clubu napsal: Zkouší tvoje nervy, má to v popisu práce, později to oceníš ... Připraveným štěstí přeje, nedej na sobě znát nasranost a deptej ho pořád otázkami souvisejícími s jeho prací, uvidíš, že to pomůže. Držím palce, máš na to a dáš to levou zadní ;) ;) ;) .
Tak zítra v zhůru do boje. Čavalas moure :D .

17.9. - A jak mi bylo porazeno, tak se i stalo. Vzhledem k tomu, že jsem jezdil od 8:30 a ještě byla celkem zima, poprosil jsem o možnost navštívení WC. Zajel jsem na Shellku kde jsem potřebu vykonal a po cestě zpět k motorce jsem se stavil do automatu pro horkou čokoládu. Vzal jsem i pro instruktora a při popíjení jsme začali kecat o všem možném. Pán začal srandovat a do konce jízd bylo o zábavu postaráno. Nakonec mi řekl, že mi není co vyčíst, že věci,které tamjsou, se vypilují jízdou a popřál mi štěstí při zkouškách.

19.9. Tento den jsem měl mít poslední jízdy, ale bohužel. Pro mrdolení se prostě nejezdilo. Ale v uterý mi volala krásná paní s autoškoly a nabídla mi jízdy na 21.9. a že se hned domluvíme na zkoušky. Už ať je mám za sebou! Fakt se tomu věnuji a i přes to, že od 18-ti jezdím, některé pravidla sil.provozu už v hlavě nemám. Tak testy, testy, testy ... Minimálně 10 denně. Už ať to mám za sebou ;) .

21.9. Poslední jízdy. Instruktor B byl ze všech třech nejlepší. Dal mi asi nejvíce rad, perfektní přístup. Ve finále mě nechal vyjet na Místeckou a tam jsem si poprvé mohl vyzkoušet to správné vytočení motoru. Ke konci jízd jsme zastavili na parkovišti, kde jsem si už sám vyzkoušel tlačení motorky, okruh, osmičku a slalom...
Termín testů a techniky mám naplánován na 29.9.2011, závěrečné jízdy pak den na to, hned v 8h. Pokud vše bude OK a zdárně řidičák udělám, za příplatek 500,- si o něj můžu zažádat tak, abych ho do ruk dostal do týdne. Tak bandooo, snad mi to výjde ;) .

29.9. Těsně před 10h. jsem byl v učebně autoškoly, která mě připravovala ke zkouškám. Vyřídili jsme formality, slečna nás informovala, co že nás vlastně bude dnes čekat a přemístili jsme se do budovy DI, který je jen o ulici vedle. Testy jsem udělal - z 50 ti otázek, 49 správně (utekla mi jedna o resustitaci, ale tu jsem nikdy neviděl. Asi po 45 minutách jsem přišel na řadu k zodpovědění technické otázky a to se pro mě stalo vysvětlení dvoustopy u motocyklu. Spustil jsem a po minutě mi inspektor řekl, že toho můžu nechat a že jsem udělal i toto. Tak že jedna část zdárně dokončená, druhá mě čeká zítra mezi 8 a 13h. Závěrečné jízdy. Snad je dám. Zatím čabas bandooo ;)

30.9. Závěrečné jízdy proběhly - až na pár škobrtnutí - v pohodě. Na cvičisti jsem jel asi s 6O-ti žadatelů jako druhý, moc jsem nepochopil, kudy že mám jet a dělat jim jak osmičku, kolečko a vlastně všecko co tam po nás chtěli... Tak jsem to střelil "tak nějak", jediné co se mi podařilo na 100% bylo projetí sůženým prostorem a slalom. Pak si za mě zasedl inspektor a vyjeli jsme do provozu. Co se týče křižovatek, značek a rychlosti na cestách, myslím, že bylo vše v pořádku, ale co se týče techniky jízdy a hlavně řízení, to už bylo horší. Už když si inspektor za mě sedal, jsem věděl, že to bude jiné, než s instruktorem z autoškoly. Po jeho zasednutí se motorka skoro zabořila do asfaltu, na rozjezd jsem muselpořádně přidat plyn, ale i přesto bylo vše OK. Jediný problém jsem měl při dojetí v kopci na STOPku. Vyřadil jsem brzy, na neutrál jsme k ní nedojeli a tak jsem si popojel. Jen zvyklý ze skutru brzdit pouze páčkama, brzdil jsem přední brzdou a zároveň přidával plyn. Nezkušen a krapítek nervozní jsem malinko poskákal, ale vše zvládl sám. Nikoho jsem neohrozil, vše bylo OK. Dojeli jsme na cvičiště, tam se mě zeptal proč jsem u té stopky nezastavil rovnou, já mu řekl, že je těžký jako kráwa - a to jsem asi neměl ;) , vysvětlil jsem mu, že instruktoři byli lehčí a že jsem myslel, že k hranici křižovatky dojedeme na volnoběh, on to vzal a řekl že za týden si můžu jítt požádat o noty. Jupííííííííííííí ;) .

4.10. Dnes jsem si byl požádat o vydaní nového ŘP v budově DI v Ostravě. Sice jsem správně měl jít až v pátek, ale slečna z autoškoly říkala, ať to prubnu v úterý, že podklady ke zpracování tam již budou mít a ať ještě letos něco málo na silnější pojezdím, tož co už, že? :D
Předem jsem měl připravených 500,- na jehoo vyřízení do 5-ti pracovních dnů, jen to mi nestačilo a chtěl bych, aby to bylo ještě dřív. Koupil jsem čokoládu, přistoupil k přepážce, zvolil taktiku pěkný pohled, úsměv na rtu, pokorný zákazník a pokud při mě bude stát motopánBú, příjemná paní mi zavolá a v pátek si pro ně jdu.

A tímto by pro mě mohla začít další etapa mého moto života a v něm hlavně Downtes a Kamka ;) .

Toto je výsledek mého snažení:



;)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jakattara (9) napsal 19.10.2011 v 18:42

Děkuji pane ;)

MrMith (0) napsal 06.10.2011 v 17:35

Jé závidím, já si řidičský průkaz do 25kW dopřeji až příští léto... Každopádně schvaluji Downtown


Nejnovější záznamy v deníku
  • Dlouho jsem tady nic nepsal ...

    ..., neboť v mém životě proběhla hromada, pro mne velkých změn, ale protože stále jezdím, denně cca 90km, tachometr přičítá kilometry tak musím uznat, že koupě tohoto maxi skůtru nelituji. K dnešnímu dni máme společně na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.11.2014
    Uskutečněno: 15.11.2014
    Tachometr: 14km
    Komentářů: 1x
  • HD kamera Kodax zX3 + stativy

    Protože mám rád záznamy z výletů, rád fotím a vlastně jsem i taková hračička, pořídil jsem si mini HD kameru Kodak zX3 Playsport. K ní obal BECO a stativy k přichycení ke skůtru. Základní informace: Kodak Zx3 PlayS

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 04.03.2012
    Uskutečněno: 01.03.2012
    Tachometr: 4600km
    Komentářů: 4x
  • Kymco uzení - Vítkov Vrchy

    20. - 22.1.2012 - Kymco uzení na Trotlíkovic haciendě Aby nám nebylo přes sněhové období smutno po lidičkách, se kterýma se stýkáme na našem fóru, s těma, se kterýma nám je dobře a se kterýma to k sobě nemáme přes půl

    Typ: Sraz
    Vloženo: 22.01.2012
    Uskutečněno: 20.01.2012
    Tachometr: 4600km
    Komentářů: 2x


TOPlist