Co k ní říct? Snad jen, že tato motorka je proslavná legenda od Hondy, cestovně sportovní motorka na které se dá jet delší štreku, ale když se chce blbnout, případně ji vzít na okruh, tak nemá jedinou námitku, tak uvidíme zda se tato legenda nemýlí.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Prvních 30 minut jsme se sbližovali a poznávali, divili se sobe navzájem a pak už to šlo a hlavne jelo, jako po másle
Recenze
Proč sem takovou motorku chtěl?
Koupena, protože se ve mě vzbuzují choutky asfalto-mrdala.
Ale nechtěl sem přímo sportovní motorku, protože jsem měl neblahé tušení, že by mi po jízdě upadli ruce, nohy a zadek..
Chtěl sem motorku abych na ní mohl blbnout ale mohl i jet dál,
po zhlédnutí thundercata, zx6r do 2000, jednoznačně padla volba na hondu. Asi taky proto, že honda je sice nejde cestou výkon na úkor spolehlivosti..
Splňuje?
S motorkou jsem už jel i dál, avšak ne moc, nějakých 300 km.
Motorka pro jednoho v rámci cestovního ss, pohodlná je, na to si nestěžuji, nebál bych se s ní jet i dále.
Ovšem v momentu kdy naberu baťůžek, tak už to není to pravé, koule tlačej o nádrž jedete víc shrběněji, no už to není ono.
Spolujezdec ale takové pohodlí nenajde, zadek i záda, už bolí, a když jedete rychle tak nápor větru není to pravý.
Každopádně na to jsme si motorku nekupovali, když jedeme s rozumem, tak bych i s baťohem jel dál, kdybych měl ale možnost jet sám, tak neváhám, opravdu je to o 100 % lepší.
Podvozek:
Motorka jede, nekroutí se, nevlní se.
Jediné co bych vytkl a zlepšil je tuhost zadní kyvné vidlice, nebál bych se kdyby byla více tužší.
Ovšem na naše tankodromy...
Pocit od kol také není úplně to pravé, ale zase, je to css, takže si myslím, že ok.
Brzdy:
Přední brzda:
Dva kotouče, 4 pístky na jednom.
Na tuto motorku plně dostačující, vyhovují, i když já bych se nebál brzdy přitvrdit, aby byli ostřejší, zejména z větší rychlosti.
Zadní brzda:
Málo z nás ji používají(kromě přibrzďování atd..), já osobně tedy brzdím i jí, ale tam nemám co vytknout klasickej dvoupístek je v pohodě. I s tím jdou dělat pěkný driftíky.
Motor:
Asi to nejlepší co na téhle motorce je.
Je to řadovej čtyřvál, 599 ccm, největší výkon má 81kw (110k) při 12500/min a krouťák 67 N.m (6,8 kpm) při 10500/min. Komp. poměr 12:1.Rozvod DOHC se 4-mi ventily na válec.
Z praktického hlediska, mě osobně by se líbil větší krouťák.
V
No... je to šestka... a jede jen na 1,2, pod 8 tisíc je to mrtvý, nad 8 tisíc táhne dobře,
ale na 3,4,5,6 už tomu docházejí síly...
Na delší cesty ale není problém zařadit za 6 a v klidu jet 150..
Při jízdě ve dvou, bych bral větší výkon, jelikož zase, chcete zrychlit, jet, tak musíte řadit a řadit..
Ale zase, na to na co je motorka určená, je to dobrý.
Tohle je model F4, a co mě osobně vadí, když chci jet svižneji, je to, že se omezovač ozývá při cca 14 tisích, osobně bych se nebál vyšších otáček. Na to je ale vhodnější přímo ss..
Honda je opravdu hodná, odpustí nějaké chyby.
Pár tkm už na ni najeto mám a jak plyne čas opadavá údiv z nového silného stroje, a dostavuje se pocit spíše cestovního stroje, nežli sportovního, zablbnout se na ní dá, ale už vidím, že na sportu to bude o něčem jiném.
Ale nestěžuji si a jsem spokojen. Kdybysme jezdili na silnicích a ne na tankodromech, tak bych možná uvažoval i o přímém ss..
Jinak gumu už mám skoro na plátně, desky se taky sjíždí doslova před očima.
pekny profil 10b at to jezdi
Díky :)
peknu ju mas, tak nech dlho vydrzi taka pekna vyborna volba